kouluissa. Eihän uskontokaan ole pakollinen kouluissa miksi joku ilmastonmuutosoppi?
Kuka valitsee tämän opin kirjoitukset? Viherfasistit vai? Onpa todellakin ovela veto kasvattaa lapsista vihreiden äänestäjiä uhkailemalla ja tuhomaalailulla. Törkeä temppu!
Olen jo useasti kysellyt palstalla kouluopetukseen liittynyttä faktaa erilaisista ilmastokausista ja tiedosta kylmyyden aiheuttamista tuhoista Suomessa vielä 1850 luvunkin jälkeen. Oli kyseessä nälkävuodet. Onko tiedot tallella peruskoulun ja lukion kirjoissa? Jos eivät ole niin taas on törkeä temppu.
Päivän hupijuttu: Ilmastonmuutosoppi pakolliseksi
17
<50
Vastaukset
- Loistavaaloite
Toivottavasti tämä aloite menee läpi.
Mikään ei voisi yhtä tehokkaasti kitkeä ilmastonmuutosuskoa nuorisosta kuin hölmö pakollinen oppiaine kouluissa.
Tällä uudella ilmastopropagandan oppiaineella olisi hyvät edellytykset tulla koulujen uudeksi tyhmäksi pakkopullaksi pakkoruotsin rinnalle. - Niinistö133456789
Onpa taas aikamoista denialistilässytystä.
- huuooohhhh
Meinaako jönssi, että ne jotkut denialistit tuollaisia ehdotuksia tehtailee?
Luulisi olevan juuri päinvastoin.
- pakkoilmasto-oppi
Poliittista irtopisteiden keräilyä tuokin aloite. Maailmassa on monta tärkeää asiaa mutta ne silti mahtuvat yleisempien oppiaineiden sisälle. Ilmastoasiat eivät ole tässä suhteessa mikään poikkeus
Ilmastonmuutos on alakoulussa ympäristöoppiin kuuluva asia. Myöhemmin eli yläkoulussa ja sen jälkeen siihen liittyviä käsitteitä tulee esille maantiedossa, fysiikassa, historiassa ja yhteiskuntaopissa sekä biologiassa.
Tuollaista typeryyttä ajavien olisi syytä muistella kuinka suurta suosiota on oppiaine "pakkoruotsi" saanut kansalaisten keskuudessa. - antialarmisti
Voi lapsiparkoja. Kun kohdusta hautaan joutuu kokemaan ilmastoahdistelua. niin selviääkö hengissä viisikymppiseksi asti. Tämä ahdistelukulttuuri alkoi paisua 1990-luvulla. Mikä ihme Helsinkiläisiä oikein riivaa, kun ne ei suostu tajjuamaan, mihin se johtaa.
Totuus on nykyään erittäin aliarvostettu asia. Viis totuudesta ja seurauksista, kunhan saa vaan oman mielipiteensä ja uskomuksensa julki. Kansa alkaa jo olla todella ahtaalla, kun jatkuvasti pelotellaan ja syyllistetään milloin milläkin olemattomalla uhkalla.
Kaikki hyttysenpaskan kokoiset asiat nostetaan tikunnokkaan. Kaikki mitä maailmassa tapahtuu johtuu mukamas ilmastonmuutoksesta, joka on meidän Suomalaisten syytä. Jos mainitsee Kiinan ja Intian niin on muka tekopyhä hurskastelija ja vastuunpakoilija.
Jatkuvasti on pelottelemassa tolvanat, joilta puuttuu kokonaiskuva tästä maailmasta AIVAN TÄYDELLISESTI. Ei taida kouluissa enään olla edes karttapalloja. Siitä kumminkin näkisi millainen pieni pläntti Suomi on suhteessa maailmaan.
Aivan selvästi suurimmalta osalta Suomalaisista on kadonnut suhteellisuuden taju ja todellisuudestaju. Vaino on uhannut jo pitkään niitä, joilla nuo elintärkeät ominaisuudet on vielä tallella. Viha paisuu pinnan alla sitä enemmän, mitä todennäköisemmäksi käy, että housut kintuissa ollaan.
Tämä koulutusyhteiskunta on luonut sellaisen merkillisen harhan, että kun läpäisee koulun ja osaa lukea, kirjoittaa ja puhua, niin on muka viisas. Todellisuudessa niitä, joita voi nimittää viisaiksi on muutama prosentti, ja suurin osa heistäkään ei tiedä olevansa viisaita. Vain ne tietää jotka on testattu.
Tällä nykyisellä tiellä minä en näe Suomella tulevaisuutta. Yhä suurempio osa kansasata nääntyy huolien ja syyllistymisen alla. Sairaudet lisääntyy kaikissa ikäluokissa. Tilastoja vääristää se, että vanhat ei yleensä hakeudu hoitoon, ennenkuin on aivan pakko.
Muut taas ei pääse hoitoon ennenkuin on aivan pakko. Ongelma on siis aina paljon pahempi kuin tilastot näyttää. Olen yrittämyt täällä valottaa tätä puolta asiasta. Aina siitä seuraa alarmistien solvausta. Vain siitä uhkastako saa kirjoittaa, jota ei ole edes olemassa muualla kuin alarmistien mielikuvituksessa.
Mielikuviyustahan se on se ihmisen syyllisyys ilmastonmuutikseen. Ilmastoasiantuntijatkin sanoo että siihen todennäköisesti on ihmisellä jotakin osuutta. Ei ilmastoasiantuntijat laske kaikkea tapahtunutta ihmisen syyksi. Se on media ja luonnonsuojelupiirit jotka niin tekee.
Kaiken lisäksi nuo piirit uskoo omaan tulkintaansa ennusteesta. IPCC uskoo omaan tulkintaansa ennusteista. WMO uskoo omaan tulkintaansa ennusteista. Kaikki vaikuttavat tahot uskoo omaan tulkintaansa ennusteesta.. Kukaan ei tajua edes sitä, mitä tarkoittaa sana ENNUSTE.
Uskovaiset on Jeesuksen tuloa ja maailmanloppua ennustaneet pian parituhatta vuotta. Nyt vaan eri piirit ennustaa erilaista maailmanloppua aivan yhtä hatarin perustein. Kaikki ennustukset perustuu uskomuksiin.
Minä olen erilaisten ennustusten toteutumista seurannut 1970-luvulta lähtien. Yksikään niistä ei ole toteutunut. Niitä ennustuksia on muuten ollut melkoisen suuri määrä. Jos ennustukset olisi toteutuneet, niin robotit tekisi nyt kaiken, eikä meillä olisi pisaraakaan öljyä.
Minäkin voin antaa ennusteen, että Suomen kansasta on 50 vuoden päästä noin puolet jäljellä, ja vierastyöläiset on vallanneet työmarkkinat, ja lapsista enemmistö on jo ulkomaalaisten lapsia. Näin synkkänä minä näen Suomen kansan tulevasuuden, jos järjetön paniikinlietsonta ei lopu.
Tämän ennusteen toteutumisen todennäköisyys on sata kertaa suurempi kuin maailman ilmastotieteen ennusteen toteutumisen. Paskaako se minulle kuuluu, kuka täällä silloin asuu. Minä olen silloin ollut jo vuosikymmeniä haudassa.
Merenpinta Suomessa kuitenkin on jatkanut edelleen laskua. Ei ne ulkoa tulleet täällä huku niin kuin ei myöskään jäljelle jäänyt Suomen kansa.- Puhut.Asiaa
Vain tuosta hoitoon pääsystä.
Ilmeisesti juuri omakohtaista kokemusta kun näyttää tuo mielialalääkitys puuttuvan, tai hoito epäonnistunut. - antialarmisti
Puhut.Asiaa kirjoitti:
Vain tuosta hoitoon pääsystä.
Ilmeisesti juuri omakohtaista kokemusta kun näyttää tuo mielialalääkitys puuttuvan, tai hoito epäonnistunut.Eipä näy millään pysyvän vastaukseni palsatalla. Näköjään sitä herjaa saa heittää vain yhteen suuntaan, mutta vastata siihen ei saa samalla mitalla. Joko sinä olet ne mieliialalääkkeet hakenut. Yleensä ne on Serotoiinin estäjiä. Alalla olleena tiedän.
- KokemuskoPuhuu
antialarmisti kirjoitti:
Eipä näy millään pysyvän vastaukseni palsatalla. Näköjään sitä herjaa saa heittää vain yhteen suuntaan, mutta vastata siihen ei saa samalla mitalla. Joko sinä olet ne mieliialalääkkeet hakenut. Yleensä ne on Serotoiinin estäjiä. Alalla olleena tiedän.
Olitko kauankin sairaalassa.
- RansuPoika
Se on tämä nykyinen some-sukupolvi joka ei pysty tekemään mitään konkreettista TODELLISTEN ongelmien ratkaisemiseksi. Se on niin helppoa olla ilmastonsuojelija ja kertoa mitä kaikkea MINÄ voin tehdä ilmaston hyväksi! TEKEMÄTTÄ SILTI TODELLISUUDESSA YHTÄÄN MITÄÄN.
En syö lihaa (unohdetaan sanoa että olen muutenkin kasvissyöjä), En omista omaa autoa (ei mulla kyllä ajokorttiakaan ole), En käytä lentokonetta (kärsin lentopelosta), Mulla on maalämpö (koska se on halvin lämmitysmuoto), Mulla on purjevene (ollut jo iät ja ajat) jne...
Kyllähän se on kylmä totuus että kaikkihan me juoksemme tarjousten perässä ja hinta/laatu suhde ratkaisee. Eihän siinä ole mitään järkeä että rahalla saa saastuttaa (ilmastoverot) vaan jos ihan oikeasti halutaan suojella ilmastoa niin RAJOITUKSIA SINNE MISSÄ SAASTUTETAAN! Eli, no kyllä te tiedätte!
- tieteenpoikamies
Mistä sellainen ilmastonmuutosoppi on tulossa?
Onko se jokin ehdotus koulujen opintosuunnitelmiin?
Muistuttaa edistyksellistä 70-lukua jolloin kokeiltiin historian opetusta ns. Pirkkalan monisteen mukaan. Siinä esitettiin koko maailmanhistoria marxilaisesta näkökulmasta nähtynä esihistoriasta siihen päivään.
Uskonnon opetuksen hyvä puoli on se että se esitetään uskontona, näiden taas verhoutuessa tieteeksi esitettyyn valhevaippaan. - RansuPoika
Hyvä aprillipila päässy julkisuuteen hieman liian aikaisin!
Ilimastonmuutos on stiiknafuuliaa.
- Junioori
”Minäkin voin antaa ennusteen, että Suomen kansasta on 50 vuoden päästä noin puolet jäljellä, ja vierastyöläiset on vallanneet työmarkkinat, ja lapsista enemmistö on jo ulkomaalaisten lapsia. Näin synkkänä minä näen Suomen kansan tulevasuuden, jos järjetön paniikinlietsonta ei lopu.”
Muistaakseni saamelaiset ja samojedit asuivat Suomessa ennen ruotsalaisten ja venäläisten viikinkien tuloa- rffrfrfrededede
Samojedit ovat tosi kaukana ja ruotsalaiset viikingit olivat N1c ryhmää ainakin osittain eli suomalaisugrilaisia.
- Karanpola
Tuo ilmasto-oppi kansalaisaloite on siinäkin mielessä arveluttava, että se "kansalainen", joka sen on pistänyt alulle, on joku Sanoma median radiojohtaja. Ja radioasemat "tukevat" tätä ilmaisella mainonnalla.
Media koettaa ottaa itselleen vaikutuskanavaksi kansalaisaloitteen. Ja varmaan siinä ohessa pyrkimyksenä tukea vihervasemmistoa vaaleissa.- oppi.uponnut.syvälle
Nuo toimittelijat ovat saaneet taistolaisen koulutuksensa tampereleisessa aivopesulassa.
- jääkausi-yäk
Onko historian ja biologia/maantiedon opetus vielä samanlaista kuin 70-80-luvuilla?
Koskien ilmastosyklejä ja nälkävuosia pienellä jääkaudella?
Vaikuttaa siltä ,että alarmistit eivät ole kuulleetkaan niistä maatamme vaivanneista ilmiöistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2803239BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52347Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2432087- 681999
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391284MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241058- 641016
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231006Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165947