Nainen kaunis pieni

eitiedämieskäänvielä

Vaalea jos täytät kaikki nämä ja kuulostaa sinulta.Mitä hommailet huomenna.

20

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaleenainen

      Käyn shoppaileen ja siivoilen ku oon yksin kotona koko päivän 😋

      • eitiedämieskäänvielä

        Ainut järkevä vasiaus oli tämä.


      • Alle25v

        Sä siis kyselit ”just for fun” päästäksesi vertailemaan ja arvioimaan vastauksia... et edes tolle järkevästi kommentoineelle vaalealle kirjoittanu mitään vastineeks. Hoh hoijaa!


    • Alle25v

      Näkisin mieluusti sut.

    • Knainen

      Mua ärsyttää epämääräiset ja tulkinnanvaraisen kuvaukset ulkonäöstä

      Kaunis?

      -kenen mielestä kaunis ?
      Omastaan?
      Sinun mielestä ?
      5 % ihmisen mielestä ?
      30 % ihmisen mielestä ?
      50 % ihmisen mielestä ?
      70 % ihmisen mielestä ?
      90 % ihmisen mielestä?

      Kaunis ulkonäöltä vai luonteelta?

      Pieni?

      Kehen verrattuna ? Sinuun?
      Keskiverto naiseen ?

      Pituus on?
      148-150 cm
      150-155 cm
      155-160 cm
      160-165 cm
      165-170 cm
      170-175 cm
      175-180 cm

      Vaalea?

      Hiukset vai iho?

      Hiukset?

      - valkoiset ?
      -platina blondi
      -hunajan sävyinen blondi
      -tuhkanvaalea
      - vaaleanruskea
      - punertavaan vivahtava vaalea
      -maantienharmaa

      • Knainen

        Niin ja vielä se et onko pieni jos on vaikka 148 cm mutta paino heilahtaa 60-75 kg:seen ?

        Tarkoittaako pieni siis sekä lyhyttä ja hoikkaa ?

        Vai vaan lyhyttä ? Eli voi olla lyhyt ja helv. Lihava?

        Vai onko pieni synonyymi pienellä ja sirolle hoikalle naiselle ?

        Pieni 148 cm 70 kg nainenkin voi kokee olevansa pieni mutta onko hän sinusta pieni jos on pieni mutta lihava ?


      • mulontissit
        Knainen kirjoitti:

        Niin ja vielä se et onko pieni jos on vaikka 148 cm mutta paino heilahtaa 60-75 kg:seen ?

        Tarkoittaako pieni siis sekä lyhyttä ja hoikkaa ?

        Vai vaan lyhyttä ? Eli voi olla lyhyt ja helv. Lihava?

        Vai onko pieni synonyymi pienellä ja sirolle hoikalle naiselle ?

        Pieni 148 cm 70 kg nainenkin voi kokee olevansa pieni mutta onko hän sinusta pieni jos on pieni mutta lihava ?

        Läski on läski ja sä oot laihaks ittees sanonu. Treenaat ja käyt lenkillä, mut ootko jo luiseva? Yhtä pitkä kuin levee on kyseenalaisesti pieni...


      • Knainen
        mulontissit kirjoitti:

        Läski on läski ja sä oot laihaks ittees sanonu. Treenaat ja käyt lenkillä, mut ootko jo luiseva? Yhtä pitkä kuin levee on kyseenalaisesti pieni...

        Tässä tulee sitten se koko kysymykseni ydin, kun kysyit olenko jo luiseva.


        Koko ketjuhan perustuu sille että kuka nainen kokee itsensä pieneksi, kauniiksi ja vaaleaksi.

        Entäpäs jos nainen ei koe olevansa vaikkapa kaunis? Ja taas sellainen joka ei ole kaunis kokee olevansa aivan super kaunotar ja vastailee täällä tällaisiin?


        Pienuuskin niin kuin tuolla jo ilmaisin on tulkinnanvarainen. Joku 180-190 cm mies voi kokea 170 cm naisen pienenä naisena koska hän on itseään pienempi, mutta jonkun 150 cm naisen mielestä se 170 cm nainen on aivan järkyttävän pitkä pilvenpiirtäjä jonka pää keikkuu pilvissä.

        Taasen joku 160 cm nainen voi kokea itsensä pieneksi ja onhan hän lyhyempi kuin joku muu nainen, mutta suomalaisessa mittakaavassa hän on normaalin suominaisen mittainen. Ei vielä poikkeavan pieni keskiverrosta suominaisen pituudesta.


        Vaaleus on myöskin tulkinnanvaraista. Vaaleaksi luokitellaan ihan platina blondista sinne vaalean ruskeaan saakka kaikki hiusväritykset joten kuinka vaalea on vaaleusaste mitä haetaan ja tulkitseeko lukija että hän ei ole vaalea nainen jos hänellä on luonnollisen vaalea tukka?

        Sama tuo kysymys luisevasta. Kysymys on tulkinnanvarainen. Jos multa kysytään niin en koe olevani mikään luiseva. Latioo. persettä ja tissiä löytyy yli A ja AA-kupin.


        Mutta tämäkin on mielipide jossa minun näkemys ja jonkun muun näkemys eroavat. Jonkun muun kuin minun mielestä saatan olla luiseva, mutta henk.kohtaisesti en mielestäni sitä ole.


        Tällaiset ketjut siis enemmän mittaa ko. vastaajan itsetuntoa ja omakuvaa kuin todellisuutta sillä se voi erota paljonkin mitä mieltä itse on itsestään ja mitä mieltä muut on sinusta


      • mulontissit
        Knainen kirjoitti:

        Tässä tulee sitten se koko kysymykseni ydin, kun kysyit olenko jo luiseva.


        Koko ketjuhan perustuu sille että kuka nainen kokee itsensä pieneksi, kauniiksi ja vaaleaksi.

        Entäpäs jos nainen ei koe olevansa vaikkapa kaunis? Ja taas sellainen joka ei ole kaunis kokee olevansa aivan super kaunotar ja vastailee täällä tällaisiin?


        Pienuuskin niin kuin tuolla jo ilmaisin on tulkinnanvarainen. Joku 180-190 cm mies voi kokea 170 cm naisen pienenä naisena koska hän on itseään pienempi, mutta jonkun 150 cm naisen mielestä se 170 cm nainen on aivan järkyttävän pitkä pilvenpiirtäjä jonka pää keikkuu pilvissä.

        Taasen joku 160 cm nainen voi kokea itsensä pieneksi ja onhan hän lyhyempi kuin joku muu nainen, mutta suomalaisessa mittakaavassa hän on normaalin suominaisen mittainen. Ei vielä poikkeavan pieni keskiverrosta suominaisen pituudesta.


        Vaaleus on myöskin tulkinnanvaraista. Vaaleaksi luokitellaan ihan platina blondista sinne vaalean ruskeaan saakka kaikki hiusväritykset joten kuinka vaalea on vaaleusaste mitä haetaan ja tulkitseeko lukija että hän ei ole vaalea nainen jos hänellä on luonnollisen vaalea tukka?

        Sama tuo kysymys luisevasta. Kysymys on tulkinnanvarainen. Jos multa kysytään niin en koe olevani mikään luiseva. Latioo. persettä ja tissiä löytyy yli A ja AA-kupin.


        Mutta tämäkin on mielipide jossa minun näkemys ja jonkun muun näkemys eroavat. Jonkun muun kuin minun mielestä saatan olla luiseva, mutta henk.kohtaisesti en mielestäni sitä ole.


        Tällaiset ketjut siis enemmän mittaa ko. vastaajan itsetuntoa ja omakuvaa kuin todellisuutta sillä se voi erota paljonkin mitä mieltä itse on itsestään ja mitä mieltä muut on sinusta

        Pieninainen on varmaan jokin yhdistelmä alle 155 cm pitkästä ja alle 55 kg painavasta. Vaalea on vaalein-tummin-asteikon puolenvälin vaaleuspuolella. Kaunis on sellanen mikä miellyttää omaa kauneuskäsitystä.


    • yli70-80v

      Käyn ikäihmisten bingossa aamulla klo 5 ja siitä sitten suunnistan vesijuoksuun klo 8.35, sen jälkeen otan torkut.
      Torkkujen jälkeen käyn tanssikurssilla harrastamassa riverdancea ja noin 12.09 lähden Frederikin konserttiin.
      klo 17.32 teen ruuan itselle läskipalttua ja pottuja, juomaksi rommia jotta sydän pysyy virkeänä.
      Sen jälkeen katson emmerdalea ja samalla otan toiset hömpsyt. KLO 20.00 menen nukkumaan.

      • Työhönväsynyt

        Tahdon samaa 30 vuoden kuluttua. Sulla on ihana elämä.


    • eimieskäännvielätiedä

      Kävitkö kaupalla tänään ainut järkevä vastaus oli tämä

      • Kaksinkoo

        Kävin, yksin?


      • eimieskäänvielätiedä
        Kaksinkoo kirjoitti:

        Kävin, yksin?

        No voi ei minä en kerinnyt.Otetaan uusiksi jokin päivä.


      • banit
        eimieskäänvielätiedä kirjoitti:

        No voi ei minä en kerinnyt.Otetaan uusiksi jokin päivä.

        Miten jaksatte leikkiä mustasukkaisen kouvolan akan kanssa tätä peliä missä se yrittää löytä ukkonsa panoja palstalta harhoisaan?

        pieni vaalea ponnaripää on kouvolan akan kateus vuodelta 2014


        älkää vastatko sille mitään kun ei sitä hullua kannata yllyttää luuleen ukkoaan kaivattavan tääällä


      • eimieskäänvielätiedä
        Kaksinkoo kirjoitti:

        Kävin, yksin?

        Kahdestaan haluaisin kanssasi jutella.


      • Munkkikahvit
        eimieskäänvielätiedä kirjoitti:

        Kahdestaan haluaisin kanssasi jutella.

        Mä olin tohon aikaan kaupalla. Ostin kotimaista, ja sen kylä huomas naamastakin.... :)


      • eimieskääänvielätiedä
        Munkkikahvit kirjoitti:

        Mä olin tohon aikaan kaupalla. Ostin kotimaista, ja sen kylä huomas naamastakin.... :)

        Nyt en oikein tajua.


      • Munkkikahvit
        eimieskääänvielätiedä kirjoitti:

        Nyt en oikein tajua.

        Hän on oikeesti välillä niin julma. Minä taas "vähän" hidasälynen joskus, varsinki , jos ei oo ehtiny nukkuakaan kunnolla... :)


      • Munkkikahvit

        Täytyy viel lisätä, että en mä mikään kaunotar ole, mutta niin pieni, että mahun vaikka mun pömpeliin.
        Enkä mä oo mikään lampun henkikään, mutta oikeita toiveitakin osaan joskus täytellä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe