Lopen kummituspaikat?

KTS

Ovatko nämä seuraavat huhut tuttuja kenellekään:

Olen kuullut, että Lopella olisi talo, jossa kukaan ei pysty yöpymään yhtäkään yötä, vaan lentää sieltä ulos joko vapaaehtoisesti tai näkymättömän käden lennättämänä. Talossa olisi joskus sisällissodan aikoina tehty kamala veriteko. Eräs kovahermoinen metsänvartija heräsi aamulla pihalta luuta tyynynä päänsä alla. Eräs painijakin lensi ulos ikkunasta ja sai ikkunan karmin mukaansa kun yritti siihen tarttua viime hetkellä. Edesmennyt selvänäkijä Aino Kassinen kävi kuulemma talon pihalla päiväsaikaan ja totesi paikan "läpeensä pahaksi".

Lisäksi olen kuullut, että Lopen metsikössä on ikivanhan kivimuurin pätkän vieressä vuoden 1918 sodan aikainen venäläisten sotilaiden hautapaikka, jossa kirkkaana yönä pitäisi sotilasvainajan kummitella.

Kolmas huhu kertoo em. paikan lähellä olevasta vaarallisesta metsäalueesta, jonka keskellä tulee kulkijalle hillitön itsemurhavimma.

Onko näistä tietoa tai muistikuvaa kenelläkään?

11

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CountryMan

      Sais hyvää matskua :) vai onkohan haamut niin julkisuudenpelkoisia et ne tunnistaa heti kamerat?

      • KTS

        Kuulin asiaa tuntevilta, että elämänsä vihoviimeisen virheen saattaisi silloin tehdä, jos menisi moisiin paikkoihin kameroiden kanssa.


      • Orson
        KTS kirjoitti:

        Kuulin asiaa tuntevilta, että elämänsä vihoviimeisen virheen saattaisi silloin tehdä, jos menisi moisiin paikkoihin kameroiden kanssa.

        KTS:
        "Kuulin asiaa tuntevilta, että elämänsä vihoviimeisen virheen saattaisi silloin tehdä, jos menisi moisiin paikkoihin kameroiden kanssa".

        Kiinnostavaa, en olekkaan ikinä kuullut tapausta, jossa kuvajaa olisi vahingoitettu kuvatessa.
        Onko tuossa muuten "mitään" todellisuuden perää eli onko jotakuta vahingoitettu, kun on yritetty valokuvata noita paikkoja vai onko tuo vain varoitus.

        Entäpäs jos, joku menisi vaikka tuon talon lähettyville ja ottaisi muutaman kuvan esim talon ikkunoista.
        Useinhan noissa aavekuvissa näkyy kasvoja ym. ikkunoissa.

        -Orson-


      • squirrel
        Orson kirjoitti:

        KTS:
        "Kuulin asiaa tuntevilta, että elämänsä vihoviimeisen virheen saattaisi silloin tehdä, jos menisi moisiin paikkoihin kameroiden kanssa".

        Kiinnostavaa, en olekkaan ikinä kuullut tapausta, jossa kuvajaa olisi vahingoitettu kuvatessa.
        Onko tuossa muuten "mitään" todellisuuden perää eli onko jotakuta vahingoitettu, kun on yritetty valokuvata noita paikkoja vai onko tuo vain varoitus.

        Entäpäs jos, joku menisi vaikka tuon talon lähettyville ja ottaisi muutaman kuvan esim talon ikkunoista.
        Useinhan noissa aavekuvissa näkyy kasvoja ym. ikkunoissa.

        -Orson-

        Tietää enemmän kyseisestä talosta. Jos talo on jonkun omistuksessa,niin mistä voisi saada yöpymisluvan...

        Jos on tietoa "kummitustalon" tiedoista ja historiasta jne,niin toivon viestiä seuraavaan osoitteeseen
        [email protected]

        PS.
        Tuollainen kummitustalo on skeptikon unelma:Haamun on selvästi ja helposti havaittavissa,ja jos havaintoja ei näy,niin voi hyllyttää moisen.


      • CountryMan
        squirrel kirjoitti:

        Tietää enemmän kyseisestä talosta. Jos talo on jonkun omistuksessa,niin mistä voisi saada yöpymisluvan...

        Jos on tietoa "kummitustalon" tiedoista ja historiasta jne,niin toivon viestiä seuraavaan osoitteeseen
        [email protected]

        PS.
        Tuollainen kummitustalo on skeptikon unelma:Haamun on selvästi ja helposti havaittavissa,ja jos havaintoja ei näy,niin voi hyllyttää moisen.

        Se vois olla aikamoinen kokemus! Kaverilla on hyvä digikamera ja ollaa mietitty et joskus mentäs johonki tommoseen aavetaloon tekee dokumenttia ja mahollisesti yövyttäis tai heh tuskin siellä unta sais, eli valvottas ja täristäs RECORD nappi päällä.


      • joutsen
        CountryMan kirjoitti:

        Se vois olla aikamoinen kokemus! Kaverilla on hyvä digikamera ja ollaa mietitty et joskus mentäs johonki tommoseen aavetaloon tekee dokumenttia ja mahollisesti yövyttäis tai heh tuskin siellä unta sais, eli valvottas ja täristäs RECORD nappi päällä.

        Tosi hieno juttu. Otin ittestäni kamerapuhelimella kuvan tuttujen talossa Raumalla ja kuvaa ottaessa kamera menikin eri asentoon.. Kun sitten katsoin kuvaa, oma naamani oli vasemmassa alakulmassa ja naaman päällä olikin iso käsivarsi, ihan selvät käden luut nivelsiteineen kuin röntgenkuvassa. Sen "lihakäden" läpi näkyy vielä tiiliseinää, muttei luitten. Sitten vieressä ylhäällä näyttää olevan kasvot, mutteivät minun. Pentuus vieköön kuka se on. Mulla ei ainakaan sellaista jättiläisen kättä ole! Otin sen aika pimeässä huoneessa pimeää seinää vasten ja kas.. siinä on tuo kirkas röntgenkuva!!


      • joutsen kirjoitti:

        Tosi hieno juttu. Otin ittestäni kamerapuhelimella kuvan tuttujen talossa Raumalla ja kuvaa ottaessa kamera menikin eri asentoon.. Kun sitten katsoin kuvaa, oma naamani oli vasemmassa alakulmassa ja naaman päällä olikin iso käsivarsi, ihan selvät käden luut nivelsiteineen kuin röntgenkuvassa. Sen "lihakäden" läpi näkyy vielä tiiliseinää, muttei luitten. Sitten vieressä ylhäällä näyttää olevan kasvot, mutteivät minun. Pentuus vieköön kuka se on. Mulla ei ainakaan sellaista jättiläisen kättä ole! Otin sen aika pimeässä huoneessa pimeää seinää vasten ja kas.. siinä on tuo kirkas röntgenkuva!!

        Olisiko sitä kuvaa laittaa näytille?


      • Orson
        joutsen kirjoitti:

        Tosi hieno juttu. Otin ittestäni kamerapuhelimella kuvan tuttujen talossa Raumalla ja kuvaa ottaessa kamera menikin eri asentoon.. Kun sitten katsoin kuvaa, oma naamani oli vasemmassa alakulmassa ja naaman päällä olikin iso käsivarsi, ihan selvät käden luut nivelsiteineen kuin röntgenkuvassa. Sen "lihakäden" läpi näkyy vielä tiiliseinää, muttei luitten. Sitten vieressä ylhäällä näyttää olevan kasvot, mutteivät minun. Pentuus vieköön kuka se on. Mulla ei ainakaan sellaista jättiläisen kättä ole! Otin sen aika pimeässä huoneessa pimeää seinää vasten ja kas.. siinä on tuo kirkas röntgenkuva!!

        Tosiaan, laita kuva ihmeessä näytille, jotta voimme sanoa mielipiteemme siitä.

        Itse otin kuvia talostani joulukuussa ja yhdessä kuvassa olin huomaavani hymyilevät kasvonpiirteet huoneeni ikkunassa.
        Siis katsoin kuvaa vain digikameran pienestä lcd-näytöstä ja tuon kuvan poistin melkeinpä heti, mutta eihän tässä talossakaan ole tapahtunut mitään epänormaalia

        -Orson-


      • joutsen
        Orson kirjoitti:

        Tosiaan, laita kuva ihmeessä näytille, jotta voimme sanoa mielipiteemme siitä.

        Itse otin kuvia talostani joulukuussa ja yhdessä kuvassa olin huomaavani hymyilevät kasvonpiirteet huoneeni ikkunassa.
        Siis katsoin kuvaa vain digikameran pienestä lcd-näytöstä ja tuon kuvan poistin melkeinpä heti, mutta eihän tässä talossakaan ole tapahtunut mitään epänormaalia

        -Orson-

        Mrkalalle, en ainakaan niitä Egyptin kuvia onnistu millään saamaan tänne. Tämän kännykuvan nyt varmaan saan laitettua.

        Saan kohta bluetoothin kortin (vai mikä lie) veljeltä, hän sit opastaa mua laittamaan sen kuvan tänne. Muutkin kuvat pitäis siirtää puhelimesta koneelle.


    • Loppea?

      Voisitko kertoa suurinpiirtein missäpäin Loppea tälläiset paikat ovat?

    • Anonyymi

      Missä päin loppia nämä paikat ovat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe