Tytär mun rakas

isucci

Onko muut isät alkanut tuntea seksuaalista vetoa tyttäreen tämän kasvettua naiseksi?
Kohta 20v oma tyttö on alkanut näyttää syntisen hyvältä, ja pirulainen tahallaan aina vilauttelee kotona käydessä minkä kerkee, on ehkä huomannu että tykkään katsoa. Jos tulis tilaisuus ja hän haluais yhtä paljon ku minä, niin en epäröis hetkeäkään.

ps. molemmat siis ihan aikuisia

23

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isätytär

      Olen minäkin huomannut tyttäreni kauneuden ja nähnyt olevinaan omasta mielestä "flirttiä" , mutta hei, vaikka kuinka kävisi piru mielessä en häneen koskisi siinä mielessä..kuitenkin luen kyllä muiden fantasioista tytär isä suhteesta jossa naidaan ja kiihotun niistä. Mutta en osaa ajatella omalle kohdalle oikeasti tuollaista.

      • Sairastaon

        Sairasta kukaan täysjärkinen isä ei kajoa omaan tyttöönsä vaikka miltä näyttäs..
        Jos tietäisin että minun ukko tuollasta edes yrittäisi lentäisi niska perse otteella pellolle.


      • Anonyymi

        Tytäreni Miia on seurustellut viisitoista vuotiaasta asti, nyt oli mennyt sude poikki, Vaimo sanoi menkää mökille niin unohtaa nopeammin. Mökillä tyttö huudahti täällä on plju eikä minulle ole kerrottu mitään milloin laitoitte sanoin kaveri möi ja kävi laittamassa paikoilleen, Miija kysyi mistä vettä sanoin tuolla on letku. Miia laittoi veden valumaan ja kävi sisällä tuli ja sanoi hitto uimapuku jäi käveli pikku houssuissaan ja liivit päällä, sanoin ei täällä kukaan näe tulet paljuun heti kun oli tarpeeksi vettä Miia kurkotteli paljuun kysyi mistä lämmin tulee sanoin kokeile ja pidin lantiosta kiinni olin jalkojen välissä jalat heilui huusi älä pudota hei täältä tulee näin pillun ihan läheltä pulleat huulet kuulti nätisti Miia halusi alas huomasin kuinka uimahousut pullotti ja Miiakin huomasi paljun telineessä oli minun juoma Miia otti sen ja juoksi kauemmas ja joi kerralla, sanoin haet tilalle. Miia alkoi humaltua mutta näin että ei murehdi enää. Laitoin viltin paljun viereen Miia sanoi tulee jo kuuma katsoin paljuun sanoin alkaa olla jo täynnä otin letkuun ja sumutin Miian päälle kiljui ja sanoin ihana viileä kastelin itsenikin Miia sanoi näistä näkyy läpi katsoin rinnat oli kiinni ohuissa liiveissä ja pillu näkyi selvästi sanoin sori Miia nauroi niin näkyy sinullakin terska eroittui kunnolla menin viereen sanoin aurinko kuivattaa. Kysyin vieläkö harmittaa Miia sanoi hiljaa ei se enää mutta olis kaveri hyvä olla, kiusasin oletko kuin äitisi nuorena haluaa koko ajan Miia nauroi olen äitini tyttö ja nousi katsomaan paljua, sanoin voi mennä alasti. Miia aukoi liivit ja laski housut pyllisti turhan pitkään huusi nyt tulet. Nousin ja kalu oli kaarella Miia seurasi koko ajan istuttiin vastakkain jonkin aikaa Miia tuli hakemaan juomaa oli kaatua sain kiinni Vedin miian syliin istu tässä niin et huku, Miia nauroi en varmasti huku kalu ponnahti haarojen väliin tunsin että käsi hiveli kalua Miia nousi reilusti ja levitti haaroja ohjasi sisään nojasi minuun ja kuiskas tästä ei kerrota sitten hiroin rintoja Miia kuiskas olet sinä iso ei ihme että äiti halusi.
        Istuttiin sitten vastakkain kun nousin Miia sanoi nyt suihkuun.
        Tulin suihkusta Miia tuli pyyhe päällä sammutti valot ja ovi lukkoon tuli eteen ja sanoi haluan että nuolet vedin lähelle suukotin sileää pillua Miia sanoi äiti käski ajaa ja levitti jalkoja sanoin vaklaako se meitä, Miia nauroi ei haittaa käänsin sohvalle Miia huokasi ensi kertaa kun nuolin oikeasti pillua sanoin ei kiirettä Miia sai kasi kertaa enkä lopettanut nousin ja työnnyi kerralla sisään Miia kiljahti tuntuu että raiskataan ja samalla haluan. tunsin tiukan tytön kysyin oletko koskaan haaveillut tästä, Miia veti lähelleen monesti kun liikun kotona pikku asussa ja kuulen teidän panoja.
        Imin rintoja Miia vapisi ja huusi taas ihanaa kuiskasin olet oikea kiima pillu Miia sanoi en ole koskaan ollut näin märkä kalussa näkyi vaahtoa kun katsoin panin voimalla Miia kijui kun laukesin ja kunnolla.
        Makoiltiin vielä sängyssä kun vaimo soitti kyseli miten Miia sanoin puhelimessa kuten aina Miia nakkasi puhelimen ja kaivoi kalun esiin katseli velttoa kalua ja nuoli puhuin vaimon kanssa laitoin kaijuttimelle vaimo sanoi puhu nätisti Timpasta että ei sure Miia nosteli kalua naamalleen ja nuoli kalun alta ja kalu alkoi paisua imais sen suuhun vaimo kysyi mitä teen kuiskasin haaveilen että olet täällä vaimo huokasi kumpa olisinkin missä Miia sanoin tuolla kamarissa haenko sanoin heti älä hae kysyin mitä huokailet vaimo sanoi arvaa et ikinä no mitä en arvaa vaimo sanoi tuli postissa kysyin mikä vaimo kuiskas se ponin kalu se on valtava Miia nousi ja näytti hiljaa tuli viereen kuiskas kysele.
        Sanoin no kerro, vaimo sanoi se menee yllättävän syvääle kun sevästi laittaa olin kuolla kun laitoin virran se kiemurteli ja vavahteli hulluna makasin vatsallaan sänkyävasten tulin monesti sitten se pysähty ja pää kasvoi luulin että repiän ja se laukesi tuli tosi voimakkaita ruiskauksia sitä valu lattialle odotan ettätulet moi moi.
        Miia katsoi minua äiti se on kyllä kiimapillu miia nousi kalulaan kuiskas odota kun pääsen kokeilemaan ja painui heti alas imemään Miia nousi päälle ja ohjasi sisään kuiskas haluaisin oikeaa ponia sen isoa ja nai voimalla ja syvälle Miia nauroi olen kuin ampiainen pylly turvoksissa ja annan pillua Miia uli kunnolla ja laukesi noin samaan aikaan.
        aamuun mennessä vielä kasi kertaa rakasteltiin.

        Kotona vaimo sanoi ei enää puhu Timosta hyvä että olit mökillä. Kun vaimo ilkoitti menee Kaijalle kylään tulee ehkä huommenna, Miia kaseli minua ja hymyili. Noin tunnin päästä vaimo soitti olen perillä, Miia ilmestyi vaimon seksi asussa sanoin olet rintavampi kuin äiti mutta pylly pieni. Miia hyppi ja nauroi haluan katsoa tule oli heti kontallaan otin kalun piilosta Miia huokasi ompa julma laitoin öljyä jaheluttelin kalua pilun suulla ja työnnin sisään Miia huusi ja vapis, odota, kun laitoin päälle Miia kiljui ja pylly tärisi sai heti orgasmin painoin nappia se paisuu ja kalu kun laukesi pyötyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytäreni Miia on seurustellut viisitoista vuotiaasta asti, nyt oli mennyt sude poikki, Vaimo sanoi menkää mökille niin unohtaa nopeammin. Mökillä tyttö huudahti täällä on plju eikä minulle ole kerrottu mitään milloin laitoitte sanoin kaveri möi ja kävi laittamassa paikoilleen, Miija kysyi mistä vettä sanoin tuolla on letku. Miia laittoi veden valumaan ja kävi sisällä tuli ja sanoi hitto uimapuku jäi käveli pikku houssuissaan ja liivit päällä, sanoin ei täällä kukaan näe tulet paljuun heti kun oli tarpeeksi vettä Miia kurkotteli paljuun kysyi mistä lämmin tulee sanoin kokeile ja pidin lantiosta kiinni olin jalkojen välissä jalat heilui huusi älä pudota hei täältä tulee näin pillun ihan läheltä pulleat huulet kuulti nätisti Miia halusi alas huomasin kuinka uimahousut pullotti ja Miiakin huomasi paljun telineessä oli minun juoma Miia otti sen ja juoksi kauemmas ja joi kerralla, sanoin haet tilalle. Miia alkoi humaltua mutta näin että ei murehdi enää. Laitoin viltin paljun viereen Miia sanoi tulee jo kuuma katsoin paljuun sanoin alkaa olla jo täynnä otin letkuun ja sumutin Miian päälle kiljui ja sanoin ihana viileä kastelin itsenikin Miia sanoi näistä näkyy läpi katsoin rinnat oli kiinni ohuissa liiveissä ja pillu näkyi selvästi sanoin sori Miia nauroi niin näkyy sinullakin terska eroittui kunnolla menin viereen sanoin aurinko kuivattaa. Kysyin vieläkö harmittaa Miia sanoi hiljaa ei se enää mutta olis kaveri hyvä olla, kiusasin oletko kuin äitisi nuorena haluaa koko ajan Miia nauroi olen äitini tyttö ja nousi katsomaan paljua, sanoin voi mennä alasti. Miia aukoi liivit ja laski housut pyllisti turhan pitkään huusi nyt tulet. Nousin ja kalu oli kaarella Miia seurasi koko ajan istuttiin vastakkain jonkin aikaa Miia tuli hakemaan juomaa oli kaatua sain kiinni Vedin miian syliin istu tässä niin et huku, Miia nauroi en varmasti huku kalu ponnahti haarojen väliin tunsin että käsi hiveli kalua Miia nousi reilusti ja levitti haaroja ohjasi sisään nojasi minuun ja kuiskas tästä ei kerrota sitten hiroin rintoja Miia kuiskas olet sinä iso ei ihme että äiti halusi.
        Istuttiin sitten vastakkain kun nousin Miia sanoi nyt suihkuun.
        Tulin suihkusta Miia tuli pyyhe päällä sammutti valot ja ovi lukkoon tuli eteen ja sanoi haluan että nuolet vedin lähelle suukotin sileää pillua Miia sanoi äiti käski ajaa ja levitti jalkoja sanoin vaklaako se meitä, Miia nauroi ei haittaa käänsin sohvalle Miia huokasi ensi kertaa kun nuolin oikeasti pillua sanoin ei kiirettä Miia sai kasi kertaa enkä lopettanut nousin ja työnnyi kerralla sisään Miia kiljahti tuntuu että raiskataan ja samalla haluan. tunsin tiukan tytön kysyin oletko koskaan haaveillut tästä, Miia veti lähelleen monesti kun liikun kotona pikku asussa ja kuulen teidän panoja.
        Imin rintoja Miia vapisi ja huusi taas ihanaa kuiskasin olet oikea kiima pillu Miia sanoi en ole koskaan ollut näin märkä kalussa näkyi vaahtoa kun katsoin panin voimalla Miia kijui kun laukesin ja kunnolla.
        Makoiltiin vielä sängyssä kun vaimo soitti kyseli miten Miia sanoin puhelimessa kuten aina Miia nakkasi puhelimen ja kaivoi kalun esiin katseli velttoa kalua ja nuoli puhuin vaimon kanssa laitoin kaijuttimelle vaimo sanoi puhu nätisti Timpasta että ei sure Miia nosteli kalua naamalleen ja nuoli kalun alta ja kalu alkoi paisua imais sen suuhun vaimo kysyi mitä teen kuiskasin haaveilen että olet täällä vaimo huokasi kumpa olisinkin missä Miia sanoin tuolla kamarissa haenko sanoin heti älä hae kysyin mitä huokailet vaimo sanoi arvaa et ikinä no mitä en arvaa vaimo sanoi tuli postissa kysyin mikä vaimo kuiskas se ponin kalu se on valtava Miia nousi ja näytti hiljaa tuli viereen kuiskas kysele.
        Sanoin no kerro, vaimo sanoi se menee yllättävän syvääle kun sevästi laittaa olin kuolla kun laitoin virran se kiemurteli ja vavahteli hulluna makasin vatsallaan sänkyävasten tulin monesti sitten se pysähty ja pää kasvoi luulin että repiän ja se laukesi tuli tosi voimakkaita ruiskauksia sitä valu lattialle odotan ettätulet moi moi.
        Miia katsoi minua äiti se on kyllä kiimapillu miia nousi kalulaan kuiskas odota kun pääsen kokeilemaan ja painui heti alas imemään Miia nousi päälle ja ohjasi sisään kuiskas haluaisin oikeaa ponia sen isoa ja nai voimalla ja syvälle Miia nauroi olen kuin ampiainen pylly turvoksissa ja annan pillua Miia uli kunnolla ja laukesi noin samaan aikaan.
        aamuun mennessä vielä kasi kertaa rakasteltiin.

        Kotona vaimo sanoi ei enää puhu Timosta hyvä että olit mökillä. Kun vaimo ilkoitti menee Kaijalle kylään tulee ehkä huommenna, Miia kaseli minua ja hymyili. Noin tunnin päästä vaimo soitti olen perillä, Miia ilmestyi vaimon seksi asussa sanoin olet rintavampi kuin äiti mutta pylly pieni. Miia hyppi ja nauroi haluan katsoa tule oli heti kontallaan otin kalun piilosta Miia huokasi ompa julma laitoin öljyä jaheluttelin kalua pilun suulla ja työnnin sisään Miia huusi ja vapis, odota, kun laitoin päälle Miia kiljui ja pylly tärisi sai heti orgasmin painoin nappia se paisuu ja kalu kun laukesi pyötyi

        Olisi ihanan kiihottavaa panna miiaa kimpassa kanssasi
        M42


    • morso99

      Älkää ruokkiko trollia.

    • Kumpikin-saa

      Meillä viikkoraha on ratkaistu hienosti. Tyttö antaa ja iskä antaa.
      Pysyy perhepiirissä.

      • sammahär2

        Hieno ja kannatettava periaatehan tämä on?


    • Laillista

      Isucci: Laki sallii aikuisten seksin, vaikka olisi verisukulaisia. Asia selviää kun viet tyttäresi yhdessä saunomaan ja pyydät että pesee iskän selän ja vastapalveluna peset hänen selän. Siinä sen huomaa onko leikissä mukana eikä synny mitään suurta traamaa jos ei olisikaan. Ei kun kokeilemaan ;D

    • isucci

      En siis todellakaan häntä ole ahdistelemassa tai tekemässä mitää mikä olisi hänelle väärin. Lähinnä mietin vaan että meneekö muillakin ihmisen vaistot yhteisten normien edelle. Että jos oma tyttö on seksikäs nainen niin siihen ei voi tuntea mitää vetoa koska se on väärin lain mukaan, ja näin ollen saa blokattua kaikki ajatukset jotka tulee mieleen tahtomatta. Vai niinkuin minun tapaus, että tiedän sen olevam väärin ja en ole tätä halunnut/uskonut ikinä näin käyvän, mutta silti jostain syystä mökillä paljussa alasti oleva tytär alkaa väkisin kiihottaa. Kuitenkin kyseessä 20v muodokas NAINEN joka nyt sattuu olemaan sukua. Jostain syystä mun aivot ja penis ei tätä näköjään ymmärrä koska ne lukee tilannetta aivan väärin.

    • Laillista

      Ei miehen penis sitä väärin lue, biologia sen hoitaa. Ihmise itse on luoneet normit jotka vielä uskonnolla pelotellaan, vaikka vanhassa testamentissa on kohtia jossa isä yhtyi tyttäriinsä. Amerikassa on paljon perhe seksiä vaikka siitä ei paljon puhuta

    • katsoasaa

      Oen hieronut oman tyttären 10 vuotiaasta saakka urheiluharrastuksen takia useita kertoja viikossa kotona. Täytyy sanoa että ikinä ei ollut mitään seksuaalista käynyt mielessä häntä tai sisartaan kohtaan.
      Kuitenkin ku likka oli noin 16v ja täydessä kukassa, niin omatkin hormoonit heräs.
      Aika outoa ja hämmentävää se on ollut, ei oikein tiedä miten päin pitäs olla kun hieroo toista ja samaan aikaan täysi erektio päällä.
      Mutta niin kuin tuolla jo sanottu, biologia. Uros kiihottuu sukukypsästä naaraasta.

    • sairasakka

      Minulla on kokemuksia ihan toisesta näkökulmasta. Olen siis tytär, tänään jo yli neljäkymmentä vuotias eli en mikään pikkulikka enää. Parikymppisenä, tai kolmekymppisenäkään en olisi ikinä kuvitellut tai voinut uskoa että ajattelisin vielä joskus omasta isästä tuolla tavoin. Viimeisten viiden vuoden sisällä jostain syystä seksuaaliset ajatukset omasta isästäni, eivätkä siis mistään vanhemmista miehistä tai muiden isistä, ovat vallanneet mieleni täysin. Olen ihan hukassa näiden ajatusteni kanssa. Toisaalta ne kiihottavat ihan hemmetisti, mutta toisaalta varsinkin orgasmieni jälkeen häpeän niitä. Viime kesällä mökillä kun nautimme kuumasta kesästä, vain vaivoin pystyin olemaan aloillani ja mielessäni kuvittelin kaikenlaisia mitä sanoisin hänelle ja sitten häpesin taas. Aikaisemmin ajattelin etten koskaan pystyisi toteuttamaan niitä, mutta viime kesänä ajattelin jo sitä kuinka saisin siitä kerrottua hänelle. Onneksi en tehnyt mitään tyhmää! Aikaisemmin fantasiani olivat jostakin epämääräisestä seksikkäästä miesjulkkiksesta ja joskus kahdesta naisesta. Yleensä en itse ollut mukana osallistujana, vaan fantasiani olivat seksin katselua, mutta nyt hän on ajatuksissani ihan koko ajan ja minä olen itse mukana. Tämä on ihan sairasta. Olen miettinyt voisiko syynä olla se että hän oli lapsuuteni ajan varsin etäinen ja vasta kun aikuistuin tulimme läheisimmiksi.

    • Laillista

      sairassakka, eihän tuo ole paha asia jos toiselle haluaa pelkkä hyvää ja siinä samalla tuntee itsekkin nautintoa. Olen varma että isäsi on sua katsonut nuorempana jo sillä silmällä, niin kun tuossa on ollut puhetta biologia. Tiedän tuon kolmen tyttären omaavana, jotka ovat kaikki jo aikuisia ja poissa kotoonta. Voi niitä aikoja kun aikuiset tyttäret tulivat meidän mökille ja saunoivat ja uivat niinkuin suomenkesässä tehdään.. ilkosillaan. Ihanat vähän yli parikympiset tytöt kauniine vartaloineen ja sheivatuin genitaalein oli isukille kova pala.... Niin sinulle joka haikailet isästäsi, niin saunokaa ja uikaa yhdessä... alasti ja pese vaikka iskän selkä ja pidät vaikka samalla reidestä kiinni ja " vahingossa" hipaiset hänen kaluaan ... niin kyllä se siitä sitten... mikään ei ole laitonta tuossa eikä edes se että rakastelisit isäsi kanssa. Moralistit kyllä tämän tyrmää, mutta eihän asia heille kuulu.

    • Laillista
    • Juristeeri

      Suomen rikoslaissa moinen puuhastelu on kielletty ja säädetty rangaistavaksi - ja täysin aiheesta.

    • siskojaveli

      aikuisten välinen seksi ei ole laitonta, älä sotke insestiin

      • Lexisti

        Isän ja tyttären välinen seksi on insestiä iästä riippumatta.


    • Retiisikukkakaali

      JOS HUOMAAT TYTTÄRESI VETÄVÄN SINUA PUOLEENSA:

      - Sano tyttärellesi, että pukeutuu siveellisemmin. Ei ole muutenkaan hyväksi teini-ikäisen kulkea paljastavissa vaatteissa yhtään missään sillä irstaita miehiä on joka paikassa. Jotain on hyvä jättää arvailujen varaan.

      - Hoe itsellesi mielessäsi, että kyseinen tyttö on lapsesi.

      - Mieti, mitä insesti tarkoittaa. Insestiys on laitonta ja siihen on aivan hyvät syyt. Lähisukulaisen kanssa tehdyistä lapsista tulee herkästi sairaampia kuin kaukaisempien ihmisten kanssa tehdyistä.

      - Katsele omaa vaimoasi/kumppaniasi ja ehdota häntä pukeutumaan seksikkäisiin vaatteisiin.

      - Osta seksinukke (esim. RealDoll) ja pura paineesi siihen.

      - Mene kylmään suihkuun.

    • Sivullinen

      Eihän tässä ole kait lasten teosta puhuttu? Aloittajan tytär oli lähes 20v siis aikuinen. Naisarvoa loukkaa ettei tuon ikäinen nainen muka tiedä mitä tekee!

    • Bbkl

      Olemme reilu 30v pari ja vaimollani on isä tytär fantasia josta saa kiksit. Tätä leikkiä teemme usein ja itselläni on vastaava fantasia kun hän leikkii olevan siskoni. Siinä on jokin kielletyn hedelmän fiilis joka lisää kiimaa.

      Ällöttävä ajatus on jo se että oikeasti omaa tytärtä tai siskoa voisi panna tai kiihottua edes haaveissa.

    • terapeutti

      Fantsiat on fantasioita ja niitä pitää olla, kun mielikuvituksen kerta omistaa. Se on kuin milikuvituksen satuja. On täysin eri asia ryhtyykö niitä toteuttamaan ja onko ne sellaisia että niitä voi toteuttaa. Useat fantasioivat jokun suuren julkiksen seksi kumppaniksi, mutta kaikki tietää että se vain on fantasiaa. Näin haaveet ja fantasiat on eri asia. Pitäisikö sanoa että on ällöttävää fantasioida sekstata elokuva tähden kanssa.

    • ilo.irti.elämästä

      Kaikki vapaaehtoinen seksi täysi ikäisten kesken on ok, oli siinä sitten kyse kuinka lähisukulainen tahansa.
      Älä anna ahdasmielisen ympäristön tuomita.

    • mallinkuiskaus

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe