kysymys ja ajatus

tplay

onko pattayan vuokramorsiamet naisevoluution huipputuotteita, verrattuna vaikkapa suomalaisiin naisiin... keskustelua asiasta, ainoastaan asiallista.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pumpuimaak

      ja vajakin paskanjauhanta alkoi.

    • Mahru

      Pattayalla käyvät peräkammarinpojat ei suomalaisista naisista tiedä mitään kun eivät Suomessa saa keltään.

      • kukahaluaa

        Pitäiskö saada ja miksi pitäis saada?


    • 63Numball64

      Ei ole halvin hinta ratkaisee...

      • lerppapääkiinni

        Turpa kiinni riisilerppa. Rähjä haaveilee halvasta selkävammaisesta vanhasta akasta joka ei kelpaa edes riisipellolle ja jolle saisi uunotettua laittoman työkyvyttömyyseläkkeen Suomesta ja kehtaa ulista vielä tuntemattomille.


      • Routusortoo

        Eli olet huoran kanssa naimisissa. Pidätkö sitä lukkojen takana silloinkin, kun olet kotona.


      • Patilalainen

        Tulikos tuolla viimeisimmällä suomibaarimatkallasi Pattayalla käytyä vuokramorsiamissa, kun jaksat niistä niin kovasti aina jutella ettei mielessäsi mitään muuta tunnu olevankaan? Taidat olla totaalisen kyllästynyt siihen vaimoosi, kun aina vaan täällä jauhat toisten naisista ja Pattayasta.
        Ota hyvä mies avioero. Eihän tuossa ole mitään järkeä että täällä kiukuttelet. Kiukuttele sille vaimollesi jos se kerta ei tykkää sinusta. Ei se ole muiden vika. Se on teidän keskinäinen ongelma.


      • 63NumBall64
        Patilalainen kirjoitti:

        Tulikos tuolla viimeisimmällä suomibaarimatkallasi Pattayalla käytyä vuokramorsiamissa, kun jaksat niistä niin kovasti aina jutella ettei mielessäsi mitään muuta tunnu olevankaan? Taidat olla totaalisen kyllästynyt siihen vaimoosi, kun aina vaan täällä jauhat toisten naisista ja Pattayasta.
        Ota hyvä mies avioero. Eihän tuossa ole mitään järkeä että täällä kiukuttelet. Kiukuttele sille vaimollesi jos se kerta ei tykkää sinusta. Ei se ole muiden vika. Se on teidän keskinäinen ongelma.

        Sinulla petteri on kumma käsitys kiukuttelusta, mitä kiukuttelua "Ei ole halvin hinta ratkaisee..." tuossa lauseessa on luulempa poju ettei sinusta ole avioliittoneuvojaksi, petteri.


      • Patilalainen
        63NumBall64 kirjoitti:

        Sinulla petteri on kumma käsitys kiukuttelusta, mitä kiukuttelua "Ei ole halvin hinta ratkaisee..." tuossa lauseessa on luulempa poju ettei sinusta ole avioliittoneuvojaksi, petteri.

        No mitä sä sitten lässytät toisten vuokramorsiamista aina joka päivä tietämättä heidän elämästään, vaimoista ja naisista mitään? Huviksesiko lässytät vai fantasioitko itse maksullisista naisista vai mikä tuossa on kyseessä? Koetas tulla sanomaan minun vaimoa huviksesi vuokramorsiameksi kasvotusten. Tee testamentti ensin.


      • VaimosVarmaHoro
        Patilalainen kirjoitti:

        No mitä sä sitten lässytät toisten vuokramorsiamista aina joka päivä tietämättä heidän elämästään, vaimoista ja naisista mitään? Huviksesiko lässytät vai fantasioitko itse maksullisista naisista vai mikä tuossa on kyseessä? Koetas tulla sanomaan minun vaimoa huviksesi vuokramorsiameksi kasvotusten. Tee testamentti ensin.

        Sun vaimos on huora samalla varmuudella kuin arvostelet muita sinulle tuntemattomia.


      • 63NumBall64
        Patilalainen kirjoitti:

        No mitä sä sitten lässytät toisten vuokramorsiamista aina joka päivä tietämättä heidän elämästään, vaimoista ja naisista mitään? Huviksesiko lässytät vai fantasioitko itse maksullisista naisista vai mikä tuossa on kyseessä? Koetas tulla sanomaan minun vaimoa huviksesi vuokramorsiameksi kasvotusten. Tee testamentti ensin.

        sinun elämästä on hyvin helppo tietää mitä se on, jos vaimosi on vosu tuskin sen mun sanomalla toiseksi muuttuu, katsos poju sellaista se vaan on... pattayan rakkaan elämä. miten itse onko vaimosi osa fantasiaasi...


      • Asiantravel
        63NumBall64 kirjoitti:

        sinun elämästä on hyvin helppo tietää mitä se on, jos vaimosi on vosu tuskin sen mun sanomalla toiseksi muuttuu, katsos poju sellaista se vaan on... pattayan rakkaan elämä. miten itse onko vaimosi osa fantasiaasi...

        Jahas, numeromies palannut Pattikselta. Kiukkuisena kun ampiainen,.. täällä näköjään juttujen taso senkun nousee.


      • 63NumBall64
        Asiantravel kirjoitti:

        Jahas, numeromies palannut Pattikselta. Kiukkuisena kun ampiainen,.. täällä näköjään juttujen taso senkun nousee.

        Palasin kotiin jo tiistaina, vastasin vain avauksen kysymykseen petteri


      • Kuultua
        63NumBall64 kirjoitti:

        Palasin kotiin jo tiistaina, vastasin vain avauksen kysymykseen petteri

        Sut olis teurastettu aikoja sitten jos olisit Thaimaassa. Ole onnellinen ettet ole.


      • Asiantravel
        63NumBall64 kirjoitti:

        Palasin kotiin jo tiistaina, vastasin vain avauksen kysymykseen petteri

        En ole viikkoon täällä käynyt. Nimeni ei kylläkään ole petteri... kysymykseni ei ollut tarkoitettu vittuiluksi...


      • 63NumBall64

        väärin, mistä päättelet että olen kiukkunen...


      • Numbanvaimo
        63NumBall64 kirjoitti:

        sinun elämästä on hyvin helppo tietää mitä se on, jos vaimosi on vosu tuskin sen mun sanomalla toiseksi muuttuu, katsos poju sellaista se vaan on... pattayan rakkaan elämä. miten itse onko vaimosi osa fantasiaasi...

        Lerpan ainoa vaimo on haaveissaan elävä ladyboy ja haaveeksi jääkin, kas ne maksaa...


    • tplay

      En tarvitse vuokramorsianta, koska Sika-Amalia riittää minulle hyvin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe