Lopen kummituspaikat?

KTS

Ovatko nämä seuraavat huhut tuttuja kenellekään:

Olen kuullut, että Lopella olisi talo, jossa kukaan ei pysty yöpymään yhtäkään yötä, vaan lentää sieltä ulos joko vapaaehtoisesti tai näkymättömän käden lennättämänä. Talossa olisi joskus sisällissodan aikoina tehty kamala veriteko. Eräs kovahermoinen metsänvartija heräsi aamulla pihalta luuta tyynynä päänsä alla. Eräs painijakin lensi ulos ikkunasta ja sai ikkunan karmin mukaansa kun yritti siihen tarttua viime hetkellä. Edesmennyt selvänäkijä Aino Kassinen kävi kuulemma talon pihalla päiväsaikaan ja totesi paikan "läpeensä pahaksi".

Lisäksi olen kuullut, että Lopen metsikössä on ikivanhan kivimuurin pätkän vieressä vuoden 1918 sodan aikainen venäläisten sotilaiden hautapaikka, jossa kirkkaana yönä pitäisi sotilasvainajan kummitella.

Kolmas huhu kertoo em. paikan lähellä olevasta vaarallisesta metsäalueesta, jonka keskellä tulee kulkijalle hillitön itsemurhavimma.

Onko näistä tietoa tai muistikuvaa kenelläkään?

11

1840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CountryMan

Sais hyvää matskua :) vai onkohan haamut niin julkisuudenpelkoisia et ne tunnistaa heti kamerat?

• KTS

Kuulin asiaa tuntevilta, että elämänsä vihoviimeisen virheen saattaisi silloin tehdä, jos menisi moisiin paikkoihin kameroiden kanssa.

• Orson
        KTS kirjoitti:

Kuulin asiaa tuntevilta, että elämänsä vihoviimeisen virheen saattaisi silloin tehdä, jos menisi moisiin paikkoihin kameroiden kanssa.

KTS:
        "Kuulin asiaa tuntevilta, että elämänsä vihoviimeisen virheen saattaisi silloin tehdä, jos menisi moisiin paikkoihin kameroiden kanssa".

Kiinnostavaa, en olekkaan ikinä kuullut tapausta, jossa kuvajaa olisi vahingoitettu kuvatessa.
        Onko tuossa muuten "mitään" todellisuuden perää eli onko jotakuta vahingoitettu, kun on yritetty valokuvata noita paikkoja vai onko tuo vain varoitus.

Entäpäs jos, joku menisi vaikka tuon talon lähettyville ja ottaisi muutaman kuvan esim talon ikkunoista.
        Useinhan noissa aavekuvissa näkyy kasvoja ym. ikkunoissa.

-Orson-

• squirrel
        Orson kirjoitti:

KTS:
        "Kuulin asiaa tuntevilta, että elämänsä vihoviimeisen virheen saattaisi silloin tehdä, jos menisi moisiin paikkoihin kameroiden kanssa".

Kiinnostavaa, en olekkaan ikinä kuullut tapausta, jossa kuvajaa olisi vahingoitettu kuvatessa.
        Onko tuossa muuten "mitään" todellisuuden perää eli onko jotakuta vahingoitettu, kun on yritetty valokuvata noita paikkoja vai onko tuo vain varoitus.

Entäpäs jos, joku menisi vaikka tuon talon lähettyville ja ottaisi muutaman kuvan esim talon ikkunoista.
        Useinhan noissa aavekuvissa näkyy kasvoja ym. ikkunoissa.

-Orson-

Tietää enemmän kyseisestä talosta. Jos talo on jonkun omistuksessa,niin mistä voisi saada yöpymisluvan...

Jos on tietoa "kummitustalon" tiedoista ja historiasta jne,niin toivon viestiä seuraavaan osoitteeseen
        [email protected]

PS.
        Tuollainen kummitustalo on skeptikon unelma:Haamun on selvästi ja helposti havaittavissa,ja jos havaintoja ei näy,niin voi hyllyttää moisen.

• CountryMan
        squirrel kirjoitti:

Tietää enemmän kyseisestä talosta. Jos talo on jonkun omistuksessa,niin mistä voisi saada yöpymisluvan...

