Ainoastaan Jeesuksen verellä Jumalan omiksi lunastetut ovat vapaita

ÄlkääKristitytEksykö

Kielikuvilla on turha yrittää pettää ihmisiä. "Vapaat suunnat". Moni on kyllä eksynyt lihanpyhityshurmahenkien valheiden verkkoihin petollisine ihmeineen. Se ei ole vapautta.

Joh 8:31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
Joh 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

Joh 8:33 He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"

Joh 8:34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
Joh 8:35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.

Joh 8:36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

Joh 8:37 Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EmmeTarvitseHäiriköitä

      Kun Kristus sanoo, ellette syö minun Lihaani ja Juo minun vertani ei teissä ole elämää.

      Valhe vapaa aloittaa saatanallisen pilkkanaurun ja pilkkapuheet ja alkaa puhumaan täyttä humpuukia.

      Minun sanani ei pysy teissä, sanoo Jeesus, juuri näin käy!!!

      Kun Jeesus sanoo, joka ei synny uudesti vedestä ja hengestä, ei peri Jumalan valtakuntaa. Taas alkaa saatanallinen pilkkanauru vasten Kristuksen kasvoja.

      Minun sanani ei pysy teissä sanoo Jeesus.

      Nyt on niin paljon helppoheikkejä on nykyisin liikkeellä, joilla ei ole paljon käsitystä edes Kristinuskon perusasioista. Möly ja pilkkapuheet raikaavat samojen häiriköiden toimesta uskovien palstoilla netissä, lähes joka päivä. "Vapaat suunnat". :))))))))))

      Näin on, ei hajuakaan siitä, kuinka ihminen pääsee taivaaseen. Ei hajuakaan Kristuksen ylimmäispapillisesta rukouksesta, - kaikkien Kristukseen uskovien yhteydestä.

      • valoakinolisi

        Ota nitro ja mene makuulle, tuollainen mesoaminen voi halkaista vanhan ja väsyneen sytämen!


    • Sekin.tuli.selväksi

      No olipa hyvä, että se Jeesus tapettiin, tai muutenhan ketään ei olisi lunastettu. Kaameaa ajatella että olisivat jättäneet tappamatta!

    • Eikö Jeesus suunnitellut terroristista tekoa, kun hehkutti temppelin hävitystä ja aikoi rakentaa sen kolmessa päivässä uudelleen. ( Tähän ei jää kiveä kiven päälle ) Jos Juudas ilmiantoi hänet, eikö Juudas tehnyt ihan oikein..

      Miettikää, jos joku uhkaisi hävittää tuomiokirkon, ja joku ilmiantaisi hänet, eihän kukaan ilmiantajaa pitäisi väärintekijänä.

    • Eipä ole vieläkään Temppeliä rakennettu uudelleen, tuli Pietarin kirkko Roomaan.

    • jokutin

      Itse suosin Juutalaisuutta, tai Taolaisuutta.

    • Eikiitosjeesus

      Vain jumalattomat ovat vapaita elämään vastuullista ihmisen elämää. Verta tarvitaan lättyijin ja joskus siirtoihin.

    • Kirkossa tarjotaan kyllä viiniä, jos joku pitä pitää sitä jeesuksen verenä niin totuuden nimissä, Jeesuksen veri laskettiin maahan jo kaksituhatta vuotta sitten. Tarinan mukaan näin.

      Jeesuksen ruumisleipää eli öylättiä saa nykyisin myös gluteenittomana ja tilaamalla, oli muistaakseni viidenkympin paikkeilla kappale. Näin mainoksen jonkun kristillisen lehden sivulla.

    • ÄlkääKristitytEksykö

      Niin epäuskossa elävä ei tosiaan Jeesuksen ruumista ja verta mistään saa, tämä on ikävä tosiasia. Elämää ei tällaisessa henkilössä ole, kuten Kristus todistaa. Tätähän juutalaiset jo aikanaan kauhistuivat ja jättivät Jeesuksen kun hän alkoi puhumnaan ristinkuolemastaa ja ruumiinsa syömisestä sekä verensä juomisesta, se oli siveyteensä uskoville juutalaisille liikaa. Niin on tänäänkin, kuten viesteistä näemme.

      Ikävä sanoa, mutta parannus on vielä tekemättä jokaiselta, joka ei Jeesuksen ruunista ja verta syö ja juo. Sillä epäuskoinen henkilö ei näitä aineita näe eikä maista.

      Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
      -> Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

      Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

      Sitähän se vapaa suunta on, ettei tunne Jumalan sanaa, eikä piittaa siitä hölkkäsen pöläystä. Ei ole kiinnostunut Jeesuksen opetuksista, vain alkukirkon kristittyjen ulkoisesta matkimisesta ja oman järjen päätelmistä.

      • Eikiitosjeesus

        Aika hassuja rituaaleja. Jos sinulle kerrottaisiin vastaavaa jostain luonnonkansasta niin pitäisit niitä aivan kaheleina.


    • JeesusOnTie

      Näinhän se on. Hulluina kristityitä pidetään epäuskoisessa maailmassa.

      Kun tämä ristin uhrin hullutus ei avaudu, niin se ei avaudu. Kenelle tämä ovi avataan, sitä ei kukaan voi sulkea. Ja keneltä se suljetaan, sitä ei kukaan voi avata. Ylpeys sulkee oven. Kun ihminen kokee sydämessään olevansa Luojaansa viisaampi, silloin tie elämään on suljettu.

      Tämä verho avataan vai niille, jotka heräävät tuntemaan syntinsä ja huutavat avuksensa Herran nimeä.

    • Anonyymi

      Vit tu, vihaan lestaatiolaisuutta ja kaikki muitakin uskontoja. Kjäähähähähähäh!

    • Anonyymi

      Vaito on jälleen käynyt palstalla kertomassa suuren tähtiajatuksensa, sen ainoan joka on jälellä neljännen polven harhautumasta.

      pitkät on tekstit mutta ymmärrystä ei tule, ei ehtoolliseen eikä muuhunkaan.

      • Anonyymi

        Toisaalta vaito usein kauniisti kursivoi ja jaottelee esityksensä, niin että tyhmempikin ymmärtää.


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesuksen, minä ymmärrän sekä kasteen että HPE:n merkityksen. Harhaan jodetuilla tilanne on hyvin surullinen, he uskovat ihmisen lihasta tuleviin intuitioihin, ohittavat näin Raamattuun kirjoitetun, profeettojen Jeesuksen ja apostolien ilmoittaman Jumalan sanan. Ei tarvitse kuin minuutin kuunnella millenialistin uhoamista, niin huomaa että hän puhuu siitä mitä HÄNELLE on tapahtunut, ikäänkuin Jumala olisi ne hänelle ilmoittanut. Ne puheet eivät kuitenkaan vastaa sitä, mitä Raamattu sanoo, vaan korostavat hyvin räikeästikin usein henkilön omia mielenliikkeitä.

      Sääli, sillä kyseessä on nimittäin sellaiset ihmiset, useimmiten miehet, jotka halajavat tulla muiden arvostamiksi ja kunnioittamiksi taitavina "hengenmiehinä". Puhe tulee kuitenkin ihmislihasta nousevaa, (näin unen, kuulin äänen, synnyin uudesti, elämäni muuttui, olin kuoleman rajan tuolla puolen, etc. etc.).

      Näissä ihmistä itseään korostavissa uhoamisissa ei ilmoiteta sitä, että ihmisen on kaikelle omalle kuoltava ja tämä näkyvä olemuksemme on kokonaan naulittava ristille, ja tapettava, jotta Kristus ja JUmalan armo syntiselle saisi muotoa meissä.

      • Anonyymi

        Niinpä, jos hukkumaisillaan oleva vedetään kuiville niin onhan se nyt törkeää jos hän vielä alkaa siitä puhumaan, kuinka pelastus tuli hänelle kuin ihmeen kaupalla, on se kauheaa.


    • Anonyymi

      väkivallalla, verellä, ruumiilla naulaamisella, lasten silvonnalla, mässäävät on syntisiä väkivallan ihailijoita - ikävä kyllä !

    • Anonyymi

      Matt.16:19 Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on päästetty taivaissa. Matt.18:18 Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa. Joh.20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeki annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt.

      • Anonyymi

        Tuota muutamaa jaetta nämä lestat jaksaa hokea ymmärtämättä yhtään mitä ne todella pitävät sisällään !
        Kukaan Apostoli ei käytä noita avaimia vaikka heille ne annettiin, sitävastoin nämä itsensä kymmeniin osiin riidelleet lestalaiset kuvittelevat olevansa avaimien ainoita omistajia hohoijaa voiko paljoa enemmän pieleen mennä enää kuviteltu uskomisen elämä mennä !?


    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika, sitäkö se olikin? Me tehtiin verilettuja kun joku oli jättänyt veripurkin oven pieleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe