Lyhyys vituttaa suunnattomasti.

Perkeleestä

Vituttaa pituus. Mittaa vain 172 senttiä, mikä on mieheksi lyhyt.

41

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisena

Mua ottaa päähän oma pituus 167. Tahtoisin olla lyhyempi.

• outoasennesulla

hankalaapa tulee elämäsi olemaan edelleenkin kun tollaset asiat viturttaa sua suunnattomasti. kun et voi sille yhtään mitään!

• Sesääoot

Läheisriippuvainen jakorasia..

• Eipä tuolla pituudella niin väliä ole ainakaan itselleni. Muut asiat ratkaisee.

• Knainen

Mua vituttaa suunnattomasti tää ainainen "172 cm mies" aiheena!

Miksi? Noh, kun tää ei etene tästä mihinkään! Junnaa paikallaan. Sellaiset on turhauttavia juttuja. Minusta jos on ongelma, niin se pitää jotenkin edetä johonkin ratkaisuun. Turhauttavaa vuodesta toiseen narista ongelmaa pääsemättä asiassa mihinkään ratkaisuun. Elämäntehtävänä vain narista siitä aivan innosta soikeana

Toisekseen suomalaiset naiset ovat keskimitaltaan 160-165 cm eli 172 cm mies on tarpeeksi pitkä suomalaiselle naiselle. Harva suominainen on mikään yli 170 cm oleva pilvenpiirtäjä

• Turhia

Tää on joku palstan trolli "vitsi" vuodesta toiseen ja varmasti useempia näitten kirjottajia ollut

• Repesin

En tiennytkään, että 172 cm pituisena naisena olen pilvenpiirtäjä. 😄 Aina oppii uutta. 😂

• Knainen

• Niinpäniin_

Tää on tosi alhaista vittuilua jollekin miehelle 😂

• GunillaHoo

172 mies on lyhyt. Ifonisesti voi sanoa kääpiö. Pitkät miehet on seksikkäämpiä

• PahemminkinVoisiOlla

Ole onnellinen, ettet ole 162cm, se on jo todella lyhyt suorastaan kääpiö mieheksi. Sinun pituus on ihan ok jos nainen on esim 165cm tai lyhyempi.

• kyllä minuakin veetuttanut lyhyenä tappina, vaikka nainen olenkin. MUTTA silti, maailmassa arvostetaan enemmän isoja ja siis ei lihavia, vaan pitkiä ihmisiä.

• Knainen

Empä tiedä tuosta. Tuntuu siltä että pitkät naiset aina itkee kun miehet on heitä lyhempiä.. seuraava itku on vaatteet joissa housut liputtaa. Sitten se paino. Sillä naisilla on ihannepainot oli pituus mikä vain. Jos on pitkä on usein normaali painokin korkeampi, mutta jonkun 170 cm paino jos on vaikka 70 kg niin se on kauhistus naisella. Naisen kun pitäisi pituus oli mkiä vain olla aina se 50 kg. yli 170 cm naisella 50 kg on jo alipainoa.

Monet mallit näyttää pitkiltä ja hoikilta koska ovat sairaalloisessa alipainossa pituudestaan huolimatta. Jos he olisivat normaalissa painossa he eivät olisi niin luisevia, mutta kun nainen ei saa olla yli 50 kg vaikka pituus olisi vaikka 181 cm.

Ainoa missä pituus on etu naisella on jos haaveilee mallimaailmasta. Mutta harva nainen kuitenkaan haluaa keikistellä puolialasti kameroille ja roikkua lehdissä ja netissä arvosteltavana. syödä kuin hiiri ja matkustella jatkuvasti saaden samalla pinnallisen narsistin leimaa ulkonäöllä tehtävän julkisuushakuisen työn takia

Itse koen että lyhyenä ihmisenä olen naisellinen ja suhteissakin on helpompi naisen pitää naisen paikka ja mies saa olla se isompi ja vahvempi. Ei tule itsetunto-ongelmia sellaisista roolisekavuuksista

• Asianvierestä
        Knainen kirjoitti:

Empä tiedä tuosta. Tuntuu siltä että pitkät naiset aina itkee kun miehet on heitä lyhempiä.. seuraava itku on vaatteet joissa housut liputtaa. Sitten se paino. Sillä naisilla on ihannepainot oli pituus mikä vain. Jos on pitkä on usein normaali painokin korkeampi, mutta jonkun 170 cm paino jos on vaikka 70 kg niin se on kauhistus naisella. Naisen kun pitäisi pituus oli mkiä vain olla aina se 50 kg. yli 170 cm naisella 50 kg on jo alipainoa.

