ne isot tissit

kassuperi

mulla on vieläkin kiihottavaa muistella naapurin muijaa ja hänen isoja tissejä.olin sillon 14v.kun olin naapuris apupoikana.isäntä oli töissä ja me olimme kahden.oli lämmin syyskuun loppu ja olin täyttämäs puuliiteriä.kun Aune rouvva toi mehua mulle.hänellä ei ollu kun pöksyt ja hihaton paita yllään.isot tissit heilu paijan alla,mulla kai seiso silmät päässä ja Aune huomas.tekiskö pojan mieli tissiä,kun tuolleen katot ja kikkeli seisoo?nyökyttelin ja varovasti aloin puristella noita muhkeita riipputissejä,hän heitti paidan pois ja käski istumaan pihakivelle,sano samalla et housut pois.hän työnsi ison nännin suuhuni ja käski imemään.samalla otti mun kullista kiinni,piti mut ei viel tehny muuta.imeskelin ja puristelin noita muhkeita tissejä,hän alko nytkähellä ja voihkia,salla alko vatkata mun kullia.me taijettiin laueta melkein sammaan aikaan.oli taivaallinen tunne laueta tissi suussa.hän käski imeä lisää ja minähän poika imin nuoruuden innolla.Aune hieroskeli samaan aikaan kulliani ja seisomaan se rupes uudestaan.pyysin lupaa naija häntä,mut tiukka ei tuli vastaukseksi.saat tissien väliin tökkiä,muuta ei heru.hän asettu selälleen ja minä 15 senttisen työnsin tissien väliin,eikä kestäny kuin kymmetäkään työntöö,kun laukesin taas.me jatkettiin näitä leikkejä joskus silloin tällöin kun oli mahdollista.mut se ensimmäinen laukeeminen jäi ehkä kuumimmaks muitoks ekaks käteen ja sitte tissien väliin.pilluun en saanu vasta kun seuraavana kesänä sekin oli mahtava kokemus.14v.poitsu ja 55 nainen

28

10298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YlpeäAviomies72

      Tuo alkuasetelma oli vähän kuin minun vaimostani, saman ikäinenkin hän on kohta. Vaimollani on nimittäin isot komeat tissit, ja avioliittommme aikana hän on vasta vähitellen uskonut että ne ovat kauniit ja viattomat, vaikkakin kiihottavat. Kun sellaiset nuorelle tytölle putkahtaa, ja kaikki tuijottaa, niin nuoret kollit kuin naimisissa olevat miehet, niin tyttö alkaa niitä tissejään hävetä, piilotella ja pitää jotenkin likaisina. Vasta minun rohkaisemana ja tukemana hän alkoi muuttaa suhtautumistaan, ja ennen pitkää jopa vallan päinvastaiseen asentoon. Että ne ovat tosiaan kauniit, että niistä voi olla ylpeä kun kerran minäkin niistä olen, ja että niitä saa näyttää, ihan paljainakin. Kun sitten vaikkapa työkaverini ovat meillä ja mökillä käyneet iltaa istumassa ja saunomassa, yksi odotettu ohjelmanumero on ollut se yhteissaunominen, josta vaimokin sanoo nauttivansa nyt sitäkin enemmän kun tämä väärä häveliäisyys on voitettu kanta. On naisestakin kuulemma kiva, kun miehet on tasa-arvoisesti ja luonnollisesti kikkelit paljaina.

      • Anonyymi

        Tuo ylpeän aviomiehen 72 kertomus on kuin meistä. Minunkin ihanalla vaimollani (46 v) onollut trauma suurista, "ylikypsistä" rinnoistaan - niin kuin hän niitä kutsuu. Käytti peittelevää vaatetusta, ei tykännyt olla yleisellä uimarannalla ja niin edelleen. Mutta vähitellen sain hänet rohkaistumaan ja ajattelemaan asiaa toiseltakin kannalta. Että älä tee siitä itsellesi kärsimystä, nehän ovat kauniit ja haluttavat, eivät miehet muuten niiden perään kuolaisi. Ja kun hieman sain vaimon päätä kääntymään, tartuin muutama vuosi sitten asiaan kaksin käsin. Nyt nujerretaan nämä häveliäisyyden häämötykset kerta kaikkiaan, sanoin, laitetaan ne sinun komeat tissisi esille niille kuuluvalla tavalla. Niin että minäkin voin samalla olla niistä ylpeä! Ja olenkin saanut vaimon rentoutumaan ja rohkaistumaan, ottamaan takaisin menettämäänsä. Joten uusi sääntömme on: jos ja kun miehet osoittavat sopivalla tavalla huomiota näille vaimon avuille, vaimolla on lupa harkintansa mukaan palkita mies rakastelulla näiden isojen kukkeiden tissien kantajan kanssa. Tämä onkin johtanut muutamaan antoisaan, intohimoiseen tuttavuuteen, josta on ollut iloa ja muisteltavaaa meille kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ylpeän aviomiehen 72 kertomus on kuin meistä. Minunkin ihanalla vaimollani (46 v) onollut trauma suurista, "ylikypsistä" rinnoistaan - niin kuin hän niitä kutsuu. Käytti peittelevää vaatetusta, ei tykännyt olla yleisellä uimarannalla ja niin edelleen. Mutta vähitellen sain hänet rohkaistumaan ja ajattelemaan asiaa toiseltakin kannalta. Että älä tee siitä itsellesi kärsimystä, nehän ovat kauniit ja haluttavat, eivät miehet muuten niiden perään kuolaisi. Ja kun hieman sain vaimon päätä kääntymään, tartuin muutama vuosi sitten asiaan kaksin käsin. Nyt nujerretaan nämä häveliäisyyden häämötykset kerta kaikkiaan, sanoin, laitetaan ne sinun komeat tissisi esille niille kuuluvalla tavalla. Niin että minäkin voin samalla olla niistä ylpeä! Ja olenkin saanut vaimon rentoutumaan ja rohkaistumaan, ottamaan takaisin menettämäänsä. Joten uusi sääntömme on: jos ja kun miehet osoittavat sopivalla tavalla huomiota näille vaimon avuille, vaimolla on lupa harkintansa mukaan palkita mies rakastelulla näiden isojen kukkeiden tissien kantajan kanssa. Tämä onkin johtanut muutamaan antoisaan, intohimoiseen tuttavuuteen, josta on ollut iloa ja muisteltavaaa meille kaikille.

        Isot rinnat on niin parasta!! Olisi kyllä mukava tavata vaimosi ja nähdä nuo rinnat. T:anselmi


    • Eipääty

      Vähän samanlainen kuin itselle sattui tässä taannoin.
      Olin kyläilemässä ja auttelemassa vähän iäkkäämpää tuttavapariskuntaa. Heillä oli vieras talossa, kaukainen sukulainen poikkesi muutamaksi päiväksi myös kyläilemään.
      Hän oli jo iällä, eronnut kauan aikaa sitten ja ollut yksikseen jo hyvän tovin.
      Sanoikohan hän olevansa jo 65 vuotias. Hyvin eloisa ja hyväntuulinen, runsasmuotoinen nainen.
      Askareiden päätteeksi ryhdyin pyynnöstä lämmittämään saunaa. Se oli miellyttävä tehtävä. Pidän puilla lämmitettävän kiukaan antamasta tuoksusta.
      Sytytin valkean, riisuuduin ja otin kuumaa suihkua pestäkseni pölyjä pois samalla kun kiuas antoi suloista lämpöä vieressä.
      Juuri kun olin sulkenut hanan ja kietaissut pyyhkeen vyötäisilleni, hän tuli saunalle. Sanotaan häntä vaikka Kertuksi.
      Hän sanoi yllättyneenä, ai sä olet täällä. Mä tulin sytyttämään saunaa mutta sä oletkin sen jo tehnyt.
      Samalla hän vilkaisi pyyhettä vyötäisilläni ja sanoi lekkisästi, taisin vähän myöhästyä näytöksestä, olet jo suihkutellut.
      Katsoin häntä, hän ei ujostellut. Hän oli runsas nainen ja hänellä oli valtava rintavarustus, jonka pistin kyllä heti merkille.
      Nyt hän oli rintavaon paljastavassa hellepaidassa, josta kuulsi seksikkäät rintaliivit läpi. Hän oli hesähamosessa.
      Tiesin että hän tuli tarkoituksella minua katsomaan, vähän härnäämäänkin kenties. Hän tiedostaa kyllä että miehet tykkää kataella hänen rintavarustustaan.
      Mikäs siinä, sanoin ja vedin pyyhkeen pois. Et menettänyt mitään olennaista, katso nyt sitten jos haluat, sanoin ja aloin kuivaamaan ihoani.
      Hän tuijotti kaluani, joka roikkui väsyneen näköisenä.
      Hän tuli eteeni ja istui alalauteelle. Kaluni oli hänen kasvojensa korkeudella. Hän tuiotti sitä lumoutuneena kun se alkoi paisua. Voi miten hyvän näköinen mulkku sulla on.
      Hän tarttui siihen ja toisella kädellä alkoi hyväillä kiveksiäni. Hän runkkasi minua hitaasti ja otti terskan pään suuhunsa.
      Miten komea kulli hän sanoi.
      Pistin käden hänen kaula-aukostaan sisälle ja rintaliivin sisään. Nänni oli valtava, paisuksissa ja suuri rinta kädessäni tuntui kiihoittavalta. Oikea naisen rinta.
      Hän laski liivejä ja puristi rintoja yhteen ohjaten kullini niiden väliin. Nai niitä senkin peto, hän sanoi hymyillen.
      Nain häntä rintojen väliin hetken ja joka työnnön päätepiste oli hänen kuuma suunsa, joka otti terskani vastaan pehmeästi maiskahtaen. Lämpeävässä saunassa tämä oli huima tuntemus.
      Hän nousi ja kääntyi, kumartrui eteenpäin ja otti tukea lauteista.
      Tee mitä sinun on tehtävä mutta tee pian. Haluan niin kovasti...
      Nostin hameen selkään, siirsin nuo suurikokoiset mummopikkuhousut sivuun sen verran että pillu tuli esiin. Posliinipillu.
      Mikä näky. Veitikkani potkaisi nähdessään tuon herkullisen näyn.
      Hän sanoi, että sitä ei ole kynnetty yli kymmeneen vuoteen.
      Koetin kädellä, häpyhuulet olivat aivan auki ja paisuksissa, ja märät.
      Mikä pesä. Pitemmittä puheitta nuolaisin klitoriksen herkäksi, paunoin kalun huulille ja painoin. Miten superihana ja tiukka pillu olikaan rehevällä naisella.
      Tuupin kiihtyvällä vauhdilla ja hän pani vastaan. Kiire oli, ennen kuin meitä alettaisiin kaipaamaan.
      Kourin noita valtavia rintoja samalla kun takaapäin työstin. Tuntui ettei paisuvaisilla ollut päätekohtaa ollenkaan, tuntui että kulli vain paisui ja paisui.
      Hetken läiskittyä alkoi vieterissä nykimään, ja koko lasti lähti peräkamariin .
      Kuti lähti selkäytimestä asti, ja putosin polvilleni nautinnosta.
      Olen yhä samassa asennossa, ja paneksimme kaiken aikaa.

      • Anonyymi

        Kerroppas mulle jos nainen nojaa lauteisiin.. Miten yllät "nuolasemaan" glitoriksen herkäks..
        Herää unestas ja laske se kissa ulos.. Kuvitelmaa koko juttu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppas mulle jos nainen nojaa lauteisiin.. Miten yllät "nuolasemaan" glitoriksen herkäks..
        Herää unestas ja laske se kissa ulos.. Kuvitelmaa koko juttu...

        Hyvin yltää, väli on noin 20 senttiä.


    • kultakatriinaa

      Mikä niissä suurissa rinnoissa oikein viehättää? Heti ollaan tappi ojossa.

      • Anonyymi

        Jätin vaimoni koska minulla oli suuremmat rinnat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätin vaimoni koska minulla oli suuremmat rinnat?

        Vähän samanlainen oli kokemus mutta ei päästy loppuun asti. Vielä.


      • Ne on vaan niin mielettömän kiihottavat, erityisesti silloin kun nainen nauttii niiden huomioimisesta. Vielä on todella isot rinnat kokematta


    • Anonyymi

      Alushousujen, pitopakko alkanut, jo v.1944 vuonna, eli se siitä!!! milloin ton "une" muuten näit:

      • Anonyymi

        Ensi viikolla.


    • Anonyymi

      kokeilkaa laittaa vesi ilmapallot isoihin rintaliiveihin ( kuumala vedellä ) sittenhän tiedätte , seksissä menee nekin ihan täydestä ja ne vaan näyttää niin satanan mukavilta , samalla voitte kokeilla kantaa ja esitellä aikansa jotta tiedätte jos silikonisia aiotte.

    • jor-kki

      Isoja rintoja ihana hyvällä imee suudella. Jos nainen vielä herkkä rinnoista nam nam

      • Anonyymi

        Mulla on isot rinnat ja on ihanaa kun niitä imetään kunnolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on isot rinnat ja on ihanaa kun niitä imetään kunnolla.

        Voi kun saisin niitä imee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on isot rinnat ja on ihanaa kun niitä imetään kunnolla.

        Ai että, kuinka tykkäisinkään imeä ja puristella kunnolla isoja rintoja. Todella kiihottavaa, vielä jos nainenkin itse nauttii siitä paljon niin se kiihottaa entisestään. Moni fantasia liittyy just isoihin rintoihin


      • Anonyymi
        SeikkailevaMies kirjoitti:

        Ai että, kuinka tykkäisinkään imeä ja puristella kunnolla isoja rintoja. Todella kiihottavaa, vielä jos nainenkin itse nauttii siitä paljon niin se kiihottaa entisestään. Moni fantasia liittyy just isoihin rintoihin

        Joo nautin kyllä...jos mies tykkää se kiihottaa myös.Tykkään ratsastaa niin et mies pystyy samalla hyväilee rintoja ja näykkimään niitä....tai sitten saada takaapäin et kädet hyväilee rintoja samalla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo nautin kyllä...jos mies tykkää se kiihottaa myös.Tykkään ratsastaa niin et mies pystyy samalla hyväilee rintoja ja näykkimään niitä....tai sitten saada takaapäin et kädet hyväilee rintoja samalla..

        Kun saa rintoja hyvällä käsin/suulla se nautinnollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo nautin kyllä...jos mies tykkää se kiihottaa myös.Tykkään ratsastaa niin et mies pystyy samalla hyväilee rintoja ja näykkimään niitä....tai sitten saada takaapäin et kädet hyväilee rintoja samalla..

        Todellakin tykkään, toi ois niin kiihottavaa. Imee kunnolla ja toisella kädellä puristella toista tissiä, pyöritellä nänniä sormilla. Oisin taivaassa, kuinka isot rinnat sulla on? Ajatukset alkoivat heti juoksemaan, kuinka ne isot pehmeät rintasi ja kovat nännit painautuisivat naamaani vasten. Kuinka kuulisin sen kiihkosi kun käsittelisin niitä ja näkisin kuinka paljon nautit siitä, ratsastaen kovemmin kullini päällä, lypsäen. Huh.....Ootko muuten mistäpäin suomea?


      • Anonyymi
        SeikkailevaMies kirjoitti:

        Todellakin tykkään, toi ois niin kiihottavaa. Imee kunnolla ja toisella kädellä puristella toista tissiä, pyöritellä nänniä sormilla. Oisin taivaassa, kuinka isot rinnat sulla on? Ajatukset alkoivat heti juoksemaan, kuinka ne isot pehmeät rintasi ja kovat nännit painautuisivat naamaani vasten. Kuinka kuulisin sen kiihkosi kun käsittelisin niitä ja näkisin kuinka paljon nautit siitä, ratsastaen kovemmin kullini päällä, lypsäen. Huh.....Ootko muuten mistäpäin suomea?

        Turun kupeesta Kaarinasta. Täällä arvostetaan aikuisia rintavia naisia.
        Seikkailu on aina paikallaan. Aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun kupeesta Kaarinasta. Täällä arvostetaan aikuisia rintavia naisia.
        Seikkailu on aina paikallaan. Aina.

        Mitenkäs sinuun saa yhteyden ?
        T: SeikkailevaMies


    • Anonyymi

      Ihan kiva mielikuvitus tarina.Näitähän maailmaan mahtuu.

    • Anonyymi

      pienet rinnat ovat kiihottavat enemmän kun isot tissit on kokemusta

      • Anonyymi

        Kyllä kaikkein kiihottavin juttu on sammakkoleivos. Ja kauniisti laitetut hiukset, musta pusero ja päiväunet.


    • Anonyymi

      Itselläni on pitkät, roikkuvat rinnat ja isot tummat nännit. Niihin kun mies koskee lusikka asennon aikana niin kova huuto tulee.

      • Anonyymi

        Runsas seksikäs nainen mustissa ihonmyötäisissä kutsuvasti sohvalla. Kulli on räjähtämäisillään halusta. Mitä tehdä kun ei tiedä toisesta. Saako pesää vai tuleeko korville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runsas seksikäs nainen mustissa ihonmyötäisissä kutsuvasti sohvalla. Kulli on räjähtämäisillään halusta. Mitä tehdä kun ei tiedä toisesta. Saako pesää vai tuleeko korville.

        Jumaloimallani naisella on myöskin valtavat rinnat. Varsinainen Lollobirgitta.
        Minulle tarjoutui uskomaton mahdollisuus viettää yö hänen kanssaan, mutta se meni huonosti. Yö meni hyvin mutta seksiä ei ollut.
        Tiedän miksi. Oli tapahtunut järkyttäviä asioita juuri aiemmin, ja se loi näkymättömän kuilun välillemme.
        Jos vielä joskus olemme samankaltaisessa tilanteessa niin en päästä sinua pakoon toista kertaa.
        Tiedän mitä se tulee olemaan. Sininen harso oven päälle.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe