Kuinka hyvässä kunnossa mun pitää olla jos pyrin kaupunkijääkäriksi
Kaupunkijääkäri
5
1195
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan paska kunto riittää....voit olla läski ja juoda bissee joka päivä jos haluut,ei tartte edes liikkua kassulta mihinkään.
- Anonyymi
Sinun täytyy opetella ulkoa kaikki raitiovaunureitit, että osaat kulkea niillä vaikka unissasi.
- Anonyymi
Älä mene kaupunkijääkäriksi. Ne kahden viikon kaupunkileirit on ihan kauheita. Joudut nukkumaan sängyssä, syömään mäkkärissä jne. Sillävälin muut saa olla metsässä, nukkua teltassa ja syödä puoliraakaa noppasoppaa.
- Anonyymi
Kaupungissa pääsee kokeilemaan poikien kanssa sitä "B-rapun" valtausta!
- Anonyymi
Muista sipsejä ostaessasi kassalla katsoa edessä kulkevan asiakkaan tunnusmerkit että täsmäävät päällikön antamiin tunnusmerkkeihin. Niin kuin tänään siel kaupassa nyt päivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329