Kysymys Pystylle

muistankooikein

Ensi syksynäkö ne maakuntavaalit piti oleman?

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multinikin.temppuilut

Nytkö vaihdat sitten "Pystyyn" :)

• muistankooikein

Älä tule sönkkäämään käsittämättömiä juttujasi.

• Multinikin.temppuilut
        muistankooikein kirjoitti:

Älä tule sönkkäämään käsittämättömiä juttujasi.

Mitäköhän koetat kertoa? Käsittämätön juttu on se, etä palstalla "kyselet" Pystyltä maakuntavaalien ajankohtaa, tai koska ne piti olla. Kyllähän tuo viittaa vahvasti siihen, että olet tuomassa "Pystyä" keskusteluun :)

• muistankooikein
        Multinikin.temppuilut kirjoitti:

Mitäköhän koetat kertoa? Käsittämätön juttu on se, etä palstalla "kyselet" Pystyltä maakuntavaalien ajankohtaa, tai koska ne piti olla. Kyllähän tuo viittaa vahvasti siihen, että olet tuomassa "Pystyä" keskusteluun :)

Viittaapa hyvinkin. Ja entä sitten? Pysy sinä pois, kun et ole Pysty. Tai voit sinä norkoilla siinäkin, jos välttämättä haluat.

• Typeryshän.sinä.olet

Viittaapa hyvinkin. Ja entä sitten? Pysy sinä pois, kun et ole Pysty. Tai voit sinä norkoilla siinäkin, jos välttämättä haluat.

Etkö oo vieläkään saanut selville tuota ?

• muistankooikein
        Typeryshän.sinä.olet kirjoitti:

Etkö oo vieläkään saanut selville tuota ?

Typerys, typerys. En kai minä muuten kyselisi.

:D

• S24uomlaineN

Typerys, typerys. En kai minä muuten kyselisi.

No mitäs tuolla tiedolla enää tekee ?

• Rehti___SOTILAS
        Multinikin.temppuilut kirjoitti:

Juuri noin asia etenee. MkvaAU on tuomassa itseään pystynä keskusteluun.

• muistankooikein
        S24uomlaineN kirjoitti:

No mitäs tuolla tiedolla enää tekee ?

Älä kysele, ettet ala itsekin vaikuttaa typerykseltä. Tämä on hieman inside-juttu.

• onhupaisapalsta
        Rehti___SOTILAS kirjoitti:

Juuri noin asia etenee. MkvaAU on tuomassa itseään pystynä keskusteluun.

Nyt tuli ketjuun joku älyllinenkin kommentti.

• onhupaisapalsta kirjoitti:

Nyt tuli ketjuun joku älyllinenkin kommentti.

Missä Pysty sarkastisine kommentteineen luuraa.
        Maakuntahallinto on ihan okei kunhan terveydenhuollossa rahat keskitetään suorittavaan toimintaan paperinpyörittelyn sijaan.

• ainavaanparanee
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Maakuntahallinto on ihan okei kunhan terveydenhuollossa rahat keskitetään suorittavaan toimintaan paperinpyörittelyn sijaan.

Tätähän se enää puuttuikin, että sinä saavuit paitoinesi.

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Ilmeisesti kokoomus ajaa ainoana puolueena sote-hallintoon kuntainliittomallia eli välillistä demokratiaa. Se ei anna puolueelle juurikaan toiveita päästä seuraavaan hallitukseen.

• Pystyyn_kuollut kirjoitti:

Ilmeisesti kokoomus ajaa ainoana puolueena sote-hallintoon kuntainliittomallia eli välillistä demokratiaa. Se ei anna puolueelle juurikaan toiveita päästä seuraavaan hallitukseen.

Ei Kekkoslovakian taantumuksellisuutta ja holtitonta rahanjakoa Keynesin nimissä.
        Ei ei ja vielä kerran ei!!!

• Khihihihihiiiiii

Ei Kekkoslovakian taantumuksellisuutta ja holtitonta rahanjakoa Keynesin nimissä.

Mahtanetko saada yhtä suurta mainetta hyvinvointivaltion purkajana kuin Keynes sen luojana?

Se siitä.

Älä nyt Keynesin nimeä sotke sote-hallintoon.

• Itse.itselleen.kommentit

Älä kysele, ettet ala itsekin vaikuttaa typerykseltä. Tämä on hieman inside-juttu.

Varmasti on inside-juttu, samalta näppäimistöltähän nuo tarinat lähtevät.

• muistankooikein
        Itse.itselleen.kommentit kirjoitti:

Varmasti on inside-juttu, samalta näppäimistöltähän nuo tarinat lähtevät.

Nimenomaan. Älä sinä sekaannu siihen juttuun omalta näppäimistöltäsi.

• Pallopäälle

Laita David Jones soimaan ja ole itse hiljaa.

ps. Mitä sanavalmiille äidillesi kuuluu? Entä missivaimollesi? Vieläkö teillä on vapaa seksisuhde? Sen missivaimosi kanssa, ei äitisi.

• MaissilleSOTILAALTA
        Pallopäälle kirjoitti:

ps. Mitä sanavalmiille äidillesi kuuluu? Entä missivaimollesi? Vieläkö teillä on vapaa seksisuhde? Sen missivaimosi kanssa, ei äitisi.

HO HOO, HO HOO!
        Vapaa seksisuhde äidin kanssa. HO HOO, HO HOO!

• Pallopäälle kirjoitti:

Mikä vitun David Jones? Seksielämäsi ei taida olla tyydyttävää kun noin muiden asiat kiinnostaa.

Mikä vitun David Jones? Seksielämäsi ei taida olla tyydyttävää kun noin muiden asiat kiinnostaa.

PS. Keskustelisin mieluummin Keynesin turmiollisuudesta länsimaiselle yhteiskunnalle mutta kukin tavallaan ja tasollaan.

• David_Brown

Muistelin sinun joskus kirjoittaneen, että kuuntelet mielelläsi David Bowieta. Minun "kiinnostukseni" (huomaa sitaatit) sinun seksielämääsi johtuu vain siitä, että itse olet siitä kertonut täällä. Samoin kuin äidistäsikin.

Mutta nyt olen tosiaan hämmästynyt, kun aikoinaan kovasti kerroit musiikkimaustasi ja nyt et tiedä, kuka David Jones oli. Onko musiikkimakusi vaihtunut noin totaalisesti, ettet tiedä enää edes idolisi nimeä?

ps. älä nyt ihan hermojasi menetä mokoman "vitun David Jonesin" takia. Mene kuuntelemaan sitä.
        :)

• ilmainenneuvo

PS. Keskustelisin mieluummin Keynesin turmiollisuudesta länsimaiselle yhteiskunnalle mutta kukin tavallaan ja tasollaan.

Tee oma aloitus John Maynardista ja hänen turmiollisuudestaan jossain muualla. Mitä tähän ketjuun tunget vinkumaan?

ps. Sinulla on uskottavuusongelma:)

• David_Brown kirjoitti:

Muistelin sinun joskus kirjoittaneen, että kuuntelet mielelläsi David Bowieta. Minun "kiinnostukseni" (huomaa sitaatit) sinun seksielämääsi johtuu vain siitä, että itse olet siitä kertonut täällä. Samoin kuin äidistäsikin.

Mutta nyt olen tosiaan hämmästynyt, kun aikoinaan kovasti kerroit musiikkimaustasi ja nyt et tiedä, kuka David Jones oli. Onko musiikkimakusi vaihtunut noin totaalisesti, ettet tiedä enää edes idolisi nimeä?

ps. älä nyt ihan hermojasi menetä mokoman "vitun David Jonesin" takia. Mene kuuntelemaan sitä.
        :)

Hänet tunnetaan kyllä vain ja yksinomaan David Bowie asianharrastajien keskuudessa.

• ilmainenneuvo kirjoitti:

Tee oma aloitus John Maynardista ja hänen turmiollisuudestaan jossain muualla. Mitä tähän ketjuun tunget vinkumaan?

ps. Sinulla on uskottavuusongelma:)

EVVVK.

Hänet tunnetaan kyllä vain ja yksinomaan David Bowie asianharrastajien keskuudessa.

Siis Bowiena.

• terveisiämissille

Minä en olekaan asianharrastaja, mutta tunnen hänet silti myös alkuperäiseltä nimeltään. Se onkin häpeäksi teille asianharrastajille, jos ette tiedä edes sitä, minkä minä tiedän ihan yleistietona.

Jaapa jaa. Olisikohan musiikkiasiat nyt ainakin minun osaltani käsitelty loppuun. Ja muutkin asiat.
        Saattaapa olla.

• terveisiämissille kirjoitti:

Minä en olekaan asianharrastaja, mutta tunnen hänet silti myös alkuperäiseltä nimeltään. Se onkin häpeäksi teille asianharrastajille, jos ette tiedä edes sitä, minkä minä tiedän ihan yleistietona.

Jaapa jaa. Olisikohan musiikkiasiat nyt ainakin minun osaltani käsitelty loppuun. Ja muutkin asiat.
        Saattaapa olla.

Ei David Jones olisi voinut tehdä Ziggy Stardustin ja Heroesin kaltaisia mestariteoksia. Kyllä niihin tarvittiin David Bowie jos kässäät mitä tarkoitan.

• J_M_Keynes

EVVVK.

Siis nytkö ei kiinnostakaan, vaikka juuri kirjoitit näin:

"Keskustelisin mieluummin Keynesin turmiollisuudesta ".

Tee ihmeessä oma avaus hänestä tuon perusteella. Tai sitten et tee, jos se aihe lakkasikin kiinnostamasta ykskaks ja niksnaks.

• sivustasanon

Ei David Jones olisi voinut tehdä Ziggy Stardustin ja Heroesin kaltaisia mestariteoksia. Kyllä niihin tarvittiin David Bowie jos kässäät mitä tarkoitan.

Voithan sinäkin muuttaa nimimerkkiäsi miksi tahansa, mutta nollana pysyt.

• sivustasanon kirjoitti:

Voithan sinäkin muuttaa nimimerkkiäsi miksi tahansa, mutta nollana pysyt.

Kateelliset räksyttää ja karavaani kulkee!

• >>Ensi syksynäkö ne maakuntavaalit piti oleman?<<

En ole kuullut tuollaisesta ajankohdasta.

Maakuntavaalien ajankohta on täysin hämärän peitossa. Ei kannata lähteä veikkaamaan edes vuotta. On mahdollista, ettei seuraavakaan eduskunta saa sote-uudistusta päätettäväkseen.

• muistankooikein

Sitten muistin väärin. Muistelin sinun nimittäin kirjoittaneen, että viimeistään ensi syksynä maakuntavaalit pidetään. Mutta toisaaltahan se ei sitä tarkoita, että olisit mistään sellaista kuullut, vaikka olisitkin niin kirjoittanut.

• eiääntälestapuolueelle

Sipilän hallitus niistä vaaleista enimmäkseen on vouhottanut. Vouhotukseksi jäikin. Aikatauluja ladottiin pöytään tiuhempaan tahtiin kuin konsanaan Lehtomäen paskalaissa. Joka muuten sekin venyyyy ja paukkuuu edelleenkin kuin Jenkkipurkka.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Maakuntavaalit

• HTT_tiedottaa_näköjään

• omituinentapaus
        HTT_tiedottaa_näköjään kirjoitti:

https://vm.fi/artikkeli/-/asset_publisher/ensimmaiset-maakuntavaalit-jarjestetaan-presidentinvaalien-yhteydessa

Maallikko ainakin on ymmällään, kun muunmuassa tuollaista tiedotetaan ikäänkuin selvänä asiana.

Maakuntavaaliehdokkaista ensimmäiset ehtii kuolla ennen kuin ensimmäistäkään maakuntavaalia on edes järjestetty. Kysynpähän vaan, millä järjellä tässäkin asiassa on edetty?
        Ehdokkaat valittiin vaaleihin, joita mahdollisesti ei tule koskaan. Onko Suomessa ennen Sipilän hallituskautta tällaista kummallisuutta sattunutkaan?

• Politiikkaonvaikeaa
        omituinentapaus kirjoitti:

Maakuntavaaliehdokkaista ensimmäiset ehtii kuolla ennen kuin ensimmäistäkään maakuntavaalia on edes järjestetty. Kysynpähän vaan, millä järjellä tässäkin asiassa on edetty?
        Ehdokkaat valittiin vaaleihin, joita mahdollisesti ei tule koskaan. Onko Suomessa ennen Sipilän hallituskautta tällaista kummallisuutta sattunutkaan?

Sipilän hallituksen eroaminenkin oli ainutlaatuinen. Koko takakonttihallitus erosi Sipilän eronpyynnön myötä noin vain. Muutamaa viikkoa ennen vaaleja. Miksi Sipilä ei pääministerinä tulos tai ulos-lässytyksensä perusteella eronnut pelkästään itse?

• NairobiNews
        Politiikkaonvaikeaa kirjoitti:

Sipilän hallituksen eroaminenkin oli ainutlaatuinen. Koko takakonttihallitus erosi Sipilän eronpyynnön myötä noin vain. Muutamaa viikkoa ennen vaaleja. Miksi Sipilä ei pääministerinä tulos tai ulos-lässytyksensä perusteella eronnut pelkästään itse?

"Miksi Sipilä ei pääministerinä tulos tai ulos-lässytyksensä perusteella eronnut pelkästään itse?"

Helpompaa on vastuunvälttelijän siirtää vastuu muille kuin vastata itse teoistaan.
        -Vanha viidakon sanonta

• maa kunta vaalit lehmän kakkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3349
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2900
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      226
      1829
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1768
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1749
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      58
      1455
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      84
      1299
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1252
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      328
      1177
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe