Ois aika tärkeitä juttuja siellä ja salasana oli kyllä oikein koska olin kirjoittanut sen muistiin.
Mitä tehdä?
En pääse kirjautumaan vanhaan sähköpostiini
7
269
Vastaukset
- Arvaustoimisto
Mitä sähköpostipalvelua käytät? Jotkut poistaa vanhoja tilejä, jos pitkään aikaan ei kirjaudu sisään.
- ketkunvaimo
Minäkin tiedän puolison sähköpostin jossa on aika tärkeitä juttuja, mutta salasana unohtui tai sitten se ketku on vaihtanut sen.
Mitä tehdä?- uteliasoot
Minun mielestä sähköposti on henkilökohtainen jokaisella,, ei ole tullut mieleenkään että pitäisi päästä puolison sähköpostiin.
- manun.illallinen
uteliasoot kirjoitti:
Minun mielestä sähköposti on henkilökohtainen jokaisella,, ei ole tullut mieleenkään että pitäisi päästä puolison sähköpostiin.
heko heko, oli vitsi mutta voisi olla myös totta joten siksi tärkkeä.
- juupasss
vitsiä täällä on kaikki foorumit ,et heko heko vaan
- MissäTiedotus
Tällaiselleko sivustalle pitäis rekkautua ja antaa tietonsa, kun tää on aina nurin?
- gftjftjftj
Lähetä pyyntö kohdassa "salasana unohtunut"
ja sitten täytyy olla palautus puh no. Jos on MS tili, niin voi löytyä koneeltakin nuo salasanat. Internet tunnisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5185623Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255159Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292502- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 651142
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958