Vaippa töissä

Miten muut olette töissä käyttäneet vaippoja.? Itsellä nyt pakko olla muutaman kuukauden vaippa. Ennen pärjäsin ilman mutta nyt ei enään. Vähän on ollut hankalaa mutta pakko pitää. Ennemmin märkä vaippa kun housut.
Ilmoita

9 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Hei
Itsellä on vaippa myös töissä ollut pitkään,
Pääsäntöisesti teippivaippoja käyttänyt kuten attends 8 activea. Vyövaippoja voi myös kokeilla.
Ihan on pystynyt hoitamaan hommansa hyvin.
Ilmoita
Paljon kivempi olla, kun ei tarvi koko aikaa pelätä, että tulee housuun. Ja kun käyttää aina, ei ne haittaa yhtään. Mieluummin vaippahousut kuin tavalliset housut. Muutamien vuosien päivittänen käyttökokemus.
1
Ilmoita
teippivaipat käytössä 24/7. ja muovihousut päällä. eipä sitä enään oikein ajattele kuin vaipan vaihtaa.
Ilmoita
Esim. housuvaipat voi olla hyvä ratkaisu, imee aika paljon tavaraa. Lisäksi esim. kouruvaippa ja siihen päälle verkkohousut. Löysin vahingossa netistä sellaiset mustat verkkohousut, sai myös nuden värisenä. Ei heti välttis tajua, et alla verkkohousut (on vähän enemmän sukkisten tapasta materiaalia. Siihen kunnon kouru tai iso naisten suoja, helpompi myös vaihtaa. Tais olla Seni merkkisiä eikä hirveen kalliita. Netistä saa.
Ilmoita
Mukavaa kuulla muitakin asian kanssa.
Ilmoita
Kyllä vaippa löytyy. Itse tykästynyt Attends slip active malliin. Pelkkä kouruvaippa liikku niin herkästi ja tuler sivuvuotoja. Näissä hengittävät ns. vyöosat missä päissä teipit mitä voi irrottaa useamman kerran. Pinta muovia. Jotkut tykkää kankaanomaisesta pehmeästä pinnasta mutta mitä itse koklannu tuntuu vuotavan herkemmin läpi.
Päällä napitettavat muovihousut suojaamassa.
Ilmoita
Kiva kuulla. Supriman housut antaa turvan.
Ilmoita
Moi
Töissä jo monta vuotta vaipoissa ostin itse alussa vaipat mutta nykyään saan ilmaiset suojat kaupungin puolesta
Attends pulons housuvaipan kanssa tuli iho ongelmia joten olen siirtynyt kouru vaippoihin Jyväskylän kangaskauppa myy aikuisten kestovaippoja olen niissä kouruvaippoja toimii hyvin
Myös kestovaippana toimii hyvin suosittelen
Ilmoita
Heippa, Pakko tulla tänne vielä laittaan. Oon nyt joutunu tän asian kanssa kamppailemaan jonkin aikaa ja oon tutkinu asioita. Löysin yhen keskustelun englanninkielisiltä sivuilta, et vyövaippa ois hyvä just liikkuvalle ja kävelevälle. Se on vissiin helppo laittaa, housuja ei tartte ottaa pois, kun vaipan vaihtaa (esim. kuten housuvaipoissa) tai käy vessassa. Imukykykin on aika suuri, joten jos enemmän karkaa tai ei kerkie vessaan, niin hyvä vaihtoehto. Parasta kuulemma, ettei housuvaippojen tapaan tartte housuja ottaa vaihdon ajakasi pois. Taidan ottaa kokeiluun, tuskin on kovin paljoa isompi kun housuvaippa. Tuolla Senillä tais olla niitäkin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vaippa töissä

Miten muut olette töissä käyttäneet vaippoja.? Itsellä nyt pakko olla muutaman kuukauden vaippa. Ennen pärjäsin ilman mutta nyt ei enään. Vähän on ollut hankalaa mutta pakko pitää. Ennemmin märkä vaippa kun housut.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta