Tytär mun rakas

isucci

Onko muut isät alkanut tuntea seksuaalista vetoa tyttäreen tämän kasvettua naiseksi?
Kohta 20v oma tyttö on alkanut näyttää syntisen hyvältä, ja pirulainen tahallaan aina vilauttelee kotona käydessä minkä kerkee, on ehkä huomannu että tykkään katsoa. Jos tulis tilaisuus ja hän haluais yhtä paljon ku minä, niin en epäröis hetkeäkään.

ps. molemmat siis ihan aikuisia

51

3145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isätytär

Olen minäkin huomannut tyttäreni kauneuden ja nähnyt olevinaan omasta mielestä "flirttiä" , mutta hei, vaikka kuinka kävisi piru mielessä en häneen koskisi siinä mielessä..kuitenkin luen kyllä muiden fantasioista tytär isä suhteesta jossa naidaan ja kiihotun niistä. Mutta en osaa ajatella omalle kohdalle oikeasti tuollaista.

• Sairastaon

Sairasta kukaan täysjärkinen isä ei kajoa omaan tyttöönsä vaikka miltä näyttäs..
        Jos tietäisin että minun ukko tuollasta edes yrittäisi lentäisi niska perse otteella pellolle.

• Anonyymi

Tytäreni Miia on seurustellut viisitoista vuotiaasta asti, nyt oli mennyt sude poikki, Vaimo sanoi menkää mökille niin unohtaa nopeammin. Mökillä tyttö huudahti täällä on plju eikä minulle ole kerrottu mitään milloin laitoitte sanoin kaveri möi ja kävi laittamassa paikoilleen, Miija kysyi mistä vettä sanoin tuolla on letku. Miia laittoi veden valumaan ja kävi sisällä tuli ja sanoi hitto uimapuku jäi käveli pikku houssuissaan ja liivit päällä, sanoin ei täällä kukaan näe tulet paljuun heti kun oli tarpeeksi vettä Miia kurkotteli paljuun kysyi mistä lämmin tulee sanoin kokeile ja pidin lantiosta kiinni olin jalkojen välissä jalat heilui huusi älä pudota hei täältä tulee näin pillun ihan läheltä pulleat huulet kuulti nätisti Miia halusi alas huomasin kuinka uimahousut pullotti ja Miiakin huomasi paljun telineessä oli minun juoma Miia otti sen ja juoksi kauemmas ja joi kerralla, sanoin haet tilalle. Miia alkoi humaltua mutta näin että ei murehdi enää. Laitoin viltin paljun viereen Miia sanoi tulee jo kuuma katsoin paljuun sanoin alkaa olla jo täynnä otin letkuun ja sumutin Miian päälle kiljui ja sanoin ihana viileä kastelin itsenikin Miia sanoi näistä näkyy läpi katsoin rinnat oli kiinni ohuissa liiveissä ja pillu näkyi selvästi sanoin sori Miia nauroi niin näkyy sinullakin terska eroittui kunnolla menin viereen sanoin aurinko kuivattaa. Kysyin vieläkö harmittaa Miia sanoi hiljaa ei se enää mutta olis kaveri hyvä olla, kiusasin oletko kuin äitisi nuorena haluaa koko ajan Miia nauroi olen äitini tyttö ja nousi katsomaan paljua, sanoin voi mennä alasti. Miia aukoi liivit ja laski housut pyllisti turhan pitkään huusi nyt tulet. Nousin ja kalu oli kaarella Miia seurasi koko ajan istuttiin vastakkain jonkin aikaa Miia tuli hakemaan juomaa oli kaatua sain kiinni Vedin miian syliin istu tässä niin et huku, Miia nauroi en varmasti huku kalu ponnahti haarojen väliin tunsin että käsi hiveli kalua Miia nousi reilusti ja levitti haaroja ohjasi sisään nojasi minuun ja kuiskas tästä ei kerrota sitten hiroin rintoja Miia kuiskas olet sinä iso ei ihme että äiti halusi.
        Istuttiin sitten vastakkain kun nousin Miia sanoi nyt suihkuun.
        Tulin suihkusta Miia tuli pyyhe päällä sammutti valot ja ovi lukkoon tuli eteen ja sanoi haluan että nuolet vedin lähelle suukotin sileää pillua Miia sanoi äiti käski ajaa ja levitti jalkoja sanoin vaklaako se meitä, Miia nauroi ei haittaa käänsin sohvalle Miia huokasi ensi kertaa kun nuolin oikeasti pillua sanoin ei kiirettä Miia sai kasi kertaa enkä lopettanut nousin ja työnnyi kerralla sisään Miia kiljahti tuntuu että raiskataan ja samalla haluan. tunsin tiukan tytön kysyin oletko koskaan haaveillut tästä, Miia veti lähelleen monesti kun liikun kotona pikku asussa ja kuulen teidän panoja.
        Imin rintoja Miia vapisi ja huusi taas ihanaa kuiskasin olet oikea kiima pillu Miia sanoi en ole koskaan ollut näin märkä kalussa näkyi vaahtoa kun katsoin panin voimalla Miia kijui kun laukesin ja kunnolla.
        Makoiltiin vielä sängyssä kun vaimo soitti kyseli miten Miia sanoin puhelimessa kuten aina Miia nakkasi puhelimen ja kaivoi kalun esiin katseli velttoa kalua ja nuoli puhuin vaimon kanssa laitoin kaijuttimelle vaimo sanoi puhu nätisti Timpasta että ei sure Miia nosteli kalua naamalleen ja nuoli kalun alta ja kalu alkoi paisua imais sen suuhun vaimo kysyi mitä teen kuiskasin haaveilen että olet täällä vaimo huokasi kumpa olisinkin missä Miia sanoin tuolla kamarissa haenko sanoin heti älä hae kysyin mitä huokailet vaimo sanoi arvaa et ikinä no mitä en arvaa vaimo sanoi tuli postissa kysyin mikä vaimo kuiskas se ponin kalu se on valtava Miia nousi ja näytti hiljaa tuli viereen kuiskas kysele.
        Sanoin no kerro, vaimo sanoi se menee yllättävän syvääle kun sevästi laittaa olin kuolla kun laitoin virran se kiemurteli ja vavahteli hulluna makasin vatsallaan sänkyävasten tulin monesti sitten se pysähty ja pää kasvoi luulin että repiän ja se laukesi tuli tosi voimakkaita ruiskauksia sitä valu lattialle odotan ettätulet moi moi.
        Miia katsoi minua äiti se on kyllä kiimapillu miia nousi kalulaan kuiskas odota kun pääsen kokeilemaan ja painui heti alas imemään Miia nousi päälle ja ohjasi sisään kuiskas haluaisin oikeaa ponia sen isoa ja nai voimalla ja syvälle Miia nauroi olen kuin ampiainen pylly turvoksissa ja annan pillua Miia uli kunnolla ja laukesi noin samaan aikaan.
        aamuun mennessä vielä kasi kertaa rakasteltiin.

Kotona vaimo sanoi ei enää puhu Timosta hyvä että olit mökillä. Kun vaimo ilkoitti menee Kaijalle kylään tulee ehkä huommenna, Miia kaseli minua ja hymyili. Noin tunnin päästä vaimo soitti olen perillä, Miia ilmestyi vaimon seksi asussa sanoin olet rintavampi kuin äiti mutta pylly pieni. Miia hyppi ja nauroi haluan katsoa tule oli heti kontallaan otin kalun piilosta Miia huokasi ompa julma laitoin öljyä jaheluttelin kalua pilun suulla ja työnnin sisään Miia huusi ja vapis, odota, kun laitoin päälle Miia kiljui ja pylly tärisi sai heti orgasmin painoin nappia se paisuu ja kalu kun laukesi pyötyi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytäreni Miia on seurustellut viisitoista vuotiaasta asti, nyt oli mennyt sude poikki, Vaimo sanoi menkää mökille niin unohtaa nopeammin. Mökillä tyttö huudahti täällä on plju eikä minulle ole kerrottu mitään milloin laitoitte sanoin kaveri möi ja kävi laittamassa paikoilleen, Miija kysyi mistä vettä sanoin tuolla on letku. Miia laittoi veden valumaan ja kävi sisällä tuli ja sanoi hitto uimapuku jäi käveli pikku houssuissaan ja liivit päällä, sanoin ei täällä kukaan näe tulet paljuun heti kun oli tarpeeksi vettä Miia kurkotteli paljuun kysyi mistä lämmin tulee sanoin kokeile ja pidin lantiosta kiinni olin jalkojen välissä jalat heilui huusi älä pudota hei täältä tulee näin pillun ihan läheltä pulleat huulet kuulti nätisti Miia halusi alas huomasin kuinka uimahousut pullotti ja Miiakin huomasi paljun telineessä oli minun juoma Miia otti sen ja juoksi kauemmas ja joi kerralla, sanoin haet tilalle. Miia alkoi humaltua mutta näin että ei murehdi enää. Laitoin viltin paljun viereen Miia sanoi tulee jo kuuma katsoin paljuun sanoin alkaa olla jo täynnä otin letkuun ja sumutin Miian päälle kiljui ja sanoin ihana viileä kastelin itsenikin Miia sanoi näistä näkyy läpi katsoin rinnat oli kiinni ohuissa liiveissä ja pillu näkyi selvästi sanoin sori Miia nauroi niin näkyy sinullakin terska eroittui kunnolla menin viereen sanoin aurinko kuivattaa. Kysyin vieläkö harmittaa Miia sanoi hiljaa ei se enää mutta olis kaveri hyvä olla, kiusasin oletko kuin äitisi nuorena haluaa koko ajan Miia nauroi olen äitini tyttö ja nousi katsomaan paljua, sanoin voi mennä alasti. Miia aukoi liivit ja laski housut pyllisti turhan pitkään huusi nyt tulet. Nousin ja kalu oli kaarella Miia seurasi koko ajan istuttiin vastakkain jonkin aikaa Miia tuli hakemaan juomaa oli kaatua sain kiinni Vedin miian syliin istu tässä niin et huku, Miia nauroi en varmasti huku kalu ponnahti haarojen väliin tunsin että käsi hiveli kalua Miia nousi reilusti ja levitti haaroja ohjasi sisään nojasi minuun ja kuiskas tästä ei kerrota sitten hiroin rintoja Miia kuiskas olet sinä iso ei ihme että äiti halusi.
        Tulin suihkusta Miia tuli pyyhe päällä sammutti valot ja ovi lukkoon tuli eteen ja sanoi haluan että nuolet vedin lähelle suukotin sileää pillua Miia sanoi äiti käski ajaa ja levitti jalkoja sanoin vaklaako se meitä, Miia nauroi ei haittaa käänsin sohvalle Miia huokasi ensi kertaa kun nuolin oikeasti pillua sanoin ei kiirettä Miia sai kasi kertaa enkä lopettanut nousin ja työnnyi kerralla sisään Miia kiljahti tuntuu että raiskataan ja samalla haluan. tunsin tiukan tytön kysyin oletko koskaan haaveillut tästä, Miia veti lähelleen monesti kun liikun kotona pikku asussa ja kuulen teidän panoja.
        Imin rintoja Miia vapisi ja huusi taas ihanaa kuiskasin olet oikea kiima pillu Miia sanoi en ole koskaan ollut näin märkä kalussa näkyi vaahtoa kun katsoin panin voimalla Miia kijui kun laukesin ja kunnolla.
        Makoiltiin vielä sängyssä kun vaimo soitti kyseli miten Miia sanoin puhelimessa kuten aina Miia nakkasi puhelimen ja kaivoi kalun esiin katseli velttoa kalua ja nuoli puhuin vaimon kanssa laitoin kaijuttimelle vaimo sanoi puhu nätisti Timpasta että ei sure Miia nosteli kalua naamalleen ja nuoli kalun alta ja kalu alkoi paisua imais sen suuhun vaimo kysyi mitä teen kuiskasin haaveilen että olet täällä vaimo huokasi kumpa olisinkin missä Miia sanoin tuolla kamarissa haenko sanoin heti älä hae kysyin mitä huokailet vaimo sanoi arvaa et ikinä no mitä en arvaa vaimo sanoi tuli postissa kysyin mikä vaimo kuiskas se ponin kalu se on valtava Miia nousi ja näytti hiljaa tuli viereen kuiskas kysele.
        Sanoin no kerro, vaimo sanoi se menee yllättävän syvääle kun sevästi laittaa olin kuolla kun laitoin virran se kiemurteli ja vavahteli hulluna makasin vatsallaan sänkyävasten tulin monesti sitten se pysähty ja pää kasvoi luulin että repiän ja se laukesi tuli tosi voimakkaita ruiskauksia sitä valu lattialle odotan ettätulet moi moi.
        Miia katsoi minua äiti se on kyllä kiimapillu miia nousi kalulaan kuiskas odota kun pääsen kokeilemaan ja painui heti alas imemään Miia nousi päälle ja ohjasi sisään kuiskas haluaisin oikeaa ponia sen isoa ja nai voimalla ja syvälle Miia nauroi olen kuin ampiainen pylly turvoksissa ja annan pillua Miia uli kunnolla ja laukesi noin samaan aikaan.

Kotona vaimo sanoi ei enää puhu Timosta hyvä että olit mökillä. Kun vaimo ilkoitti menee Kaijalle kylään tulee ehkä huommenna, Miia kaseli minua ja hymyili. Noin tunnin päästä vaimo soitti olen perillä, Miia ilmestyi vaimon seksi asussa sanoin olet rintavampi kuin äiti mutta pylly pieni. Miia hyppi ja nauroi haluan katsoa tule oli heti kontallaan otin kalun piilosta Miia huokasi ompa julma laitoin öljyä jaheluttelin kalua pilun suulla ja työnnin sisään Miia huusi ja vapis, odota, kun laitoin päälle Miia kiljui ja pylly tärisi sai heti orgasmin painoin nappia se paisuu ja kalu kun laukesi pyötyi

Olisi ihanan kiihottavaa panna miiaa kimpassa kanssasi
        M42

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vammainen luuseri kirjoitat usein näitä sairaita fantasioitasi ja kirjoitat vielä niin huonolla suomen kielellä, sinun täytyy olla jollain tavalla vammainen.

• morso99

Älkää ruokkiko trollia.

• Kumpikin-saa

Meillä viikkoraha on ratkaistu hienosti. Tyttö antaa ja iskä antaa.
      Pysyy perhepiirissä.

• sammahär2

Hieno ja kannatettava periaatehan tämä on?

• Laillista

Isucci: Laki sallii aikuisten seksin, vaikka olisi verisukulaisia. Asia selviää kun viet tyttäresi yhdessä saunomaan ja pyydät että pesee iskän selän ja vastapalveluna peset hänen selän. Siinä sen huomaa onko leikissä mukana eikä synny mitään suurta traamaa jos ei olisikaan. Ei kun kokeilemaan ;D

• Anonyymi

Ei salli insesti on Suomen laissa rangaistava teko edelleenkin.

• isucci

En siis todellakaan häntä ole ahdistelemassa tai tekemässä mitää mikä olisi hänelle väärin. Lähinnä mietin vaan että meneekö muillakin ihmisen vaistot yhteisten normien edelle. Että jos oma tyttö on seksikäs nainen niin siihen ei voi tuntea mitää vetoa koska se on väärin lain mukaan, ja näin ollen saa blokattua kaikki ajatukset jotka tulee mieleen tahtomatta. Vai niinkuin minun tapaus, että tiedän sen olevam väärin ja en ole tätä halunnut/uskonut ikinä näin käyvän, mutta silti jostain syystä mökillä paljussa alasti oleva tytär alkaa väkisin kiihottaa. Kuitenkin kyseessä 20v muodokas NAINEN joka nyt sattuu olemaan sukua. Jostain syystä mun aivot ja penis ei tätä näköjään ymmärrä koska ne lukee tilannetta aivan väärin.

• Laillista

Ei miehen penis sitä väärin lue, biologia sen hoitaa. Ihmise itse on luoneet normit jotka vielä uskonnolla pelotellaan, vaikka vanhassa testamentissa on kohtia jossa isä yhtyi tyttäriinsä. Amerikassa on paljon perhe seksiä vaikka siitä ei paljon puhuta

• Anonyymi

Vittu naaras koirakin tunnistaa poikansa jos saa tämän kanssa kasvaa et turha selitellä et ihminen nyt vaan on sellanen

• katsoasaa

Oen hieronut oman tyttären 10 vuotiaasta saakka urheiluharrastuksen takia useita kertoja viikossa kotona. Täytyy sanoa että ikinä ei ollut mitään seksuaalista käynyt mielessä häntä tai sisartaan kohtaan.
      Kuitenkin ku likka oli noin 16v ja täydessä kukassa, niin omatkin hormoonit heräs.
      Aika outoa ja hämmentävää se on ollut, ei oikein tiedä miten päin pitäs olla kun hieroo toista ja samaan aikaan täysi erektio päällä.
      Mutta niin kuin tuolla jo sanottu, biologia. Uros kiihottuu sukukypsästä naaraasta.

• sairasakka

Minulla on kokemuksia ihan toisesta näkökulmasta. Olen siis tytär, tänään jo yli neljäkymmentä vuotias eli en mikään pikkulikka enää. Parikymppisenä, tai kolmekymppisenäkään en olisi ikinä kuvitellut tai voinut uskoa että ajattelisin vielä joskus omasta isästä tuolla tavoin. Viimeisten viiden vuoden sisällä jostain syystä seksuaaliset ajatukset omasta isästäni, eivätkä siis mistään vanhemmista miehistä tai muiden isistä, ovat vallanneet mieleni täysin. Olen ihan hukassa näiden ajatusteni kanssa. Toisaalta ne kiihottavat ihan hemmetisti, mutta toisaalta varsinkin orgasmieni jälkeen häpeän niitä. Viime kesällä mökillä kun nautimme kuumasta kesästä, vain vaivoin pystyin olemaan aloillani ja mielessäni kuvittelin kaikenlaisia mitä sanoisin hänelle ja sitten häpesin taas. Aikaisemmin ajattelin etten koskaan pystyisi toteuttamaan niitä, mutta viime kesänä ajattelin jo sitä kuinka saisin siitä kerrottua hänelle. Onneksi en tehnyt mitään tyhmää! Aikaisemmin fantasiani olivat jostakin epämääräisestä seksikkäästä miesjulkkiksesta ja joskus kahdesta naisesta. Yleensä en itse ollut mukana osallistujana, vaan fantasiani olivat seksin katselua, mutta nyt hän on ajatuksissani ihan koko ajan ja minä olen itse mukana. Tämä on ihan sairasta. Olen miettinyt voisiko syynä olla se että hän oli lapsuuteni ajan varsin etäinen ja vasta kun aikuistuin tulimme läheisimmiksi.

• Laillista

sairassakka, eihän tuo ole paha asia jos toiselle haluaa pelkkä hyvää ja siinä samalla tuntee itsekkin nautintoa. Olen varma että isäsi on sua katsonut nuorempana jo sillä silmällä, niin kun tuossa on ollut puhetta biologia. Tiedän tuon kolmen tyttären omaavana, jotka ovat kaikki jo aikuisia ja poissa kotoonta. Voi niitä aikoja kun aikuiset tyttäret tulivat meidän mökille ja saunoivat ja uivat niinkuin suomenkesässä tehdään.. ilkosillaan. Ihanat vähän yli parikympiset tytöt kauniine vartaloineen ja sheivatuin genitaalein oli isukille kova pala.... Niin sinulle joka haikailet isästäsi, niin saunokaa ja uikaa yhdessä... alasti ja pese vaikka iskän selkä ja pidät vaikka samalla reidestä kiinni ja " vahingossa" hipaiset hänen kaluaan ... niin kyllä se siitä sitten... mikään ei ole laitonta tuossa eikä edes se että rakastelisit isäsi kanssa. Moralistit kyllä tämän tyrmää, mutta eihän asia heille kuulu.

• Laillista
    • Juristeeri

Suomen rikoslaissa moinen puuhastelu on kielletty ja säädetty rangaistavaksi - ja täysin aiheesta.

• siskojaveli

aikuisten välinen seksi ei ole laitonta, älä sotke insestiin

• Lexisti

Isän ja tyttären välinen seksi on insestiä iästä riippumatta.

• Anonyymi

Etkö idiootti edes ymmärrä että insesti tarkoittaa seksiä lähisukulaisen kanssa.
        Seksi lähisukulaisen on rangaistava teko edelleenkin.

• Retiisikukkakaali

JOS HUOMAAT TYTTÄRESI VETÄVÄN SINUA PUOLEENSA:

- Sano tyttärellesi, että pukeutuu siveellisemmin. Ei ole muutenkaan hyväksi teini-ikäisen kulkea paljastavissa vaatteissa yhtään missään sillä irstaita miehiä on joka paikassa. Jotain on hyvä jättää arvailujen varaan.

- Hoe itsellesi mielessäsi, että kyseinen tyttö on lapsesi.

- Mieti, mitä insesti tarkoittaa. Insestiys on laitonta ja siihen on aivan hyvät syyt. Lähisukulaisen kanssa tehdyistä lapsista tulee herkästi sairaampia kuin kaukaisempien ihmisten kanssa tehdyistä.

- Katsele omaa vaimoasi/kumppaniasi ja ehdota häntä pukeutumaan seksikkäisiin vaatteisiin.

- Osta seksinukke (esim. RealDoll) ja pura paineesi siihen.

- Mene kylmään suihkuun.

• Sivullinen

Eihän tässä ole kait lasten teosta puhuttu? Aloittajan tytär oli lähes 20v siis aikuinen. Naisarvoa loukkaa ettei tuon ikäinen nainen muka tiedä mitä tekee!

• Bbkl

Olemme reilu 30v pari ja vaimollani on isä tytär fantasia josta saa kiksit. Tätä leikkiä teemme usein ja itselläni on vastaava fantasia kun hän leikkii olevan siskoni. Siinä on jokin kielletyn hedelmän fiilis joka lisää kiimaa.

Ällöttävä ajatus on jo se että oikeasti omaa tytärtä tai siskoa voisi panna tai kiihottua edes haaveissa.

• terapeutti

Fantsiat on fantasioita ja niitä pitää olla, kun mielikuvituksen kerta omistaa. Se on kuin milikuvituksen satuja. On täysin eri asia ryhtyykö niitä toteuttamaan ja onko ne sellaisia että niitä voi toteuttaa. Useat fantasioivat jokun suuren julkiksen seksi kumppaniksi, mutta kaikki tietää että se vain on fantasiaa. Näin haaveet ja fantasiat on eri asia. Pitäisikö sanoa että on ällöttävää fantasioida sekstata elokuva tähden kanssa.

• ilo.irti.elämästä

Kaikki vapaaehtoinen seksi täysi ikäisten kesken on ok, oli siinä sitten kyse kuinka lähisukulainen tahansa.
      Älä anna ahdasmielisen ympäristön tuomita.

• Anonyymi

Ei ole lain mukaan.

• mallinkuiskaus
    • Anonyymi

Tyttäreni oli kuusitoista kun tuli minun kanssa saunaan ei ole ollut vuosiin sitä ennen sauna oli kyllä mökillä rannassa ja oli pimeää oltiin kahdestaan kun vaimo oli
      töissä.
      Katsoin hämärässä suippoja rintoja ja pientä karva tupsua kun pesi vadista Riina oli ihan kalun edessä ja pesi kasvojaan ja laittoi tukkaan pesuainetta.
      Siveli pesuainetta kasvoiltaan ja ktsoi kalua naurahti kasvaako tuo vielä paljon en ole nähnyt sanoin pese se niin näät-
      Pehmeät kädet pesi sievästi Riina katsoi minua naurahti hui kun se paisuu ja liikutteli kättään kysyin miten sinä noin osaat nauroi onhan netti
      Kun otti kaksin käsin ja katsoi jo läheltä kalua katsoi minuun sanoin jos maistat maistan minäkin.
      Runkkasi sievästi vähän aikaa ja maistoi pian imi ja nuoli kiihkeänä sanoi on ihanan kova tätäkö äiti imee sanoin imee ja halukkaana peiton alla että kukaan ei näe.
      Riina nosteli sievästi palleja sanoin älä enää kohta tulee katsoi ylös ja hymyili se on tarkoituskin ja imi syvälle tunsin että tulee kuului kuin vinkumista kun laskin suuhun kaiken.
      Riina nauroi oli eka kerta ja jatkoi pesemistä nousi lauteille minä meni jalkojen väliin laskin pätä hitaasti pilluun Riina kiljahti imin ja nuolin ylsin koskettamaan rintoja Riina painoi käsiä tiukasti rintoihin pillu kastui kunnolla liikutin kolmea sormea sisässä näytti että pylly ei pysy paikoillaan ja kun orgasmi tuli huusi paina sormet oli kokonaan sisässä kun alkoi pylly vapista ääni oli katkonaista pitkään.
      Sanoin kiitos Riina laskeutu alas ja halasi hieroi jäykistynyttä kalua vasten pilluaan työnsin laudetta vasten ja imin nännejä Riina kuiski ime ime lopetin sanoin nyt pesrää oikeasti.
      Riina tuli myöhään viereen nukkumaan kuiskas opetatko minua tuo oli ihanaa oli ihana orgasmi olisin antanut vaikka mitä kuiskasin niin mitä Riina kuljetti käteni pillulleen kuiskas tätä.
      Sanoin olisko se oikein Riina oli hiljaa ei se olisi mutta haluan oppia sinun kanssa en muiden saanhan joskus sanoin saat Riina puristi kalua ja kuiskas minulle odotappa kalu.

• Anonyymi

Vaimon siskon tyttö halusi meidän mökille ajoin sinne kahdestaan Teijan kanssa vaimo oli töissä minä kesälomalla. Mökillä Teija kertoi että sen äiti kuljettaa miehiä kotiinsa ja on usein kuullut kuinka rakastelevat isoäänisesti, sen äiti oli hommannut pillerit tytölleen että ei tuu vahinkoa.
      Teija oli kuitenkin iloisena kun pääsi omaan rauhaan. Katsoin Teijan vartaloa kun otti aurinkoa vaimon tuolissa pienet alkavat rinnat pylly kyllä oli oikean naisen muotoinen.
      Laittelin heittovavan siimat ja lajittelin uistimia Teija tuli viereen pyysi että opastan heittämään mentiin laiturille ja olin Teijan takana ja opetin tunsin kiinreän pyllyn itseäni vasten ja olin huomaavinani että varsin tulee iholle kun harjoittelee heittoja.
      Lähdin kumminkin itse kalalle sanoin kanna saunaan vedet jos on virtaa.
      Tulin kalalta ja savut nousi saunasta Teija tuli vastaan halasin ja kehuin kuinka on osannut noin nuorena tehdä oikein.
      Istuin saunan penkillä ulkona ja otin kossua ja colaa, Teija tuli viereen tarjosin lasista joi melkein kokonaan topuuttelin ei se juomalla lopu Teija otti käsivarren kainaloonsa ja katseli järvelle kysyi mitä Saija sanoisi jos näkisi halasin ja sanoin olis varmaan mustis kun noin nätti tyttö vieressä Teija sanoi että joskus äidin kaverit yritti puristella en tykännyt yhtään ja menin omaan huoneeseen ja ovi lukkoon.
      Kun nousin mennäkseni saunaan Teija kysyi saako tulla, saunassa näin kuinka nätit pienet rinnat oli ja pieni karvatupsu kauniin pillun päällä huulet oli tiukat ja sileät.
      Kalu meinasi nousta väkisin ja se ei ole ihan pieni ainakin vaimon mielestä mutta istuin koko ajan lauteilla kun Teija peseyty.
      Mökissä tehtiin ruokaa ja syötiin mitä jaksettiin. Istuin sohvalla ja katseli iltasanomaa Teija tuli lasin kanssa ja istui syliin vasten minua siirsin lehden sivuun Teija halasi ja kuiskas olet kiva nyt en voinut mitään rinnat painautu minuun kiinni ja kalu nousi vatsaa vasten pikku housuissa.
      Teija sanoi en ole koskaa ollut sillai ja halasi, silittelin selkää Teija nojasi minuun pää kaulalla kuiskas opettatko äläkä sano olen liian nuori tunnen että haluat ja keinutti pilluaan kalua vasten.
      Avasin bikinien ylä osan pois nostin Teijaa suoraan ja maistelin rintoja Teija vapisi ja huokaili kuiskas mitä minä teen ja hieroi kalua kuiskas vielä olen käyttänyt äidin dildoa ei tule verta enää alussa tuli.
      Teija nousi riisumaan näin ihan edessä pienen pillun kun istui takaisin kosketin pillua samalla kun imin nännejä kysyin haluatko varmasti Teija kumartui ja suuteli aluksi aika kömpelöä pikku hiljaa suuteli kuin nainen Teija kaivoi kalun esiin ja katsoi naurahti sopiikohan puristeli kalua käytin sormia sievästi sisässä pillu oli liukas Teija nousi ja maistoi kalua laittoi sylkeä kaluun nousi ja suuteli naurahti maistuuko kalu ohjasin kalua pieneen pilluun Teija istui hitaasti alaspäin kalu oli aika pitkällä kun kuiskas olen nyt nainen ensi kertaa on aivan ihanaa ja keinui pidin kapeasta lantiosta kiinni rakasteltiin heti sievästi Teija alkoi kiihtyä vauhti vähän kiihtyi ja Teija alkoi vapisemaan tunsin kuinka yritti saada kaiken sisäänsä pientä ulinaa tuli koko ajan Teija suukotti ja halasi kuiskas aivan ihanaa kerro miltä tuntuu.
      Sanoin kalu on ihan kova kun saan näin tiukkaa naista tuntuu että halkean Teija nai nyt nopeammin yritin imeä rintoja Teija liikkui en pysynyt mukana Teija kiljui nyt isommin huusi tule tule kun laukesin ja ruiskutin sisään Teija tuli uudelleen otin sisäkkäin pitkään.
      Teija katsoi ja sanoi oli ihanaa et usko en olis voinut lopettaa tätäkö se on kun oikein haluttaa sitten hymyili saunassa näin sinun kalun meinasin heti tarttua ja imeä sitä.
      Sanoin saat imeä niin paljon kun haluat meillä on monta päivää aikaa. Teija nousi hitaasti ja piti käsillään pillua ja kipitti pesuhuoneeseen.
      Kun tuli sieltä oli vaimon yöpuku päällä juoksi heti syliin kuiskas kosketa tänne ja siirsi käteni pilluun hymyili ei ole koskaan ollut näin kovat ja turpeat huulet.
      Teija katsoi kalua ja laskeutu alas nosteli sitä nauroi ei ole kova ja maistoi otti kokonaan suuhun katsoin kuinka innostuneena maisteli katsahti ylös ja hymyili se kasvaa ja alkoi imemään kohta se ei sopinut kunnolla suuhun katsoi ylös kuin kuiskaten sanoi haluan takaa olen nähnyt kun äiti antoi niin.
      nousin ylös Teija meni kontalleen sohvaa vasten levitin käsillä pakaroista kasoin pientä pillua asetin huulille pillu oli liukas mutta tiukka nyt Teija äänteli jo isosti katsoin kuinka pillun huulet oli tiukasti kalussa kiinni kun vedin poispäin kokeilin sievästi kuinka pitkälle pääsen kalu meni melkein kokonaan sisään Teija tuli melkei heti lantio jännittyi monesti tosi tiukkaan en kestänyt pitkään kun laukesin silloin Teija levitti jakoja kunnolla ja kiljui vedin pois ja otin paperia ja kuivasin Teijaa.
      Mentiin nukkumaan kello oli vasta yhdeksän Teijan puhelin soi kuiskas äiti, laittoi kaijuttimelle äitinsä kyseli kaikkea ja pyysi Teijalta anteeksi kun oli ollut pöljä Teija sanoi äiti älä pyydä ollaan molemmat kunnolla ja hyvää yötä.

• Anonyymi

Teijaa olisi ihana ottaa kimpassa

• Anonyymi

Kirjoitat usein näitä pitkiä ja typeriä fantasioitasi, et osaa edes kirjoittaa kuten aikuiset.
        Sinun on pakko olla vamm jollakin tasolla.

• Anonyymi

Reija tuli kainaloon kuiskas äiti on äiti ja nukahti. Seuraavana päivänä oli aurinkoinen päivä Teija oli taas bikineissä käveli nyt kuin olisi saanut nauroin miltä tuntuu Teija nauroi ihanalta ja kokeili housun päältä pillua olen valmis koko ajan nousi ja näytti sormella mentiin sisään työnsin pöydälle seljälleen Teija hämmästyi mitä nykäisin housut pois ja istuin tuoliin otin jalat olkapäille ja maistelin nuolin ja imin koskettelin sormilla laitoin sormet suppuun ja työnsi ja pyöritin pillu antoi pikkuhiljaa periksi Teija kiljui mitä teet on ihanaa pieni pillu kstui oikeastaan valui kalu seosio kovana koko ajan Teija alkoi vapista nousin ja työnnyin sisään Teija tuli heti vartalo hyppi pöydällä tahattomasti liikkuen nyt pääsin syvälle pidin pohjassa ja sormetin peukalolla ylä osaa Teija tuli ja tuli laukesin nopeaan Teija väpsähteli pitkään kun otin pois pöytä oli ihan limassa vedin Teijan seisomaan Teija katsoi pöytää nauroi onko tämä sinun syönti paikka ja haki pyyhkeen ja pesi pöytää ja haisteli nyt ei tuoksu.
        Näin meni kolme päivää joka päivä kolmesti tai neljästi rakasteltiin. Teijasta tuli minun salapano tyttö.

Vaimo lähti siskonsa kanssa mökille menin sunnuntaina vaimo sanoi miksi vasta nyt tulit en voinut kertoa Vaimo pakkaili pitkin päivää autoa Vaimon sisko Heli sanoi minä voisin jäädä vielä tänne pääsen Esan kyydissä pois. Vaimo lähti puolilta päivää Heli istui bikineissä katsoin tuotako on miehet pannu ei ihme kun noin pystyt rinnat ja kiinteä pylly isompi kuin tytöllään lämmittelin saunaa Heli tuli ovelle sanoin jos saunot kannat veden Heli kantoi kaksi saavia täyteen.
        Istuttiin saunan puku huoneessa pöydällä oli viiniastia ja kossua tein paukut, Heli katseli minua huomasin että seuraa koko ajan.
        Heli sanoi Teija on muuttunut ei äksyile eikä huuda mistähän se johtuu? Sanoin en tiedä. Heli sanoi minä tiedän sinä nait siotä ihanasti ei nainen muuten muutu, katsoin Heliä silläkö nainen muuttuu Heli nousi ja riisui veti minut ylös ja laski housuni alas, huokasi kyllä muuttuu ja hyväili kalua työnsin pöytää vasten Heli siiryi siihen istumaan menin haarojen väliin Heli halasi ja kuiskas nyt kerrot mitä teit työnnyin voimalla sisään Heli kiljahti isosti imin nännejä Heli nojasi käsiinsä kuiskas näinkö sanoin näinkin ja nain Heli huokaili miten tämä sopi on niin iso sanoin kiljuen sain sisään lisäsin vauhtia Heli tuli kuin tyttönsä halukkaana ja kiljuen kun laskin sisään Heli sanoi ei paljon tullut ja katsoi silmiim sanoi Teijako? Nyökkäsin Heli halasi ihanaa että se olit sinä eikä muu.
        Sisällä mökissä kerroin mitä tehtiin Heli nousi sohvalle kontalleen kun työnnyin oli tosi märkä kuiskas sievästi olet ihana nyt naitiin kuin pornokuvissa hitaasti ja eri asennoissa.
        Kaksi päivää aika useasti rakasteltiin ja lähdettiin kotia.
        Soitin vaimolle tulen illalla sanoi kiva kerkiän siivota. Olin kotona iltapäivällä katselin olohuonetta siiellä oli laseja kun menin makuuhuoneeseen sänky sekaisin nostin peittoa siinä oli isoja länttejä haistelin spermaa ja pillun hajuja annoin olla lähdin Sepon luo kylään. soitin vaimolle kuudelta olen kohta kotona sain hyvän vastaanoton vaimo yöpaidassa sain lasin käteen vaimo kävi kiihkeänä pillu märkä kun koskettelin ei antanyt maistaa luuli että sperma maistuu halusi heti sisään istui syliin sohvalla nai kiihkeänä kuiskas naitko Heliä sanoin monta kertaa vauhti kiihtyi kuiskas niin minäkin olin oikea huora kuudet spermat on ollut sisässä rakasteltiin kiihkeänä kun vaimo tuli orgasmin voima oli suuri.

Paljon myöhemmin vaimo sopi Helin kanssa että tulee kylään kun itse lähti yöksi kaverin luo.
        On kerrottu kumpikin mitä tehtiin tämä ei ole särkenyt meidän suhdetta on saatu lisä virtaa pitkän aikaa. Teijakin seurustelee mutta on joskus karattu hotelliin Teija kertoi että muistaa ikänsä sen ihanan mökki reissun kuiskas kuakkan ei ole päässyt lähellekkään sitä tunnetta kuin silloin me.

Siskokset ei koskaan puhu vaihdosta kun ollan yhdessä se vain tehdään ja sillä siisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat usein näitä pitkiä ja typeriä fantasioitasi, et osaa edes kirjoittaa kuten aikuiset.
        Sinun on pakko olla vamm jollakin tasolla.

Älä alota tota taas. Anna ihmisten kirjottaa. Skippaa yli jos häiritsee. Ja toisten vammat tai muut ei toisille kuulu. Kyllä kirjottaa saa.

• Anonyymi

Minulla olisi unelmana ja myös projektina toteuttaakin että saisin panna Sekä nuorta (täysikäistä kuitenkin) teinityttöä Että hänen äitinsä.

• Anonyymi

wau

• Anonyymi

Tuskin onnistut kun et osaa edes kirjoittaa kunnolla, yritä ensin menettää neitsyytesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin onnistut kun et osaa edes kirjoittaa kunnolla, yritä ensin menettää neitsyytesi.

Sinä et siis ole onnistunut kummassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei liity mitenkään kirjoitustaitoon.
        Sulla ittelläs ei taida olla muuta elämää kun tuo opettajan elämä.

• Anonyymi

Kuka vois olla mulle isi ja panna ku leikit mun iskää?

• Anonyymi

Odottele kyllä kohta niuvanniemeltä joku ilmottautuu.

• Anonyymi

Voisin olla.
        M42

• Anonyymi

Helvetin sairasta,että omaa tytärtä tekisi mieli.

• Anonyymi

Entä jos tyttärellä tekee isää mieli.

• Anonyymi

No empä ole tytärtäni kohtaan noi tuntenu olen ymmärtäny että ensisijainen tehtäväni isänä on katsoa että tyttäreni pärjää elämässään jokseenki kunniallisesti täydellistä suoritusta en voi vaatia lapsiltani en pysty itsekään elämästäni täydellisesti suoriutuun

• Anonyymi

Ei kyllä omat tyttäret saa aikaan seksuaalisia väreitä, mutta onhan ne aivan mielettömän ihania kun yhdessä saunassakin vielä käyvät isänsä kanssa. Joku on kyllä onnenpoika joka noista itselleen rakkaan saa, ovat fiksuja ja varaloltaan kauniita nuoria naisia.

• Anonyymi

Kyllähän täysi ikäinen tekee omat päätökset.
        Tiedän tää nostaa monenlaisia tunteita, erosin vaimostani kun tytär oli pieni. Myöhemmin aloimme pitää tytären kanssa paljon yhteyttä, vietimme aikaa yhdessä kun hän oli täysi ikäinen. Eka kerran sitten mökillä saunoimme kahdestaan, otimme poolia pitkin päivää. Illalla saunoimme yhdessä nakuina kävimme uimassa, katselin en kiellä tiukkaa kroppaa lauteilla, karvaton pimppin ympäristö kiihotti kuten kiinteät rinnat. Tyttärenikin katseli ujostelematta miehuuttani joka väkisin seisoi puoli jäykkänä. Tulimme juuri järvestä olimme nousemassa lauteille kun tytär kompuroi, otin kiinni takaa jolloin kaluni painautui pehvaa vasten. Säikähdin mut hän painatui tiukemmin kiinni, huokaisi jolloi käteni vaistomaisesti siirtyi rintoihin kiinni. Kaluni jäykistyi täyteen mittaan, molemmilla katosi sanoisinko ajan taju. Tytär levitti jalkojaan nojasi lauteisiin jolloin terskani kosketti pillun huulia, henkitys kiihtyi molemmilla siisrsin käteni lanteisiin sain hyvän otteen ja painoin koko kyrpäni kokonaan sisään. Tytär voihkasi pane mua ja mähän aloin panee kunnolla, miten tiukka ja kimmoisa vako, unohdin yhteyden panin kiimassa suutelimme kuin rakastuneet. Sain sanotuksi onko sulla ehkäisy johon tytär huohotti sanoen on on.
        Mikä parasta molemmat saimme yhtä aikaa, karjuimme yhdessä orgasmin tullessa. Puhuimme asian perin pohjin olemme yhtyneet kymmeniä kertoja aina kun kahden mökillä, hänellä poika kaveri silti kiima molemmilla valtava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän täysi ikäinen tekee omat päätökset.
        Tiedän tää nostaa monenlaisia tunteita, erosin vaimostani kun tytär oli pieni. Myöhemmin aloimme pitää tytären kanssa paljon yhteyttä, vietimme aikaa yhdessä kun hän oli täysi ikäinen. Eka kerran sitten mökillä saunoimme kahdestaan, otimme poolia pitkin päivää. Illalla saunoimme yhdessä nakuina kävimme uimassa, katselin en kiellä tiukkaa kroppaa lauteilla, karvaton pimppin ympäristö kiihotti kuten kiinteät rinnat. Tyttärenikin katseli ujostelematta miehuuttani joka väkisin seisoi puoli jäykkänä. Tulimme juuri järvestä olimme nousemassa lauteille kun tytär kompuroi, otin kiinni takaa jolloin kaluni painautui pehvaa vasten. Säikähdin mut hän painatui tiukemmin kiinni, huokaisi jolloi käteni vaistomaisesti siirtyi rintoihin kiinni. Kaluni jäykistyi täyteen mittaan, molemmilla katosi sanoisinko ajan taju. Tytär levitti jalkojaan nojasi lauteisiin jolloin terskani kosketti pillun huulia, henkitys kiihtyi molemmilla siisrsin käteni lanteisiin sain hyvän otteen ja painoin koko kyrpäni kokonaan sisään. Tytär voihkasi pane mua ja mähän aloin panee kunnolla, miten tiukka ja kimmoisa vako, unohdin yhteyden panin kiimassa suutelimme kuin rakastuneet. Sain sanotuksi onko sulla ehkäisy johon tytär huohotti sanoen on on.
        Mikä parasta molemmat saimme yhtä aikaa, karjuimme yhdessä orgasmin tullessa. Puhuimme asian perin pohjin olemme yhtyneet kymmeniä kertoja aina kun kahden mökillä, hänellä poika kaveri silti kiima molemmilla valtava.

Häntä olisi upea panna kimpassa.
        M42

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntä olisi upea panna kimpassa.
        M42

Olen kyllä vihjaillut naidessa kiihottuu silloin, uskoisin kyllä valmis olisi. M 48v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä vihjaillut naidessa kiihottuu silloin, uskoisin kyllä valmis olisi. M 48v

🥰🥰

• Anonyymi

Minun setäni, isän veli siis innostui minusta jo kun olin ala - asteella ja hän tulikin meille asumaan kun ei pystynyt asumaan yksin kuulemma.
      No. Menin yläasteelle ja kyllähän nainen koko ajan kehittyy vartaloltaan. Rinnat suurenee ja muotoutuu. Ja kävin hänellä siivoamassa kun siitä sai rahaakin. Hän auttoi kyllä siivoamisessa minkä pystyi ja kiitteli kun siivosin. Hän oli mukava ja ystävällinen setä. Tykkäsin hänestä.
      Hän hyväili pitkiä hiuksiani välillä ja halusi kammata niitä. Osti minulle joskus jonkun paidan ja halusi että sovitan sitä hänen luonaan ja sovitinkin ja hän huokaili ja ihaili rintojani ja halusi koittaa paidan päältä että miten paita istuu. Ja hyväili rintojani.
      Erään kerran kun oli kuuma kesäpäivä ja hän kävi minulle sanomassa että hän lähtee ostoksille että menisitkö sinä jo aloittamaan siivousta ja ei ole väliä vaikka saisit siivottua loppuunkin kun hänellä menee kauemman nyt tällä reissulla.
      Minä menin siivoamaan ja laitoin kevyet vaatteet päälleni kun siellä oli kuuma siivota kun aurinko paistoi. Eli bikinit ja sortsit.. Mutta hän tulikin aikaisemmin kun oli ollut kuljettajalla kiire tulla juomaan hänen luokseen. Ja he molemmat tulivat..
      Minä siivoilin vielä ja tämä kuljettajakin iski silmänsä minuun. No. Tämä kaveri tuli luokseni ja pyysi pitämään tauon ja juomaan kanssaan edes mehua. Ja siinä juodessa me hän alkoi lähennellä ja sanoa että aikas seksikäs tyttö. Tai nainen.
      Setäni oli samaa mieltä.
      Hän laittoi lompakon pöytään ja näytti että on rahaa että jos naisin sua rahasta.
      Hän laittoi seteleitä pöytään ja katsoin setääni ja hän sanoi että varmaan maksaa hän lupaa sen.
      No. Minä lupasin ja niin hän tuli luokseni ja lämmitti minua, hieromalla ja imemällä ja riisuimme ja naimme sängyssä ja hän maksoi ja lähti. Sitten tuli setäni siihen sänkyyn. Hyväili rintojani ja vartaloani ja sanoi että maksaa hyvin ja että ei kerrota muille.
      Hän oli kiihottunut katsellessaan oven raosta kun kaveri oli pannut minua.
      Ja minä nauttiin siitä.
      Niin setänikin pani minua.
      Ja nautin siitäkin.
      En tiedä miksi. Mutta molempien kalu tuntui hyvältä sisälläni ja kovalta ja minä voihkiin ja olin ihan märkänä. Hän pani minua upeasti ja rauhallisesti ja nautinnolla.
      Ja sain hyvin rahaa molemmilta. Ja
      Tyydytyksen myös itselleni.
      Kävin kyllä jatkossakin siivoamassa sedälleni ja tämän kaverin kanssa olin myös. Hän oli nauttinut nuoresta pillusta. Ja vartalosta.
      Vanhempani ihmettelivät välillä että mistä olen saanut rahaa mutta sanoin että töistä.
      Ja että käyn säännöllisesti siivoamassa setäni luona.
      Kun hän kuoli niin hän jätti säästöjään minulle. Ja ruhtinaallisesti kaikkea muutakin.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe