Autona Alfa Romeosta voi olla montaa mieltä, mutta Alfa harvoin jää ilman.
Alfalla saa
31
68
Vastaukset
- Kovarassi
Mitä ilman Alfa jää harvoin?
Perillepääsyä? - kokemusta_on
Kaikki sen tietää, Alfalla saa ja Toyotalla ei.
- KerroppaTarkemmin
Niin mitä saa Alfalla? Jäi hieman kuitenkin epäselväksi.
- EnnusteAinakin
Lukuisia korjaamokäyntejä?...
- Alfa-Spider
KerroppaTarkemmin kirjoitti:
Alfalla saa sitä mistä terot vaan haaveilevat.
Esson baarissa terot purkavat kateuttaan kertomalla toisilleen tarinoita Alfan epäluotettavuudesta - oikeasti kellään heistä ei ole mitään kokemuksia Alfasta. - Alfasud
KerroppaTarkemmin kirjoitti:
Tojolla ajelevalle terolle nämä asiat ovat ymmärrettävästi vieraita.
- OletIhanYhtäNolo
Alfasud kirjoitti:
Tojolla ajelevalle terolle nämä asiat ovat ymmärrettävästi vieraita.
Etpä sinäkään niitä pystynyt selittämään millään tavalla uskottavasti. Eli olet samanlainen, kuin nämä uudet kansanedustaja ehdokkaatkin. Epäselviä muminoita silloin, kun selviä vastauksia pyydetään.
- Anonyymi
Tojo-Tero ei koe jäävänsä mistään paitsi, kunhan saa tojoa kehua muille teroille essonbaarissa.
- Anonyymi
OletIhanYhtäNolo kirjoitti:
Etpä sinäkään niitä pystynyt selittämään millään tavalla uskottavasti. Eli olet samanlainen, kuin nämä uudet kansanedustaja ehdokkaatkin. Epäselviä muminoita silloin, kun selviä vastauksia pyydetään.
Terolle asian selvittäminen, niin että hän sen ymmärtää, on joskus hankalaa. Terolla on silloin Tojo-suodatin päällä ja hän ei ymmärrä silloin yksinkertaisiakaan asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terolle asian selvittäminen, niin että hän sen ymmärtää, on joskus hankalaa. Terolla on silloin Tojo-suodatin päällä ja hän ei ymmärrä silloin yksinkertaisiakaan asioita.
Ja sinunkin sepustuksesi aiheesta on sitä luokkaa, että koulut on vielä selvästi kesken....jos olet siellä ylipäätään ollenkaan...
- Anonyymi
Alfa-Spider kirjoitti:
Alfalla saa sitä mistä terot vaan haaveilevat.
Esson baarissa terot purkavat kateuttaan kertomalla toisilleen tarinoita Alfan epäluotettavuudesta - oikeasti kellään heistä ei ole mitään kokemuksia Alfasta.Myyntilista kertoo tilanteen. Alfan myynti on olemattomalla tasolla koska jälleenmyyntiverkostoon ja huollon toimivuuteen ei ole panostettu pitkäjänteisesti. Mallistosta puuttuu tärkeä farmari ja hybridimallisto täysin. Sähköistä Alfa Romeota odotetaan myös. Mallisto on tällä hetkellä liian suppea.
- Anonyymi
Kaivohuoneelta lähdettiin upean misun kanssa jatkoille, terojen katsoessa kateellisena perään.
Ketjun avaaja on täysin oikeassa.- Anonyymi
Terot ovat kateellisia alfa-miehille - alfat tekevät sitä mistä terot lukevat lehdistä. Onneksi esson baarin nurkkapöydästä löytyy samanhenkisiä luusereita.
- Anonyymi
Minulla ei ole enää Alfaa mutta on upea Tiramisu.
- Anonyymi
No on luusereita alfakuskit jos ei muuten saa naista ku autolla.
- Anonyymi
Mielikuvat tiukassa kun paljon enään sen kummosempi kun muut kilpailijat ja tänäpäivänä hyvin tavanomaisia.Giuliat ja stelviot ilman maskia sekoittaisi Audiin tai Mazdaan helposti.
- Anonyymi
Kyllä levareilta imuja irtoaa. Miesten miehen auto!
- Anonyymi
Pian saa taas imut pojalta alfassa. On tää niin siistiä...
- Anonyymi
Lainasin kaverin Alfaa ja kyllä oli melkoisia missejä änkeemässä kyytiin - tai sitten minun viehätysvoima oli yllättäen lisääntynyt. Kaverit Esson baarissa eivät olleet uskoa tapahtumaa ja jupisivat joistain katsastustilastoista.
- Anonyymi
Alfalla saa hinausauton peräänsä ja homobaarista letkan tojotia lisäksi. Kun auto lopulta laukeaa, niin hauskaa riittää kaikille. Alfalla saa...
- Anonyymi
Otan osaa jos tarvit autoa avuksi jotta saisi
- Anonyymi
Minä sain ihan Toyotalla!
Sen kauniimman tosin vei Alfa-mies, mutta Toyotalla on tottunut tyytymään vähään.- Anonyymi
Minä taas sain ilman kumpaakaan peltilehmää, ja oli nainen ihan missiluokkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alfa Romeon myyntimäärät maailmanlaajuisesti ovat pelottavan alhaiset. Uusiin malleihin tulisi panostaa ja erityisesti hybrideihin. Giulia tulisi saada TM 60 000 km käyttötestiin. Jos menestystä tulee se auttaa myyntiä. Vuonna 2018 myytiin vain 73 Alfaa Suomessa. Markkinointiin tulisi panostaa. Näillä myyntimäärillä toimivia jälkimarkkinointi palveluja ei pysty luomaan. Alfan myynti on vain palvelua liikkeen näkökulmasta katsottuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alfa Romeon myyntimäärät maailmanlaajuisesti ovat pelottavan alhaiset. Uusiin malleihin tulisi panostaa ja erityisesti hybrideihin. Giulia tulisi saada TM 60 000 km käyttötestiin. Jos menestystä tulee se auttaa myyntiä. Vuonna 2018 myytiin vain 73 Alfaa Suomessa. Markkinointiin tulisi panostaa. Näillä myyntimäärillä toimivia jälkimarkkinointi palveluja ei pysty luomaan. Alfan myynti on vain palvelua liikkeen näkökulmasta katsottuna.
Miten tämä sepustuksesi nyt muka liittyy lainaamasi edellisen kirjoittajan kommenttiin, että se sai ilman kumpaakaan peltilehmää (Alfa vs. Toyota) ja oli nainen ihan missiluokkaa? Selvennä pliis....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen taas ihan sikaruma, mutta kyllä Alfa Romeolla saa...
- Anonyymi
Kukaan "sen" arvoinen nainen ei huomioi onko auto Alfa tai jopa sitä paremmat Mese tai paras Volvo. Toyotalla liikkeelle oleva on jopa paremmassa katsannossa älykkäiden naisten silmissä.
Nissan... hmmm? no silloin jo voi ajatella.. No se oli kevennyt, ei sillä automerkillä ole mitään merkitystä. Kiat ja Hyúndait loistopelejejä, tavanomaiseen liikkumiseen.- Anonyymi
Ei naiset auton merkistä tiedä tai hinnasta perusta, mutta kiinnittävät huomion hyvän näköiseen autoon, vähän sama kuin istuva puku.
- Anonyymi
Ja mä saan edelleen naisilta "sitä" ilman minkäänlaista peltilehmää!
- Anonyymi
Joo mutta Alfalla saa paremmin
- Anonyymi
Alfalla saa kyl hyvin miesteväliset jutskat vauhtiin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984