Vinkkejä ja kohta olet vapaa tuosta riippuvuudesta.
1) Laadi viikkobudjetti esim. ruokaan 50€/viikko.
2) Älä pidä mukana ylimääräistä rahaa.
3) Älä edes katso niihin peliautomaatteihin päin.
4) Ohita ne Pelaamot, älä vain mene sinne.
5) Ole itsellesi armollinen.
6) Mieti sitä tunnetta, kun hävisit rahasi. Oliko se kiva tunne?
7) Kukaan ei voi auttaa sinua, ellet sinä itse aloita ja tee loppua
tuolle touhulle.
8) Tee jotain muuta elämällesi, hanki uusi harrastus ym.
9) Ei Veikkaus tarvitse rahojasi, sinä niitä tarvitset.
10) Tsemppiä ja onnistumisen iloa :)
Näin lopetat sen pelaamisen kokonaan
5
83
Vastaukset
- Pystyt_Siihen
Muista! Kukaan ei voi tehdä tätä sinun puolestasi, sinun täytyy itse tehdä se.
Muuttaa ajattelusi, ajattele aikaa, ennen kuin aloit pelaamaan.
Miksi edes aloitit?
Yhtä hyvin voit lopettaa. - JaskaKultainen
Ajattele sitä ihanaa kolikoiden kilinää ja tunnetta, kun voitit. Muistatko sen jännityksen? Ei tappioputki ikusesti jatku. Nyt pelataan!
- NoMoreGames
Ei uppoa minuun. Arvasinkin jo, että joku yrittää vedättää🙉😆
- Drii
NoMoreGames kirjoitti:
Ei uppoa minuun. Arvasinkin jo, että joku yrittää vedättää🙉😆
Mieti, mitä kaikkea voit ostaa sitten kun voitat isosti! Tällä viikolla eurojaskassa kymmenen miljoonaa! Sä et koskaan tule tienaamaan kymmentä miljoonaa töitä tekemällä. Mutta voittamalla sen eurojaskasta sä saat ostettua heti omakotitalon, kesähuvilan espanjasta. pari uutta autoa. kelohuvilan rukalta. ja silti sulla jäisi vielä rahaa viettää loppuelämä lokoisasti.
- Tämä_auttoi_minua
https://www.youtube.com/watch?v=h8t7yPZrw4g
Aion olla vapaa pelaamisesta kokonaan, lopullisesti. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502154Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11863- 68843
Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut68834Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112785Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt44756Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49729vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22693Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47670