Irtokoira paskoo

NappiottaanNaks

Irtokoira jostain naapurista mutten tiedä mistä niistä käy paskalla meidän pihassa.Pitäiskös se lopettaa jos ei lopeta sitä sontimista .

7

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmoita asiasta viranomaisille

• "Ilmoita asiasta viranomaisille"?
        Miksei koiran omistajalle, aidatkin on muuten keksitty.

• Alderbarn kirjoitti:

"Ilmoita asiasta viranomaisille"?

No esim poliisi voi ottaa koiran talteen

• Anonyymi
        Alderbarn kirjoitti:

"Ilmoita asiasta viranomaisille"?

Miksi minun pitäisi investoida jonkun rakin takia aitaan oman tonttini ympärille kun joku päästää rakkinsa irti että se voi käydä sontimassa sinne mihin huvittaa.On joillain mielipiteet.Ihan sama kuin rakentaisi vankilan muurit talonsa ympärille ettei varkaat pääse tontille ja rakennuksiin.Mielummin loukutan sen ja vien koiratarhaan josta saavat maksua vastaan piskinsä pois jos haluavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi minun pitäisi investoida jonkun rakin takia aitaan oman tonttini ympärille kun joku päästää rakkinsa irti että se voi käydä sontimassa sinne mihin huvittaa.On joillain mielipiteet.Ihan sama kuin rakentaisi vankilan muurit talonsa ympärille ettei varkaat pääse tontille ja rakennuksiin.Mielummin loukutan sen ja vien koiratarhaan josta saavat maksua vastaan piskinsä pois jos haluavat.

https://www.kennelliitto.fi/koiran-omistaminen/jos-loydan-koiran

tuossa tietoa

• Anonyymi

Sen jotenkin ymmärtää kun koira tulee yksin, mutta mitä pitäis tehdä, kun isäntä ja emäntä tulee mukana.

• Anonyymi

Joku siinä pihassa haisee koiran kirsuun vessalta, siksi se siellä käy. Oletko milloin siivonnut piha-alueitasi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6198
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      66
      4048
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      19
      3092
    4. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      33
      2958
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      193
      2893
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2502
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2449
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      19
      2380
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      150
      1469
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      319
      1466
    Aihe