Hei, kuka osaisi kertoa missä yliopistossa on eniten oikeustieteen alan etäkursseja ja mahdollisuuksia suorittaa esim. pakollisia (kieli)kursseja kesäkursseina tai muuten projektinomaisesti?
Työn ohella opiskelusta
MiiaJ
2
127
Vastaukset
- Meriliina
Minuakin kiinnostaisi!
- Vastavastine
Lapin oikiksessa on aika paljon läsnäoloa ja pakollisuutta ensimmäisinä vuosina(notaariopinnot) Eli luennoilla on lähtökohtaisesti istuttava (väh.80% per luentosetti). Toki luentoja ei missän nimessä ole joka päivä:) toivon, että tulevaisuudessa olisi vaihtoehtoja enemmän pakollisille luennoille. Toki aina voi yrittää neuvotella kurssin vastuuopettajan kanssa mahdollisista muista vaihtoehtoisista suoritustavoista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787