tietä voi karhentaa ilman polannelanaa laittamalla kettinkiä lumilingon siivekkeen alle.
Ennennäkemättömän keksintöni mukaan
7
72
Vastaukset
- Äly_hoi
Sula, käytettävissä oleva hieta tai tasalaatuinen murske on vielä parempi keksintö keskipakolevittimellä levitettynä. Eikä ketjut kulu.
- siipimies
mikä on lumilingon siiveke?
- keksijä.1
No sanotaan sitten että auraussiiven alle.
- Maanilveilijä
keksijä.1 kirjoitti:
No sanotaan sitten että auraussiiven alle.
Noo, meinaakko tuosta keksinnöstä niinkuin nobel-palkintoa? Kun tuntui olevan raketti tieteen tasoinen keksintö.
- Asiantuntija_
Ota gummirenkaat pois autonpyöristä ja ajelet pelekillä vanteilla. Tie karhentuu kummasti ja ihan varmana.
- älä-karhentele
Minusta Suomessa tiet ovat jo liiankin karheita.
- Maanilveilijä
Ja kait vielä jostain löytyy hevosvetoinen piikkiäes. Sen kun pistää auton vetokoukusta hinaukseen, niin avot, sanoisi ryssäkin. Kyllä jäisen tien karheaksi saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait112919- 392527
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381393- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32786
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606