Monet mallit näyttää pitkiltä ja hoikilta koska ovat sairaalloisessa alipainossa pituudestaan huolimatta. Jos he olisivat normaalissa painossa he eivät olisi niin luisevia, mutta kun nainen ei saa olla yli 50 kg vaikka pituus olisi vaikka 181 cm.

Ainoa missä pituus on etu naisella on jos haaveilee mallimaailmasta. Mutta harva nainen kuitenkaan haluaa keikistellä puolialasti kameroille ja roikkua lehdissä ja netissä arvosteltavana. syödä kuin hiiri ja matkustella jatkuvasti saaden samalla pinnallisen narsistin leimaa ulkonäöllä tehtävän julkisuushakuisen työn takia

Itse koen että lyhyenä ihmisenä olen naisellinen ja suhteissakin on helpompi naisen pitää naisen paikka ja mies saa olla se isompi ja vahvempi. Ei tule itsetunto-ongelmia sellaisista roolisekavuuksista

Just joo... 😆🙂

• Mustarinta

Eipä tuo ole koskaan haitannut. Oon tapaillut itseäni pidempiä naisia ja seurustelen sellaisen kanssa. Melkein kaikki mun kaverit on pidempiä, mutta minä oon se, joka haetaan hätiin, kun tarve vaatii. Joskus, kun on ollut puhetta pituudesta, niin mut on arvioitu aina pidemmäksi kuin oon. Yleisin veikkaus on ollut se 175-177cm.
      Jos häpeät itseäs, niin sitten häpeät, sentit on vain tekosyy. Vika löytyy korvien välistä.

• MunArmas

Olen 162 cm pitkä nainen. Mieheni on 172cm pitkä. Hän on juuri sopivan mittainen, luonteinen ja sporttinen minulle. Yli 175 cm pitkät miehet olivat näkövinkkelistäni liian pitkiä. Enkä ole muita enää sopivan löydyttyä katsellutkaan.

• Lyhyt

Oot mulle just sopivan mitta en. Oon ite 153cm eli ei mitenkään liian lyhyt.

• Hyviä_öitä

Miksi Soili jaksaa kirjoittaa näitä mies 172cm juttuja? Voidaan sopia ja käydä kahvilla jos vanhat asiat vielä mieltä painaa.

• Eveliinaautio

En halua lyhyttä kitikadvusta miestä. Pituus tekee miehestä miehen.

• profiilit

Eveliina Aution instaa katsoin kun nimen annoit. 1995 syntynyt lapsi ei kuulu palstoille. Kukaan ei lapsen näköistä kaipaa joten mustasukkainen eukko voi viedä vauvasta mustasukkaisuuden nyt vaan pois.

On muitakin aikuisia ja naisen näköisiä vaaleita NAISIA olemassa joita palstoilla saatetaan kaivata.
        Ei taritse pikkutyttöjä alkaa raiskaaamaan. vaikka oululainen onki ja luulet että häntä joku kaipailee täällä niin sorry. väärin meni

• Harhat
        profiilit kirjoitti:

Eveliina Aution instaa katsoin kun nimen annoit. 1995 syntynyt lapsi ei kuulu palstoille. Kukaan ei lapsen näköistä kaipaa joten mustasukkainen eukko voi viedä vauvasta mustasukkaisuuden nyt vaan pois.

On muitakin aikuisia ja naisen näköisiä vaaleita NAISIA olemassa joita palstoilla saatetaan kaivata.
        Ei taritse pikkutyttöjä alkaa raiskaaamaan. vaikka oululainen onki ja luulet että häntä joku kaipailee täällä niin sorry. väärin meni

Ne harhat

• haloo_harakka
        Harhat kirjoitti:

Ne harhat

Tokmannin oulu pikkutyttelistä mustasukkainen. Katoitko kuvaa?

aivan lapsi vielä. Kuka voisi tuntea seksuaalista vetoa lapseen muuta kuin hänen oman ikäinen. Nyt vaimoke pikkasen järkikäteen.

