Mitä Kuhmosta puuttuu

Kymysys123

Onko mielipiteitä, mitä tarvittaisiin.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aiempaankyllästyny

      Toinen baari tai pubi!

      • Kiipiä

        Ajattelemme harvoin sitä, mitä meillä on, mutta aina sitä, mitä meiltä puuttuu... Meillä on kaikkea liikaakin. Emme koskaan ole tyytyväisiä siihen mitä meillä jo on. Tyytyväistä mieltä puuttuu...


    • Ilmanmuuta

      Kunnon kaupunginjohtaja

    • Exkuhmolainen

      Onko jotain mitä Kuhmosta ei puutu?

    • jaheti

      Pakolaiset.

    • Kiikkukaakku

      Tyhjän puhujat😀

    • ToinenKerta

      Työttömien yhdistys...
      Työsiltahanke kaatoi entisen...

    • tälläkertaa

      Kunnon valvojat.Varmaankin tietätte ketä tarkoitan.Jätän nyt nimet sanomatta.

    • PäiväkahvinAika

      Kuhmolaisen konttoritalokin myytävänä.
      Siinä olisi sopiva konttoripaikka Kuhmo Oy:lle.

      Saa nähdä miten käy paikallisen lehden...

    • Kiikkunaru

      Ka mitäpä tässä kaupas on nyt maksettu ja sen takia en ole saanut vielä vastausta.

    • loputon

      Kuhmosta puuttu,koulutusta nuorille,kaikki vietiin pois,huvipaikka kesäisin (kaikenikäisille)jotain vetonaulaa matkailijoille,kamarimusiikki on hyvä,mutta muutakin pitäisi kehitellä (sotkamo)keksinyt kaikenlaista, kesäisin voisi olla ulkoilmakonsertteja(ei paikallisten virtuoosien,vaan ihan isompia tapahtumia(maksullisia) johin tulisi yleisöä kaikista ikäluokista ja mani liikkuisi,leirintäalue puuttuu(monipuolinen sellainen),,luetteloa voisi jatkaa lloputtomiin....

    • Seuratkaatytinsomea

      Tytti parhaillaan osallistuu tänään Vihreän vyöhykkeen (Greenbelt) kestävän matkailun seminaariin ja huomenna kokoukseen.
      Jospa sais Kuhmossakin matkailua eteenpäin.

    • Tronstoimies

      Minne ovat joutuneet ne torille tehdyt kioskikopit???

    • Anonyymi

      Kuhmosta puuttuu se, ettei sitä ole liitetty venäjään. Pääsisi venäjä rakentamaan kuhmosta suurkaupungin, ja väestöaines puhdistuisi tuhansien ahkerien siirtolaisen myötä. Rakennettaisi junarata Kajaani-Kuhmo-Kostamus välille. Alkaisi uusi kukoistuksen aika.
      Onko siitä junaradasta tietoa? Olen kuullut, että bussiyhteyttäkin olisi joskus suunniteltu.

    • Anonyymi

      Mielestäni Kuhmossa pitäisi olla Lidl-ruokakauppa ja myös jokin kunnon safka mesta puuttuu

      • Anonyymi

        Eikö teillä ole Lidliäkään!


      • Anonyymi

        Ei, eikä minun mielestä tarvita. Vie vaan asiakkaita paikallisista ruokakauppayrityksiltä. Riittää 2. S-Kauppaa, K-market, K-Ryhmän pienempi kauppa, Tokmanni. Ne kaatuis joku vaan suuruuden hulluuteen. Ei pitäis lähteä kalastelemaan suuremmille vesille.


      • Anonyymi

        Se on syrjäisen kylän kuva jos on vain kaksi kauppaa.Muualla Suomessa on Lidlejä ja ovat hyviä kauppoja.Lidlin lisäksi monta muutakin kauppaa samassa kaupungissa eivätkä ole suuruuden hulluja.


    • Anonyymi

      Puuttuu kaupunginjohtaja hoitamasta asioita kotikunnassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4666
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3354
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3172
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3017
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2945
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2786
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2458
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2256
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      49
      2217
    Aihe