Vectra C 2.2 dti vuosimallia 2003 tekee seuraavaa: ajoittain ajossa alkaa etupää tärisemään ja tärinä jatkuu matalillakin nopeuksilla. Koko ratti heiluu melko kovaakin ja etupää huojuu hieman. Etupäästä kuuluu ajoittain myös vetonivelen naputusta muistuttava ääni. Jännää on se, että vika ei ole jatkuva. Joka pyörän olen ottanut irti, eikä mikään näytä olevan irti. Mistä etsiä vikaa seuraavaksi? Vika alkoi nyt 200 km sen jälkeen kun vaihdoin renkaat vanteineen. Nuo renkaat vaihdettiin päikseen toisen samanlaisen auton kanssa, joka meni vaihtoon. Siinä toisessa Vectrassa toimivat ongelmitta.
Vectra C: ajoittain tärisevä etupää ja naputus
ghjhgjk
2
100
Vastaukset
- NäinSeSujuu
Kyllähän se siellä vetoakselissa se vika on. Joskus ne on kinkkisiä selvitettäviä ja pitää vaan mennä mutu meiningillä, osia vaihdellen.
- BRexitt
Oleko sama vanne oikea ET arvo myös Vivan tehtaalla tehneet jäynää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086