pisoprolol ja uupumus

Hei! Sain tuon bison 5mg rauhoittamaan autonomisen hermoston sympaattista puolta. Nyt tasan 4vko syönyt tuota 5mg annosta. Uupumus/väsymys on jäätävä. Lääkäri vaan sanoo menee ohi. Koita kestää. Nyt sain ohjeeksi kuitenkin hetkellisesti tiputtaa 1/4 osa annoksesta pois, että elimistö tottuisi paremmin.

Onko muilla kestänyt näin kauan ja sitten todella mennyt ohi?
Jostain olin lukevinani, että kun alun sivuoireet lähtee, sitten vasta vaste lääkkeestä tulee kunnolla?

Kiitos
Ilmoita

Mulla rauhoittaa autonomisen hermoston Propral, joka on vanha beta-salpaaja. En ole huomannut sen aiheuttavan merkittävää uupumusta tai muitkaan sivuvaikutuksia.

Bisoprolol taas on uudempi beta-salpaaja, joka ei ehkä välttämättä sovi kaikille. Vaihtoehtoja siis on olemassa ja lääkärisi tietää parhaiten, mikä sopii juuri sinulle.
Ilmoita
Kiitos. Propral huono kun lyhytvaikutteinen. Joutusin yöllä nappaamaan aamua varten. Propraalia kokeilin kyllä. Teki myös väsymyksen isommalla annoksella.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

pisoprolol ja uupumus

Hei! Sain tuon bison 5mg rauhoittamaan autonomisen hermoston sympaattista puolta. Nyt tasan 4vko syönyt tuota 5mg annosta. Uupumus/väsymys on jäätävä. Lääkäri vaan sanoo menee ohi. Koita kestää. Nyt sain ohjeeksi kuitenkin hetkellisesti tiputtaa 1/4 osa annoksesta pois, että elimistö tottuisi paremmin.

Onko muilla kestänyt näin kauan ja sitten todella mennyt ohi?
Jostain olin lukevinani, että kun alun sivuoireet lähtee, sitten vasta vaste lääkkeestä tulee kunnolla?

Kiitos

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta