26.03.2019 Mariella

tanssivat

Onko tansija daameja lähdössä kyseiselle matkalle tanssimaan! Esiintyjä Kyösti Mäkimattila ja Varjokuva. Kyselee herrasmiehet!

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja-tumput-suorinako

      Daameja ei nyt oikein kiinnosta tumpelot vonkaajat keskustelupalstoilla
      kiinnostaa paremmin laivalla asialliset miehet jotka ei vonkaa
      vaan toimivat kuten daamit voivat odottaakin

      varmasti on tanssivia daameja tuolloin laivalla, vaan ovatko tarjolla vonkaajille keskustelupalstoilta

      • Sirpakylmissään

        Minä olen taatusti tulossa ja haluan lämmikettä.


    • tanssivat

      En oo mikään vonkaaja! Kun noita naisia on olemattoman vähän Tukholman välillä. Kyse on vaan tanssimisesta. Tallinnan välillä taas liikaa liiankin aktiivisia!

      • ja-tumput-suorinako

        no toimi sitten kuten mies, laivalla, vaan et keskustelupalstalla surkutellen toimettomuuttasi


    • tanssivat

      Mitäs luulet tyhjästä on paha nyhjästä! Jos ei oo kun pariskuntia en ole mikään naisen ryöstäjä. Kun viimeksi olin ei yhtään vapaata naista. Miehiä kyllä! Mitäs mielessä?

      • ja-tumput-suorinako

        "Kun viimeksi olin ei yhtään vapaata naista. Miehiä kyllä"

        Mitäs mielessäsi, sylitanssiako oletkin ajatellut,
        onneton vonkaaja olet edelleen sylitanssi toivoiveinesi!


      • tanssivat

        Ymmärrän sinulla vain se sylitanssi mielessä ja toivot vonkaamista!


    • Mites-yhteys

      Mulla jo matka ostettuna ensi tiistain lähdölle. Olen nelikymppinen menevä daami. Miten tavattaisiin?
      Napukka ät ja tämän puljun posti

      • Mites-yhteys

        Älkää pliis lähettäkö enää kutsuja. Postini on ihan täynnä. Parhaat kaksi on valittu ja enempää ei oteta.


    • tanssivat

      Hyvä kun on järkeviäkin ihmisiä jotka vastaavat! Kiitos sinulle!

    • Ei vaan toiminut puljun s-posti!

    • Ei vaan toiminut puljun s-posti!

      • K-u-t-s-u-n-i

        No mikäs siinä?
        Tai olenkohan jo saanut sen suljetuksi väärinkäytösten takia.


    • ylempinimi

      Kirjoita sinä jos huvittaa ja osuu mieleen!

    • kaksionnellistain

      Onkohan yhtään järkevää ihmistä ja vastausta? Täläinen paskan esittely ei oo viisasta!

      • Tietty-postia

        Aika toivotonta tuo sinun provoilusi. Tietenkin ne järkevät ovat toimineet järkevällä tavalla ja laittaneet sähköpostia. Eihän täällä kirjoittelu johda yhtään mihinkään. On vain jotain pään paukutusta.


    • Anonyymi

      Vai oikein hrrasmiehet harrastavat sokkotreffejä. Yleensä yökerhosta herrasmiehet kiskotaan hytin iloihin, mutta on kai noitakin, jotka eivät oikein kelpaa.

    • Anonyymi

      Nää ois sokkotreffit ku mä en muuten saa.

      Hei, luotsit ruoriin!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1158
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1097
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1084
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1083
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1075
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1066
    9. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    Aihe