Alkoholin käyttä suhteessa

huhhuh3

Onks joku miettinyt omaa alkoholin kulutusta kun on alkanut olemaan parisuhteessa. Kun aloin seurustelemaan nykyisen pitkäaikaisen kumppanin kanssa olin 22v, kavereiden kanssa otettiin mutta ei joka viikonloppu, nuori nainen oli sen sijaan kova bilettämään, ikää oli 19v. Alussa käytiin tiheään tahtiin baareissa ja yökerhoissa, välillä nainen oli kaveriensa kanssa iltaa viettämässä ja välillä oltiin yhdessä. Tätä kesti lähes koko seuruluajan noin 5-6-kuukautta, vasta yhteenmuuton jälkeen nainen vähän rauhottui mutta silti nainen oli vielä meneväistä sorttia. Voi kai rehellisesti sanoa että oma alkoholin kulutus kasvoi kun tapasin naisen. Lapsen syntymä sitten rauhoitti tilanteen ja kun itse otin vähän työviikon päälle naisella oli vähän hapan ilme ja kommentit sen mukaiset, olis ihan kiva ottaa itekkin mut kun joutuu imettämään, no siihen löytyi apu, rintapumpp käyttöön niin voi vähän ottaakkin. Kun imetys loppui ja lapsi hivenen kasvoi alkoi taas bailut maistumaan naiselle, laivaristeilyt, yökerhot, baarit, milloin missäkin ja kenen kanssa, pahat kieletkin alkoi kertoa että nainen on huppelissä välillä miesten kimpussa yökerhoissa, pientä peliä kuulemma, no tiedä häntä alkoholi kun vapauttaa monelta estoja. En sitten tiedä mitä on tapahtunut, koitin vähän udella kerran mutta nainen osaa olla hiljaa jos jotain tehnyt. Neljäkymppiä täyttäessään naisen juominen vähnetyi aika lailla mun taas pysynyt samassa, Varmaan olisin juonut vähemmän ellei olisi tavattu, toisaalta on tuossa naisessa paljon hyvääkin ollu, yksi parhaimmista puolista, kuuma nainen sängyssä, aikoinaan, pikku huppelissä jopa hivenen "pervo". Jos miettii alkoholiin käytettyä raha määrää, no en viitsi edes ajatella, melkoinen summa kyseessä.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omalla kohdalla ns. maistelu yleensä lisääntyy parisuhteessa, koska tulee avattua viinipulloa aterialle ja joskus kuoharia juhlistaakseen jotain.

Toisin päin taas kännit loppuu oikeastaan kokonaan parisuhteessa.

"19v. Alussa käytiin tiheään tahtiin baareissa ja yökerhoissa, välillä nainen oli kaveriensa kanssa iltaa viettämässä ja välillä oltiin yhdessä. Tätä kesti lähes koko seuruluajan noin 5-6-kuukautta, vasta yhteenmuuton jälkeen nainen vähän rauhottui mutta silti nainen oli vielä meneväistä sorttia. "
      "pahat kieletkin alkoi kertoa että nainen on huppelissä välillä miesten kimpussa yökerhoissa, pientä peliä kuulemma"

No kyllä voin lähes sata varmasti sanoa, että naisesi on sinua pettänyt. Kyllä nämä "meneväistä sorttia" olevat naiset on niin nähty ja jos haluaa 100% uskollisen naisen, niin sellaisista kannattaa pysyä kaukana.

Toisaalta, jos satunnainen uskottomuus ei haittaa, niin tuollainen nainen voi olla hyvinkin mieleinen nainen, kunhan itse et muutu sohvaperunaksi, jota nainen alkaa halveksimaan.

• 7570

Vaimoni ei ole koskaan ollut kaveria alkoholin kanssa. Yksi siideri on ollut vähintäänkin riittävästi ja viimeisiin 18 vuoteen ei sitäkään.

Minä olen pitänyt huolen alkopuolesta mutta aloin himmentelemään hieman alle 6-kymppisenä.
      Varsinkin verenpaine oli säädyttömän korkealla lääkityksestä huolimatta ja hälyttävintä oli se, että mieskunto alkoi osoittamaan hiipumisen merkkejä.
      Tuon jälkeen olen ollut hillitty tuurijuoppo.

Missään vaiheessa vaimoni ei sanonut moitten sanaa. Hän esitti toiveenaan, että valmistaisin lounaan selvin päin.

• suutuohestaeimaistu

Minulla on syntymässä saatu esto alkoholiin. Kaikki alkoholiin viittaavakin maistuu luokattoman pahalta minun suussa, ihan sama vaikka olisi kuinka hienoa ja pitkään kypsytettyä, ei mene alas.
      Nuorempana tuli yritettyä, mutta näin päälle 50 vuotiaaksi saldo on heikko, kaksi hörppyä milloin mitäkin lajia, sitkeästi kokeilin kuitenkin useampaa eri sorttia, mutta järjestään ne tuli syljettyä pois, nieltyä en saanut varmaan mitään.

Tuputtajia on kyllä matkan varrella ollut pilvin ja pimein ja moni on loukkaantunut kun en ole vetänyt kaksin käsin niin kuin he. En ole koskaan tykännyt viettää aikaa juottoloissa, en viihtynyt opiskelijabileissäkään enkä tyttöjen kanssa viihteellä koskaan. On sanottu että olen tylsä tyyppi, on haukuttu vitun absolutistiksi, on tullut melkein turpaan nakkijonossa kun en suostunut ottamaan huikkaa jonkun tuikituntemattoman pullosta jne.
      Ruokaravintoloissa käyn ystävien kanssa, mutta joskus on aika karheena tullut lähdettyä pois niistäkin kun ei vaan jaksa sitä kun joku vetää pullollisen tai kaksi viintä nassuun ja sitten vittuilee koko ajan mikä sulla on kun et muka pysty ottamaan.
      Yhden hienostoravintolan tarjoilija kehtasi sanoa, että pääruoka-annoksen maut saavat syvyyttä jos sen kanssa ottaisin hänen ehdottamaansa viiniä kyytipojaksi. Vastasin, että ai jos ruoka on kelvotonta syötäväksi ilman alkoholia, niin ei kiitos, minulle riittääkin tämä pelkkä alkuruoka. Tarjoilijan pahalainen otti nokkiinsa siitä ja loppuajan oli naama rutussa. Ei ymmärtänyt yhtään huumoria, pahus. En jättänyt tippiä kun kuitenkin Suomessa oltiin.

Alkoholiestoisuudestani johtuen valitsin puolisoni sillä perusteella ettei hänellekään maistu.
      Monesti saadaan joululahjoiksi työn puolesta milloin mitäkin, on ollut viskiä, konjakkia, viinejä sun muita. Ennen säilöttiin kaapissa ja tarjottiin joskus ystäville. Eipä jaksa enää kaappeja täytellä joten nykyään kaadellaan lahjaviinat jo samana iltana kotona viemäriin ja viedään tyhjät pullot kierrätykseen. Kun ei niitä viitsi kenellekään eteenpäinkään antaa, ties mikä sota jonkun kotona niistä syttyisi.

Meillä ei ole mennyt alkoholiin rahaa yhtään markkaa-euroa kun kumpikaan ei sitä osta eikä käytä.
      Päinvastoin ehkä olisimme tienanneet noilla joululahjapulloilla :) jos ne olisi myynyt vaikka naapureille, täytyypä harkita ensi joulun jälkeen tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      636
      3287
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      98
      2672
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1691
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1592
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1510
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1500
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1444
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      342
      1414
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1328
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1233
    Aihe