Heräilen öisin, n. 1-2 kertaa viikossa, siihen että sydän lyö epänormaalisti. Herään unesta kun tunnen, että sydän muljahtelee useamman kerran peräkkäin. Tosin olen herätessäni vielä hiukan unessa, joten en varmaaltaa osaa sanoa mitä ovat, mutta jokatapauksessa sydän ei lyö normaalisti! Kun herään on sydän jo melkein/kokonaan rauhottunut, mutta syke tosi korkea ja on semmonen ole ,että en saisi kunnolla happea. Onko kellään muulla tämmöisiä öisiä kohtauksia? Mistä nämä voisi johtua?? Voiko esim. Uniapnea oireilla näin?
Öiset rytmihäiriöt
7
78
Vastaukset
- sitä-se-on
Vaihdevuodet alkaneet.
- Pelottavia
Olen 30, joten en usko..
- alanopiskelija
Kuullostaa uniapnealta. Usein mukana on aamupäänsärkyä ja päiväväsymystä. Pieni alaleuka, ylipaino ja ahdas nielu altistavat. Kannattaa myös kysyä läheisiltä kuorsaatko ja katkeaako hengitys ajoittain unen aikana. Kannattaa käydä lääkärissä, osalla ongelma ratkeaa jo painon pudotuksella, tukkoisuuden hoidolla ja kuorsauskiskolla. Hoitamattomana on uniapnea altistaa voimakkaasti sydän ja verisuonielimistön sairauksille.
- Pelottavia
Kiitos sinulle vastauksesta. Itsekkin olen hieman epäillyt, että olisiko uniapneaa. En ole ylipainoinen, mutta ilmeisesti se ei kuitenkaan pois sulje uniapnean mahdollisuutta.?
- rytmihäiriöt
Kyllä voi muustakin johtua. Stressi, raudanpuute...
- Taivainen
Oletko mittauttanut Kaliumin ja Magnesiumin, on tietenkin paljon muitakin ns. vitamiineja ja hivenaineita ja alkuaineita jotka vaikuttavat sydämen rytmiin, mutta itse rytmihäiriöitä vuosia kokeneena, olen huomannut, että apteekin Kaleorid vain möyrii mahassa ja imeyttää tosi huonosti sen kaliumin. Uskalsin kokeilla tilata IHerbiltä Kalium Bicarbonate 1053mg tabletteja, kun aloin käyttämään niitä, niin rytmihäiriöt hävisi niin hyvin, että vaikka ne ei kokonaan lähde, niin niitä ei tunnu kun otan tätä Kaliumia hyvän Magnesiumin kanssa. En ole lääkäri, mutta olen huomannut, ettei lääkkeetkään aina auta ja siksi on kokeiltava näitä luonnolisia sydämen ja lihaksistoa vahvistavia alkuaineita.
- Selvittelyyn
Käy lääkärissä, siellä asia luultavasti selviää. Itse ottaisin noihin kohtauksiin esim. Propral -lääkettä, joka tasaa sykkeen ja estää muljahtelut. Propralilla ei ole, ainakaan minun kohdallani, ollut mitään sivuvaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749