Ikimuistoiset kommentit hoidossa

fffffd

Mietin onkohan muille jäänyt päähän soimaan lääkäreiden tai hoitajien erikoiset tai tyhmät toteamukset mitä on kuulleet? "itselle on mm sanottu että "kaikkiahan koulussa kiusataan" kun kerroin koulukiusaamisesta.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä_valehtele

      Älä valehtele

    • romunkeräysauto

      On jäänyt. Paljon ja pahoja. Jotkut tekevät vieläkin niin kipeää etten viitsi toistaa.

    • tainav

      Lisäksi vielä ,kun krroin lukevani psykologia kirjoja ,sanoi psykologi,että sinä luet populääripsykologiaa.Myöhemmin ollessani huonossa kunnossa sairaalassa kävi ilmi,että minulla olikin englannin kielisiä kirjoja,kalliita ja ei populäärisiä,no kallliita ja ei kirjastosta, niin minun englannin kieliset kirjat takavarikoitiin minulta pois ja kun kävin kansliassa syyttelemässä,että ne kirjat olivat kalliita,että teillä ei ole mitään oikeutta niitä lukea,niin hoitaja oli vähän pihalla.Sama hoitaja kyseli miksi minun äitini on minulle tällaisia kirjoja ostanut,johon vastasin,että koska pyysin.Äitini oli ostanut siskolleni tietyllä summalla jotain ja kysyi mitä haluan, ja minä kiinnostuneena halusin psykologiaan liittyviä englannin kielisä kirjoja.
      Kauniita ja rohkeita katsoessa,potilaat sanovat,laita hiljemmälle ääni on liian kovaaa.Minä- älä laita hiljempää,kun en kuule sitten,en näe tekstiä.
      Potil:,luuletko,että emme tiedä,että olet kehitysvammainen,kuvitteletko ,että uskomme,että osaat englantia.Johon minä,että englantai opetaan nykyään kaikilla ja nyt tajusin miksi te olette kohdeleet minua noin huonosti vaikka en siltikään hyväksy,että kehitysvammaisia ihmisiä kohdellaan tällä tapaa.
      Minä siis en nähnyt tekstiä ja pyysin pitämään volyymin niin että kuulen,mutta minulle sanottiin,että emme usko sinun osaavan englntia.Että ääni voidaan laittaa ppis ,koska kehitysvammainen minä valehtelee osaavansa englantia.
      Mielestäni ikimuistoista on myös se, miten kukaan psykiatrisella ei auta. Kaikki kuvitelmani ovat vain toiveajatuksia auttamisesta ja ymmärtämisestä.

    • tainav

      Minusta tuntuu,että nämä toiveajatukset auttamisesta ovat juurikin sitä ns. psykoosia,eli asia,jota ei ole olemassa.Kuvitelma,että joku voisi auttaa,Ei ole olemassa.
      Lääkitykseen liittyen myös on uhkailtu aiheettomasti, Mika kyllä sinä.
      Nämä etunimelliset asita koen itse,että jos voivat itsensä tunnistaa,niin se olisi hyvä,jotta voisivat miettiä,miten jatkossa toimivat.Kuitenkin etunimi on vaan etunimi.T,TainaV

    • tainavvv

      Mitä ihmettä,laitin todella pitkän listan asiattomukksita,joita minulle on sanottu.Poistettiin kirjoitus! Miksi? Voisko saada kirjoituksen takaisin ilamna,että kerron paikkakunna? Kerroin myös siivoajan nimen,koska hän oli erityisen loukkaava???

    • tainavvvv

      minua on kaltoinkohdeltu paljon psykiatrisella,sekä hoitajat,lääkärit,potilaat ja siivoajat,ja tämä on totuus

    • tainavvvvvvv

      Kyllä tiedän nimet ,te ette tiedä,mutta minä tiedän

    • tainaveiok

      Laitin pitkän tekstin,mitä hoitajat ovat sanoneet,poistettiin.

    • taainavv

      Ei ne ole ikimuistosia,koska et saa niitä kertoa täällä.Jos kerrot liikaa ,ne poistetaan.

    • fffffd

      En nyt oikein ymmärrä miksi ylläpito tekstejä poistaa. Jokainen vastaa kirjoituksistaan ja jos näin on sanottu niin ei siinä mitään lakia rikota. Jotain rajaa ylläpidoltakin sananvapaus on ihan hieno juttu toiv myös täällä.

      • taiiinavv

        Niinpä


      • focalccia

        Ylläpito voisi mainita syyn, miksi joku teksti on poistettu. Minusta ihmisillä on oikeus saada tietää ihmisten yksilöidyistä negatiivisistakin kokemuksista, varsinkin tällaisissa konteksteissa, joissa haavoittuvaa ihmistä voidaan potentiaalisesti kaltoinkohdella tai hyväksikäyttää. Muuten mennään poliisivaltiota kohti.


    • tainavvv

      Ei ollut ikimuistoisia näköjään vaan poistettiin

    • tainavvvvv

      Minä kirjoitin,että aila ja juuso nimiset tekivät niin ja niin ja koko tärkeä tekstini poistettiin.

    • voijessusketipinoriattvv

      ja kirjoitin,että Rumalla ja Harjavallassa,niin en saa kertoa???

    • tainavvvvvv

      ruma rauma rooma ja psykoosi,whatever

    • voijessusketipinoriakib

      siideri,kiukku ha huolestuminen ystävästä,ei hyvä asia.Ystäväni sanoi,että miten sinä olet saanut noin hyvät lääkkeet...

    • RivatrilliaSaatana

      No joku psykiatrinen erikoislääkäri kysyi multa psykiatrianpolille tullessa ensimmäisenä kysymyksenä kun olin muuttanut uudelle paikkakunnalle että miksi sä tänne tulit? Kaikinpuolin todella tökerö ja asiaton kysymys ainakin minun mielestä. Muutenkin suhtautui minuun vain laiskana ihmisenä eikä ottanut minun ongelmia todesta vaan vähätteli niitä joka kerta kun siellä kävin. Lopulta kyllästyin ja jouduin vaihtamaan paikkakuntaa.

    • kakkkakaaa

      Kaikkiahan kiusataan.. Kaikkihan ovat eronneet.. Miksi sinulla ei ole polkupyörää, ? Polkupyöriä saa jokaiselta kirpputorilta 20 eurolla... Oletko aina ollut noin lihava? Miksi et laihduta ja syöt vain kurkkua ja et muuta niin laihdut...
      Nämä kommentit sain HUS - Tikkurilan akuutti- ja konsultaatiopoliklinikalta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe