Hei. Nyt vihdoin tunnen että, pystyn kertomaan kansalle miten asiakkaat saattavat saada sinut pois asiakaspalvelu alalta. Asiakas sai minut tuntemaan mitättömältä, tuli olo että, olemmeko vain robotteja heille emmekä eläviä ihmisiä. Tapahtumat sijoittuivat 1v takaperin. Olin töissä eräässä buffet ravintolassa. Oli perjantai iltapäivä ja asiakkaita riitti mukavasti. Yhtäkkiä minua alkoi pyörryttämään ja lopulta minä pyörryin paistopisteellä.
Heräsin siihen kun asiakas tökki minua ja ensimmäinen asia mitä asiakas sanoi oli. "Kauanko menee vielä pizzoissa, olen odottanut jo 5minuuttia." Tämän jälkeen minä ärähdin hänelle ja kerroin että, "olin pyörtynyt etkö huomaa kun makasin maassa!!!???" Asiakas vastasi "niin, entäs sitten? Minä odotan pizzaa". Minulle soitettiin ambulanssi ja minulla huomattiin sydänperäistä oireilua. Lopulta hoitajien saattelemana kyseinen asiakas mollasi minua minkä kerkesi. "Olet paskin kokki mitä olen koskaan nähnyt, miksi tollainen on edes tämmösellä alalla." Pomo hermostui hänelle ja käski lähteä pois. Soitin sairaalasta ja kerroin että, irtisanon itseni. Kokemus tuosta vuorosta jätti ikävät arvet.
Pitäisikö meidän kokkien ja asiakaspalvelijoiden palvella vaikka voimme huonosti? Miksi asiakas valittaa eikä tahdo edes ymmärtää että, me olemme oikeasti ihmisiä emmekä robotteja. En ole tehnyt tuon vuoron jälkeen ainuttakaan vuoroa asiakapalvelu alalla. Kyseinen asiakas jätti minuun ikuiset arvet. En tule antamaan sitö koskaan hänelle anteeksi.
Miksi asiakkaat eivät ajattele kuin itseään?
Entinenikuinenaspa
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962092Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121939Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734