Hyvähyvä juntit.

StadinHeppu

Jyväskylän väkiluku on 141 414(Wikipedia) Onko todellakin niin että Jyväskylässä kaikki ihmiset tuntevat toisensa, koska olen törmännyt ihmisten tuijottamisilmiöön. Pälyilevät ja tuijottelevat kanssaihmisiä jatkuvasti aivan kuin etsien tuttuja(vai tuntemattomia).

Jyväskylän keskustan suurimmassa ruokakaupassakin juuri tänään kaksi herrasmiestä oikein kääntyivät kannoillaan kun kuulivat minun ottavan ostoskärryt astuessani kauppaan. Hämmennyin todella ja tervehdin jähmettyneitä tuijottavia, äänettömiä miehiä. Todella spookia meininkiä..tulee mieleen Syvä joki- elokuva, missä kaupinkilaiset menevät junttilaan melontaretkelle. Alkaa olemaan mitta täynnä ja pitää palata takaisin Stadiin.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Määpoes

      No, palaa sinä takaisin kotiisi. Pönttövuoren tunnelin läpi!

      • Semmostapeliä

        No onhan se totta että jyväskylässä on ihme kyyläreitä. Sen olen pistänyt merkille tuolla Seppälän prismassa.
        Samat kurpat istuu päivästä toiseen ja kyylää kun ihmiset kulkee ohi.
        Kerran yhdelle fossiiliille tokasin jotta No mitä näkyy kun siinä kyttäsi.
        Eipä tuo mokoma osannut mitään sanoa.


    • StadinHeppu

      Täältä on pakko päästä pois, taidan muuttaa stadiin ensi kuun alussa, onneksi asunto odottaa Hyvinkäällä!

      • Ihanoikeestii

        Heh heh siinäpä vielä pahempi paikka voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa.
        Ennemmin Jyväskylä kuin hyvinkää


    • StadinHeppu

      Se on sun mielipide, minä en Stadissa muuta paikkaa asua edes osaa kuvitella kuin Hyvinkää!

      • Diipadaapadii

        Siihen se sitten jääkin kuvitteluksi


      • Stadin nasta mesta on Porvoo.


    • Käsitteetselväks

      Sorry vaan mutta Hyvinkää on kaukana Stadista. Stadi alkaa vasta Pasilan jälkeen.

      • Enmuutaikinä

        Yksi lysti paska paikka kumminkin


      • olikomuuta
        Enmuutaikinä kirjoitti:

        Yksi lysti paska paikka kumminkin

        Siinäpä tuli puparin pummin tunnustus!


      • Oohhh

        Oohh itse pupparin paroni innostui apinoimaan


      • Oohh
        Oohhh kirjoitti:

        Oohh itse pupparin paroni innostui apinoimaan

        Äläpäs apinoi puparin paronipummi


      • Mieenkestää

        Nyt ei tuu mittään tässähän saa jo ison OON:n näistä kiihkeistä väittelyistä.


      • Oohh
        Mieenkestää kirjoitti:

        Nyt ei tuu mittään tässähän saa jo ison OON:n näistä kiihkeistä väittelyistä.

        Siinäpä tuli onanistin tunnustus!


      • Oohhaahh

        Nyt mie räjähän


    • Hyvingee

      Kuka perkele täällä sanoo että Hyvinkää on Helsinkiä.
      Totta Jyväskylä hyvä paikka sentään Hyvinkääseen verrattuna on.

    • Kekokekokekokekoo

      Hyvinkään on junttien stadi kekokekokekokekokekokooooo!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe