lahja tanssi-intoisellen vanhukselle?

Isoisä on innokas tanssin harrastaja. Käy tansseissa niin yksin kuin isoäidinkin kanssa eri tanssipaikoilla.
Lähestyy imenevän soisän täysikymmenlukuinen syntymäpäivä. Tekisi mieli antaa lahjana jotakin tanssiin liittyvää, mutta mitä?
Tanssivarustusta, kengät mukaan lukien sillä tuntuu olevan tarpeeksi. Kirja tai alkoholipitoinen juoma eivät tule kyseeseen.
Onko näkemyksiä asiasta?
Ilmoita

Korjauksia edelliseen
otsakkeen toinen sana: tanssi-intoiselle,
toisen kappaleen toinen sana: menevän
4 VASTAUSTA:
Ota selvää missä tanssipaikoissa isoisä käy ja osta tanssiliput sekä mummille että isoisälle suosikkipaikkaan. Tanssilipun a hinta on pyöreästi sanottuna 17 ekeä. Sellaiset liput jotka ovat vapaavalintaiset mihin iltaan tahansa.
Toinen vaihtoehto on CD hyvää tanssimusaa jonka voi laittaa soimaan kun on lähdössä tanssimaan. Mielimusa ennen tansseja kotona / autossa nostaa fiiliksiä ihan sairaasti. Kysele vaivihkaa lempiorkesteria ja sitä puuttuuko jokin hyvä levy kokoelmista. Vanhemmanväen mielibändi on esim. Pekkaniskan pojat.
https://www.youtube.com/watch?v=K9kGL6Md-yw
Tai Souvarit .
https://www.youtube.com/watch?v=Zin88XmTMGg
Siis oikeesti kuunteleeko joku näitä lavoilla esiintyviä esiintyjiä myös muualla kuin tuolla tanssipaikalla...?
daadirlandaada kirjoitti:
Siis oikeesti kuunteleeko joku näitä lavoilla esiintyviä esiintyjiä myös muualla kuin tuolla tanssipaikalla...?
Joo kuuntelee, mutta kyllä muutakin kuten esmes Haloo Helsinkiä.
Sinäkö kuuntelet vain Dirlandaata ?
Minä kuuntelen muita tanssikipaleita kuin yllämainittuja mutta en olekkaan vielä vanhus.
Voi olla että miehet eivät pistä tanssibiisiä autossa soimaan niinkuin me naiset.
dansdans kirjoitti:
Joo kuuntelee, mutta kyllä muutakin kuten esmes Haloo Helsinkiä.
Sinäkö kuuntelet vain Dirlandaata ?
Minä kuuntelen muita tanssikipaleita kuin yllämainittuja mutta en olekkaan vielä vanhus.
Voi olla että miehet eivät pistä tanssibiisiä autossa soimaan niinkuin me naiset.
Kyllä minä tanssimusiikkia kuuntelen mielelläni myös matkalla tanssilavalle. Mutta siis poppia, rokkia, iskelmää tai lattarimusaa. Musiikkia, jota olisi tosi mukavaa tanssia tuolla lavallakin, mutta mitä kuulee ehkä ihan satunnaisesti väliaikalevynä. Minulle kelpaisi lavailta ilman yhtään humppaa, suomitangoa tai normivalssia.
+Lisää kommentti
Anna hyvä tanssipaita. Siis joko sellainen siisti vähän juhlava mutta hengittävä, tai jos hän tanssii vauhdikkaammin, niin sitten vielä kevyempi golffareiden pikeepaita tehtynä 100% polyesteristä.

Ainakin kesällä paidan pitää olla hyvin hengittävä, sen takia paidan pitää olla 100% polyesteriä, puuvillaa siinä ei saa olla.

Muita vaihtoehtoja voisi olla kylpyläloma tansseilla, tanssiristeily, yksityisopetusta tanssiopettajalta, tanssikurssi, tai muutama Suomi Tanssii DVD -levyä.

Onnea isoisälle, hänellä on hieno harrastus. Tule sinä myös tanssimaan, helpoiten se onnistuu ottamalla yhteyttä paikalliseen tanssikouluun ja kysymällä alkeisopetusta.
1 VASTAUS:
Miksi alkeisopetusta? Kai tanssi sujuu isoisältä kun lavoilla käy.
+Lisää kommentti
Kiitoksia hyvistä ehdotuksista!
Täytyy kuitenkin todeta, että tanssikouluun isoisää on vaikea saada.
Ilmoita
On ilo nähdä tanssilavoilla tuollaisia pirteitä kahdeksankymppi-plus ikäisiä isoisiä ja isoäitejä tai ainakin näiden ikäisiä ihmisiä menemässä reippaasti muiden mukana.

E näiltä tanssitaito ole kadonnut. Olen itse usein hakenut tansseissa - oman kertomansa mukaan - yli 80-vuotiaita daameja ja sulavasti ne liikkuvat tanssilattialla, olipa kyseessä foksi tai jopa polkka. Pitävät muuten etenkin valssista, vaikka niinhän useimmat naiset taitavat tehdä.

Ovat muuten kovin kiitollisia, kun menette miehet tällaisia ikädaameja hakemaan. Tuotatte suurta iloa niille. Mikäs sen mukavampaa on. Sivistyneisyyttä osoittava mies niin tekeekin.

Muuten ketjun aloittajan mainitseman reippaan kahdeksankymppisen isoisän lahjaan vielä: Sopisiko jokin hyvin erottuva ns. merkkituote, vaikkapa Hugo Boss -paita? Voisi sitten lahjan mukaisesti isoisää luonnehtia pomoksi.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

lahja tanssi-intoisellen vanhukselle?

Isoisä on innokas tanssin harrastaja. Käy tansseissa niin yksin kuin isoäidinkin kanssa eri tanssipaikoilla.
Lähestyy imenevän soisän täysikymmenlukuinen syntymäpäivä. Tekisi mieli antaa lahjana jotakin tanssiin liittyvää, mutta mitä?
Tanssivarustusta, kengät mukaan lukien sillä tuntuu olevan tarpeeksi. Kirja tai alkoholipitoinen juoma eivät tule kyseeseen.
Onko näkemyksiä asiasta?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta