Voiko olla ilman.
Hän toi paljon.
Aina odotan.
Ystävän kaipaus
43
<50
Vastaukset
- Unohditkoyhdenjutun
Hän toi sinulle paljon ja odotat häntä. Siinäkö ystävyys omalta puoleltasi. Hän antoi ja sinä odotat.
Et antanut hänelle mitään? Jos on noin niin olet ymmärtänyt ystävyyden js ystävyyden voiman täysin väärin.- lässynläpälää
Nutturamoukan aamusaarna
- Eitodellakaan
lässynläpälää kirjoitti:
Nutturamoukan aamusaarna
Vaan täyttä totta joka sana.
- älähäiritse
Jos olet todellinen ystävä ja hän ei halua tai voi olla seurassasi, niin voit olla ilman. Se on ystävyyttä.
- Säsittejaksat
Joko niin paljon Matkit että nutturankin laitat?🙄 Useammin haukut ja valehtelet.
- Pärjäät
Ihan hyvin. 😘
- Kauankoannatmun
Ei tahdo jaksaa olla sun ystävä enään. Suoraan en voi sanoa tätä kuten itse hyvin tiedät miksi. Leikki oli mitä oli ja unohdetaan jo. Ei tälläistä ystvyyttä jaksa kukaan. Tiedän sun kertovan eteenpäin juttuni. Olet varmaan huomannut etten enään kerro sulle juurikaan niitä juttuja mitä alussa kerroin. Näin siinä vaiheessa kun et uskonut mitä olin sinusta kertonut. Mulle on ihan sama mitä teet tiedoillasi. Itsesi siinä nolaat joten mieti tarkkaan mitä kerrot. Ilman voit olla. Olet katkeroitunut ja minulle kateellinen. Ikävää että näin kävi mutta iloitsen että sain tietooni ajoissa kuinka manipuloit minua. Seuraava yhteydeotto jonka teet pitää miettiä mistä nyt tuulee? Etkö itse näe omaa käytöstäsi? Toki tiedän että molemmat valehdeltiin asioista. Tilanteen takiolit sekaisin. Anteeksi pyysin muttet sitä edes hyväksynyt. No oli miten oli en tahdo enään jaksaa kanssasi.
- kadonnutystävyys
Ystävyyttä on kynsilakan väri. Ennaltamerkitty , numeroin kerrottu. Rusteenpunainen on ruma, beige kaunis, valkoinen kylmä, tuoksu viipyilevä.
- Winkkialoittajalle
Oikea ystävyys on aina molemminpuolista, ei yksipuolista. Oikeassa ystävyydessä molemmat antavat ja molemmat saavat eikä niin että toinen on antavana osapuolena ja toinen vain odottelevana ja saavana.
- kuiskaa.mulle
Se on aina olemassa.
Virtuaalivalossakin säilyy.
Parasta kasvoilla, kuitenkin.
Päättymätön.- huhuhuh
En kuiskaa aika paljastaa tämä päättymätön pelleily. Kehän kiertäminen virtuaalivalossa on jo paljastunut, niin ei jaksa enää.
- Älämenesyyttämään
huhuhuh kirjoitti:
En kuiskaa aika paljastaa tämä päättymätön pelleily. Kehän kiertäminen virtuaalivalossa on jo paljastunut, niin ei jaksa enää.
Kettään tuntematonta omien kuvittelujesi takia, aikamoista pelleilyä kyllä.
- Tällainenkositten
huhuhuh kirjoitti:
Oli aloittaja / aloittajan niin hehkuttama ystävä ja ystävyys, pelkkää kusipäistä palstapaskaa ja
harhaista leikkimistä. Et maha tietää käyttämiesi sanojen merkitystä. Omg. - huhuhuh
Enpä kuvitellut, kirjoitin tämän yhdelle äärettömyys höpöttäjälle joka on aivan oikeassa elämässä.
Muutakin se höpöttelee. Tähän keskusteluun vain sopi tämä minun ajatus koeta kestää. - heh.heh.heh
huhuhuh kirjoitti:
Enpä kuvitellut, kirjoitin tämän yhdelle äärettömyys höpöttäjälle joka on aivan oikeassa elämässä.
Muutakin se höpöttelee. Tähän keskusteluun vain sopi tämä minun ajatus koeta kestää.ite sitä saa omat päättymättömät pelleilynsä lopettaa, ei siihen anonyymejä kirjoittajia tarvita.
ja juu, paljastunut olet, se on totta. mutta sitä saa mitä tilaa. you know? - huhuhu
Sitenhän me molemmat tiedämme mistä on kysymys, juu.
- Rumistajutuista
huhuhuh kirjoitti:
Joutaakin paljastua. Aina voisi pitää itsensä rehtinä ihmisenä.
- HelloPekka
huhuhuh kirjoitti:
Hyvinhän sinä edelleen jaksat kehää täällä kiertää.
- Ajatteletko.oikeasti
Että olet ollut mulle ystävä
ja toiminut ystävän lailla.
Ei ystävä pahoita mieltä koko ajan
ja ystävä puhuukin
sille toiselle " ystävälle ".
Sinä et.
Sinä kohtelit kuin roskaa. - Ystävyydestäpuhe
Milloin sinä ap olet ystävänä puhunut / jutellut tämän ystäväsi kanssa. Ja miten usein niin tapahtuu?
Annoitko sinä saman takaisin mitä hän antoi sinulle. - Vuosisitten
Siitä olen eniten vihainen, kun et tullut minua katsomaan, vaikka olit työvuorossa.
Sairas olin- infinityfiniitto
Ehkäpä hän ei päässyt tulemaan, ei kannata aina pyöriä oman navan ympärillä.
- Sullaonkummatapa
infinityfiniitto kirjoitti:
Ottaa kaikki täällä itelles ja sitten ilkeillä. Ihanaa toi sun ns. ystävyys.
- Kaikkieioosulle
Vaikka vahva usko sulla siihen näyttääkin olevan.
- ilonpirskahtelua
kenenkäs navan ympärillä me itsekukin, sinäkin, pyörisimme ellemme oman napamme.
kaikkienko pitäisi sinun napasi ympärillä pyöriä. kannattaako noin tyhmiä ees postata.
- Vuorovaikutus
Ystävyys:
Ystävyys on vuorovaikutusta
Hyvien ystävien kanssa ei tarvitse miettiä mitä sanoo/kertoo, toki siihen kuuluu myös, se ettei tahallisesti loukata toista
Se on iloa, naurua, välillä myös surua, kokemuksien ja tuntemuksien ja tunteiden jakoa, molemmin puolin
Hyvältä ystävältä ja hänen näkökulmistaan voi oppia paljon, ja voi myös itse antaa vuorostaan hyvälle ystävälle erilaisia näkökulmia ja ajatuksia
Hyvän ystävän kanssa ei tarvitse olla samaa mieltä kaikesta kummankaan
Kuten kaikissa ihmissuhteissa, myös ystävyydessä voi tulla eteen ristiriitoja, hyvän ystävän kanssa ne puhutaan ja selvitetään ja jatketaan matkaa ”yhdessä” ystävinä
Hyvän ystävän rinnalla seisotaan vaikeissakin asioissa, samoin tekee ystävä
Ystävään voi luottaa täysin
Eli kiteytettynä: ystävyys on montaa asiaa, mutta eniten se on vastavuoroisuutta, molemmat antaa ja otttaa - Summasummarum
Mitä oli ketju ystävyydestä.
Se oli täynnään kieroilua,
ilkeyttä, petollisuutta.
Ilkeämielisiä sanoja.
Kuittailua.
Halua iskeä navan alle.
Salailua ja kiinnijäämistä.
Ihmisen sisimmän luonteen esille tuloa.
Täällä ei ole kenenkään kohdalla
aitoja, hyviä tunteita.
Ne tulevat jyrätyksi mielen pahemmalla puolella.
Lienee ollut aloituskin feikkiä.- tosionon
👍juuri näin, kukaan aito ystävä ei kaipaa ystäväänsä suomipalstalla. Kysymys on puhtaasti joko haaveilijasta tai pettäjästä.
- Vessasta_alas
Sinne huuhtoutu ystävän kaipuut ja voimat, taisivat sanat saada ketjussa uudenlaisen vivahteen.
Kyllä on mallillaan . - NainenVastaa
Vaikka juuri tällä Ikävä-palstalla on ikävä leimansa, kyllä täälläkin voi joku aidosti kaivata jotakin. Haluan itsekin sanoa muutaman sanan ystävyydestä ja uskon, että tiedän aiheesta jotakin; pisimmät ystävyyssuhteeni ovat kestäneet muutamia vuosikymmeniä.
Mitä on ystävyys? Kuka on ystävä? Aika mielenkiintoisia kysymyksiä mutta näitä on hyvä pohtia välillä. Ystävyyteen ylipäätään liitetään usein positiivisia piirteitä. Ystävyys on jakamista, auttamista, luottamista, välittämistä, samaan suuntaan kulkemista, vierellä kulkemista vaikeina aikoina, tukemista, kannustamista, rohkaisemista ja toisen arvon ja ainutlaatuisuuden näkemistä. Toisen ihmisen yksityisyyden ja rajojen kunnioittamista (pitäisi kuulua kaikkiin ihmissuhteisiin muutenkin) siitäkin huolimatta, että eletään elämää "yhdessä" ja asioita jakaen. Ystävyys on kuuntelemista ja myötäelämistä. Ystävyys on avoimuutta. Ystävyys on samalta tasolta katsomista. Ystävyys on toisen ihmisen kutsumista omaan elämään vapaasta molemminpuolisesta tahdosta, koska vain aidot ja terveet ihmissuhteet syntyvät molemminpuolisesta vapaudesta mennä, tulla ja olla. Ystävyys on myös sen ymmärtämistä ja kunnioittamista, että minulla ja sinulla on myös oma henkilökohtainen elämä ja asiat ja omat rajat. - eikenellekään
voisi kertoa
- Hrj.valitsen.lain.aina
Lopettakaa ajan haaskaus. Itseltänne ja minulta. En edes elä enään kauaa ja olen kohta dementikko jos en ehdi kuolla.
Ei tule parisuhdetta tai JEESUS USKOA elämääni. EI JEESUS!!!!!
Haluan oikeutta!!!! Näiltä otettava rikoshyöty pois ja laitetta ne sovittamaan tekonsa!!!!
Helppa kun tiedän että en elä enään kauaa. Olen ilman naista ja rahaa vaikka tämän lopun elämäni. Kunhan nämä paskakasa riistäjät SOVITTAA TEKONSA. Vaikka minut telotettaisiin, en sovittele vaan nämä vielä sovittaa tekonsa olin minä elossa tai en! - Taisiolla
Aloittajalla vain sellainen hetkellinen mielenhäiriö kyseessä.
- eipäollut
Tuossa on kaikenlaisia vastauksia.
Ystävyys ei pieniin kaadu;) - voimaystävyyden
Mun mielestä tämä oli ihana ja positiivinen viesti. Kenties kyse uudesta orastavasta ystävyydestä? Jolta on huomanut saavansa ehkä iloa ja energiaa? Jonka näkemistä on huomannut alkavansa odottaa? Jota kaipaa.
Se mitä toinen osapuoli saa tai kokee, niin hänen puolestaanhan ei voi kertoa kuin ko. henkilö itse. - Uskokoonkentahtoo
Minä ainakin menetin pari 'ystävää' palstapuukotusten takia. Taisivatkin olla susia lampaiden vaatteissa.
- 54578643
Samaa juu tuollaista kävi myös. Heitin asiallisen kysymyksen yleisölle ja livessä osui frendiin , vaikka en oikeesti tarkoittanut. Sattumaa, ei ehkä. Enään kun ei yhteyxiä ole sieltäpäin.
- Samoja
mietin. Ei ole ollut helppoa. Odotan ja toivon, vaikkei ehkä pitäisi.
- hyväähuomenta
Ei unohdu
- HelloPekka
Kiva harrastus.
- voimaaystävyydestä
Voima joka jopa unessa koettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122