No moi te kivat naiset :)
Kevääseen piristystä, uutta tuulta, hyvää mieltä? Viesteillä, sanoilla, mukavilla ilmaisuilla?
Aihe ja tyyli on vapaa, vakavista ja syvistä pohdinnoista mieltä kutkuttavaan flirttiin. Jos siviilisäätyni (naimisissa) aiheuttaa moralisoinnin tarvetta, voi olla parempi jättää kirjoittamatta. Mutta tiedän että moni myös ymmärtää.
Voit olla mistä päin vaan, itse vaikutan Savon suunnalla. Ota ensimmäinen yhteys sähköpostilla, tarpeen mukaan myös WhatsApp ja Kik onnistuvat jatkossa.
Nakkaa ajatuksiasi osoitteeseen [email protected] ja katsotaan laitetaanko yrittänyttä!
Kevääseen piristystä 44v varatulle miehelle?
6
196
Vastaukset
- Pliisu
Hellurei! Mikä hättyyttää varattua miestä? :D
Kevät tekee riehakkaaksi vai riisi riivaa?
Onko sulla minkälainen perhe siellä?- HerääväKarhu
Hassua - vastaukseni on poistettu tästä, en ihan ymmärrä miksi?
No siis, vastasin kutakuinkin näin:
Kevät ja kriisi, molemmat taitavat vähän olla päällä.
Laita ihmeessä meiliä Pliisu niin voidaan jutella :)
- yksiplusyksionkolme
Riisi on mullakin vaan en siitä huolimatta vastaa sinulle, vaikka olenkin sinkku.
- miemiemie
Miksi et vastannut mulle kun laitoin postia sulle?
- HerääväKarhu
Miemiemie, nyt ei valitettavasti viestisi ole tullut sitten perille asti :/ Yritätkö uudestaan?
- Kysyjäkin
Onko ilmoitus vielä voimassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063128Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361959Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois591861- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961235
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 611155
- 591147
- 68997