Tykkäävät minusta, mutta sellaiset ilkeäluontoiset eivät.
Olen huomannut, että mukavat ihmiset
4
<50
Vastaukset
- goodforu
Sittenhän sulla on kaikki mahdollisuudet viihtyä kivassa seurassa.
- Hrj.pakkouskonto.pois
Olen huomannut myös että on pakkouskonto kavereita. Ensin kivoja, love bombing tyyliin. Hei miten menee ja tälläistä.
Menee aikaa niin alkaa tulemaan ehdotuksia että mene sinne sieltä saa sitä ja tätä. No kun etsii googlella ja käy sivuilla niin ne onkin HENGELLISIÄ. JEESUS VIRSIÄ. No en mene. Pakkouskonto pois. Vaikka sais ilmasta ruokaa tai vaatetta.
OON TEHNYT TÖITÄ ETTÄ SAAN NE. VITUTTAA KEINOTEKOINEN KÖYHYYS JA PUUTE. HETI OLLAAN TARJOOMASSA APUA MUT EI SE OLE SITÄ. PAKKOUSKONTOA.
Syö vaikka leivän niin JEESUS SITÄ. JEESUS TÄTÄ. NO SE EI OLE ILMAISTA. - kohtalotoveri
Mietin juuri samaa tänään, eikä ollut ensimmäinen kerta.
Sivusta huomautan:
Yleensä ihminen pitää mukavina niitä henkilöitä,
jotka pitävät hänestä itsestään,
ja näin ollen myös kohtelevat häntä hyvin.
Kukapa pitäisi ihmisistä, jotka kohtelevat huonosti.
T: Ei koskaan ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20611881- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596303Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1765221- 564967
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164418- 1193916
- 823415
- 531957