• Mies190

Ymmärrän kyrsiintymisesi tuollaisena hukkaputkikääpiönä.

• Näyttävä

Oih, hyvä pituus miehellä : )

• Broad

170-180 cm miehillä on paljon enemmän luonnetta kuin honkkeleilla, tyhmähköillä hongankolistelijoilla. Pitkien miesten olemus on "tyhmähkö".

• Näyttävä
        Broad kirjoitti:

170-180 cm miehillä on paljon enemmän luonnetta kuin honkkeleilla, tyhmähköillä hongankolistelijoilla. Pitkien miesten olemus on "tyhmähkö".

No no, oletko sinä se juuri sopiva 172? ; )

• hellyyttävain

Mä oon ihastunut mieheen joka on suunnilleen mun pituinen.
      Oon yleensä ajatellut että on kivempi jos mies on pidempi, mutta eipä se tähän ihastumiseen vaikuttanut.
      Tämä mies saa mut yleensä hyvälle mielelle ja on sellainen kaikkien kaveri.
      Tässä tapauksessa miehen pituus ei siis ainakaan mun tunteisiin vaikuttanut.

• Anonyymi

Onhan se lyhyt ja oon ite 177cm myös lyhyt.

• Anonyymi

Olet melkein keskipituinen.

• Tällä "Herra 172:lla" on huomattavasti suurempi ongelma kuin fyysinen pituus.

• Anonyymi

Kuules nyt juuri SINÄ!!

Sillä ei ole mitään väliä minkään kannalta minkä pituinen olet tai joku on.

Silläkään ei ole merkitystä parisuhteessa kumpi osapuoli on pitempi / lyhyempi. Ne on ihan eri asiat jotka tekee suhteesta onnellisen / onnettoman.

Tää "lyhyt mies 172 cm" on täys provo.

• Anonyymi

Olet lyhyt mutta et ole kuitenkaan mikään pikkumies. Kyllä tuon pituisella miehellä luulisi naisia riittävän, kun lyhyemmätkin miehet niitä saa.

• Anonyymi

Ei haittaa yhtään. Älä sitä murehdi. Jos jotakin haittaa pituus, niin anna sellaisten olla omassa kuplassaan.

• Anonyymi

5. Kommentti:

Miehen pituus 165-175 on just hyvä.
      Siitäkin lyhyemmätkin ovat miehiä. Mitä pituutta murehtimaan. Itsekin olen pienikokoinen

• Anonyymi

Mulla on 18 cm ja siitä ylöspäin>>>

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on 18 cm ja siitä ylöspäin>>>

Minun jökötykseni on vain 14 sm mutta tyydyn siihen koska kesto ihan tyydyttävä. Vaimokin tykkää.

• Anonyymi

No on sullakin ongelmat !

• Anonyymi

Onko se Oulussa kadonnut nainen jo löytynyt? Epäilen hänen olleen aitoriitta. Vihattu ja paheksittu ainakin palstalla. Aina laitetaan juttuu kadonneista, mutta ei ovatko löytyneet.

• Anonyymi

Mittaa 158 cm. Olen aina se lyhyt pullero.

• Anonyymi

Ei pituus ole minulle, kuten ei monelle muullekaan, millään tavalla merkityksellinen asia. Turhaa tuosta kukaan saa kompleksia.

Ei kukaan meistä kaikille kelpaa, aina löytyy jotain mikä ei osu tai sitten tunteita ei vaan ole. Harva haaremia haluaakaan. Kannattaa muistaa, että löytää sen yhden, jolle kelpaa ja joka itselle kelpaa. Ja olishan ne molemmin puoliset tunteetkin ihan kivat kelpaamisen lisäksi. Tuo jälkimmäinen onkin sitten vaikeampi saada osumaan.

• Anonyymi

Sana riittää kun unohtui että ja löytää sanojen välistä. t. Toinen pieni pyöreä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65