Uutisissa ei ole enää mitään muuta, kun "Ekre sitä ja Ekre tätä", Ekren miehet heittelivät naista kivillä (joka paljatui myöhemmin sepitetyksi) ja ties mitä. Tämä se sitten on joka uutisten aihe seuraavat vuodet.
Viro on saanut omat persut "ekre"
8
97
Vastaukset
- kesk.ja.ekre
Virossakin venäläiset ovat onneksi mamuvastaisia, kun heidän puolueensa Keskusta pyysi Ekren kumppanikseen hallitukseen. Saavatpahan pitää Viron valkoisena, mikä ei ole ollenkaan huono asia.
- PutinistitOnRasisteja
Eipä kauheesti yllättänyt että vironvenäläiset putinistit haluaa veljeillä maahanmuuttovastaisen Ekren kanssa.
- Kaaalo
Ekre on nerokas liikeidea. Tyhmiltä katkerilta virolaisilta landepaukuilta viedään loputkin rahat jäsenmaksuilla ja lehtien tilauksilla.
- PutinistitOnRasisteja
EKRE pääsi hallitukseen. Hah hah. Ketuttaako kommarit ja putinistit?
- MietipäMiksi
Kommareita varmasti ketuttaa, mutta putinisteja ei. Hehän ovat Suomessakin jo vuosikaudet kuuluneet samaan leiriin äärioikeiston kanssa.
- Huraaa
Kiitos vironvenäläisten Keskustalle, että pyysivät Ekren mukaan hallitukseen! Se oli jalo ja isänmaallinen teko!
- Anonyymi
Enpä tiedä siitä isänmaallisuudesta. Eikö EKRE:nkin kannattaisi suuntautua Eurooppaan ja vahvistaa eurooppalaista yhteistyötä. EU:n vastustaminen on Venäjän pussiin pelaamista. Ei ihme, että päätyivät samaan hallitukseen vironvenäläisten kannattaman Keskustan kanssa. Demarit ja Reformipuolue olisivat olleet Viron kepulle liian EU-myönteisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä siitä isänmaallisuudesta. Eikö EKRE:nkin kannattaisi suuntautua Eurooppaan ja vahvistaa eurooppalaista yhteistyötä. EU:n vastustaminen on Venäjän pussiin pelaamista. Ei ihme, että päätyivät samaan hallitukseen vironvenäläisten kannattaman Keskustan kanssa. Demarit ja Reformipuolue olisivat olleet Viron kepulle liian EU-myönteisiä.
"Venäjän pussiin pelaaminen" on ehdottomasti järkevämpi vaihtoehto! EU:n Venäjä-pakotteet ovat tuhonneet Suomen ja Viron idänkaupan. Nyt Virossakin on vihdoin hallitus, joka tajuaa idänkaupan merkityksen.
Kannattaisi Suomessakin SDP:n ottaa persut kaveriksi hallitukseen, unohtaa vihervasemmiston haihattelut ja elvyttää idänkauppa EU:n pakotteista piittaamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139880Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11868Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684