Jos on tietoa "kummitustalon" tiedoista ja historiasta jne,niin toivon viestiä seuraavaan osoitteeseen
        [email protected]

PS.
        Tuollainen kummitustalo on skeptikon unelma:Haamun on selvästi ja helposti havaittavissa,ja jos havaintoja ei näy,niin voi hyllyttää moisen.

Se vois olla aikamoinen kokemus! Kaverilla on hyvä digikamera ja ollaa mietitty et joskus mentäs johonki tommoseen aavetaloon tekee dokumenttia ja mahollisesti yövyttäis tai heh tuskin siellä unta sais, eli valvottas ja täristäs RECORD nappi päällä.

• joutsen
        CountryMan kirjoitti:

Se vois olla aikamoinen kokemus! Kaverilla on hyvä digikamera ja ollaa mietitty et joskus mentäs johonki tommoseen aavetaloon tekee dokumenttia ja mahollisesti yövyttäis tai heh tuskin siellä unta sais, eli valvottas ja täristäs RECORD nappi päällä.

Tosi hieno juttu. Otin ittestäni kamerapuhelimella kuvan tuttujen talossa Raumalla ja kuvaa ottaessa kamera menikin eri asentoon.. Kun sitten katsoin kuvaa, oma naamani oli vasemmassa alakulmassa ja naaman päällä olikin iso käsivarsi, ihan selvät käden luut nivelsiteineen kuin röntgenkuvassa. Sen "lihakäden" läpi näkyy vielä tiiliseinää, muttei luitten. Sitten vieressä ylhäällä näyttää olevan kasvot, mutteivät minun. Pentuus vieköön kuka se on. Mulla ei ainakaan sellaista jättiläisen kättä ole! Otin sen aika pimeässä huoneessa pimeää seinää vasten ja kas.. siinä on tuo kirkas röntgenkuva!!

• joutsen kirjoitti:

Tosi hieno juttu. Otin ittestäni kamerapuhelimella kuvan tuttujen talossa Raumalla ja kuvaa ottaessa kamera menikin eri asentoon.. Kun sitten katsoin kuvaa, oma naamani oli vasemmassa alakulmassa ja naaman päällä olikin iso käsivarsi, ihan selvät käden luut nivelsiteineen kuin röntgenkuvassa. Sen "lihakäden" läpi näkyy vielä tiiliseinää, muttei luitten. Sitten vieressä ylhäällä näyttää olevan kasvot, mutteivät minun. Pentuus vieköön kuka se on. Mulla ei ainakaan sellaista jättiläisen kättä ole! Otin sen aika pimeässä huoneessa pimeää seinää vasten ja kas.. siinä on tuo kirkas röntgenkuva!!

Olisiko sitä kuvaa laittaa näytille?

• Orson
        joutsen kirjoitti:

Tosiaan, laita kuva ihmeessä näytille, jotta voimme sanoa mielipiteemme siitä.

Itse otin kuvia talostani joulukuussa ja yhdessä kuvassa olin huomaavani hymyilevät kasvonpiirteet huoneeni ikkunassa.
        Siis katsoin kuvaa vain digikameran pienestä lcd-näytöstä ja tuon kuvan poistin melkeinpä heti, mutta eihän tässä talossakaan ole tapahtunut mitään epänormaalia

-Orson-

• joutsen
        Orson kirjoitti:

Tosiaan, laita kuva ihmeessä näytille, jotta voimme sanoa mielipiteemme siitä.

Itse otin kuvia talostani joulukuussa ja yhdessä kuvassa olin huomaavani hymyilevät kasvonpiirteet huoneeni ikkunassa.
        Siis katsoin kuvaa vain digikameran pienestä lcd-näytöstä ja tuon kuvan poistin melkeinpä heti, mutta eihän tässä talossakaan ole tapahtunut mitään epänormaalia

-Orson-

Mrkalalle, en ainakaan niitä Egyptin kuvia onnistu millään saamaan tänne. Tämän kännykuvan nyt varmaan saan laitettua.

Saan kohta bluetoothin kortin (vai mikä lie) veljeltä, hän sit opastaa mua laittamaan sen kuvan tänne. Muutkin kuvat pitäis siirtää puhelimesta koneelle.

• Loppea?

Voisitko kertoa suurinpiirtein missäpäin Loppea tälläiset paikat ovat?

• Anonyymi

Missä päin loppia nämä paikat ovat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10121
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3395
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3143
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2179
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2153
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1376
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe