Tykkäävät minusta, mutta sellaiset ilkeäluontoiset eivät.
Olen huomannut, että mukavat ihmiset
4
<50
Vastaukset
- goodforu
Sittenhän sulla on kaikki mahdollisuudet viihtyä kivassa seurassa.
- Hrj.pakkouskonto.pois
Olen huomannut myös että on pakkouskonto kavereita. Ensin kivoja, love bombing tyyliin. Hei miten menee ja tälläistä.
Menee aikaa niin alkaa tulemaan ehdotuksia että mene sinne sieltä saa sitä ja tätä. No kun etsii googlella ja käy sivuilla niin ne onkin HENGELLISIÄ. JEESUS VIRSIÄ. No en mene. Pakkouskonto pois. Vaikka sais ilmasta ruokaa tai vaatetta.
OON TEHNYT TÖITÄ ETTÄ SAAN NE. VITUTTAA KEINOTEKOINEN KÖYHYYS JA PUUTE. HETI OLLAAN TARJOOMASSA APUA MUT EI SE OLE SITÄ. PAKKOUSKONTOA.
Syö vaikka leivän niin JEESUS SITÄ. JEESUS TÄTÄ. NO SE EI OLE ILMAISTA. - kohtalotoveri
Mietin juuri samaa tänään, eikä ollut ensimmäinen kerta.
Sivusta huomautan:
Yleensä ihminen pitää mukavina niitä henkilöitä,
jotka pitävät hänestä itsestään,
ja näin ollen myös kohtelevat häntä hyvin.
Kukapa pitäisi ihmisistä, jotka kohtelevat huonosti.
T: Ei koskaan ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2669387Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52811Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2191986Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051930- 1451439
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641418Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281349Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71921
- 40848