Saisinko vieteltyä sinut? 💋😘
Joko olet kuinka humalassa mies?
56
<50
Vastaukset
- LaitankoSumpitPihisee
Voisit vietellä minut..
- BringItOn_
Sumpitpihisee kirjoitti:
Tekisin sen mielellään 😗
Ei muuta kuin tuumasta toimeen.
- Ka_mittee_työ
Nopeesti te "kaikki " löydätte näille ketjuille?
- Jänikselle
Humalassa tulee oltua aika harvoin. En juo kuin hyvässä seurassa. Lähden aamulla rankametsään raivaamaan;)
- Äläleikivaanolejoku
Älä unta nää. Tarvitset muutakin, ja tiedät hyvin sen. En väitä sua huonoksi päinvastoin, mutta lähestymistapaasi pitää sun ite hioa. sori näin.
- Äläleikivaanolejoku
Älä tuu enää ärsyttään mua. Olen pannut sinua pitkin ja poikin.
- Hrj.ei.ismejä.vaan.laki
Pssssssssssst: onko mahdollista parisuhde.
- soitajokiniloinenlaulu
Lyyli toi on sun tyyli.
On tyhjä olo tyhjänä kivespussi ja tyhjänä määkivä vatsa. - repaleinen
Levollista yötä.
🧡 - ARVAAN
Pimperopom?
- Mistätiesit
Hän on Pimpero Pom.
- so..so
Jaa että käyttäisit mihen avutonta tilaa hyväksesi?
- monenmoistasiinä
Jotkut viisaat on joskus sanoneet, että humalassa ihminen on aidointa itseään, kun estot vähenee. Tiedä häntä, mutta tiettyjä luonteenpiirteitä tulee esiin esim.iloisuus tai riehakkuus, surumielisyys, väkivaltaisuus joillakin ym.Tietty fiiliksetkin vaikuttaa.
- Comeon
No miksi ei käydä tätä keskustelua, mielummin vaikka puhelimitse? hmm?
- NiinLaitanHeti
Sumpitpihisee kirjoitti:
Mieluusti, laita viestiä hmmm..
No laita vähän vinkkiä, että ketä etsit ja kuka olet.
- Stone_Face
Sumpitpihisee kirjoitti:
Tiedät kyllä, jos olet hän.. mutta et taida olla.
Vois kyllä kaislikossa suhista, mutta en tiedä varmaksi kyllä näillä vinkeillä. Muisti pätkii, heitä nyt jotain.
Äh, tiedän ettei hän uskalla viestiä laittaa. Parempi vain käydä nukkumaan. Sanottiin huomenta ja nyt täällä hyvää yötä..
- ÄläLuovuta
Sumpitpihisee kirjoitti:
Äh, tiedän ettei hän uskalla viestiä laittaa. Parempi vain käydä nukkumaan. Sanottiin huomenta ja nyt täällä hyvää yötä..
Koitan vertailla kuvia sosiaalisessa mediassa, en vain tiedä ketä etsiä. Olis ollu kiva tietää ees nimen eka kirjain. No mutta öitä sitten
- Hmmmm90
Sumpitpihisee kirjoitti:
Missä sanoit hänelle huomenta eilen?
- Nytvainohjelmoimaan
Alkaa olla koneet tutkittuja ja muistissa kaikki.
- Aloitetaansillä
Jos hyppäät pallomereen. Heti alkuun.
- Hommiaolisi
Sumpitpihisee kirjoitti:
Jos tulet mukaan 😘
Olisko susta siihen?
- Epäilenkuitenkin
Sumpitpihisee kirjoitti:
Mitäs luulet..
Epäilen.
- Mistänytpuhuttiin
Sumpitpihisee kirjoitti:
Olen tehnyt sen ennenkin 😂
Niin minkä?
- Luulenniin
Sumpitpihisee kirjoitti:
Huijannut sinua 😂
Mutta haluat kuitenkin sitä.
- Jäätelökesätulee
Sumpitpihisee kirjoitti:
Mitä haluan?
Jäätelötötteröä.
- Eiväkisin
Sumpitpihisee kirjoitti:
Ymmärrän 😂
Niin, mitä ymmärrät? Mutta et halua?
- Olenkai
Sumpitpihisee kirjoitti:
Että olet ärsyttävä 😂
Ne on isot. Kaikki kolme. Jäätelöä.
- Valuupitkinleukaasit
Sumpitpihisee kirjoitti:
Varo ettei ne sula, niistä tulee vetelät😂
Aika paljon voi tulla sulanutta.
- Selvinpäin
Kaverini oli jo kahdeksalta semmosessa jurrissa ettei hänestä olisi tänne kirjoittajaksi.
Tai ainakin tulisi ihan kauhean tylyä tekstuuria. - en_ole_selvinpäin_kaveri
Olin jo eilen ihan naamat, taulut, pleksit.. you name it... Nyt olen selvinpäin ja krapulassa vapisen sohvalla.
- EiJeeeesuuuus
Kuva on jokin feikki, niin kuin aina tällä trollaajalla, mutta jos kuvan perusteella miehet haluaa ottaa pillua tältä henkilöltä niin kuvassa näkyy että tämä nainen on:
tummahiuksinen
suun alueen iho näyttää hiukan rypistyneen eli ikää noin 40-45 vuotta.
Tyrkky sillä hän vonkaa palstoilla kaikilta eli epätoivoinen jo saamaan munaa
eli miehet: kuka haluaa tumman 4 0-45 v epätoivoisen lutkan persettä sillä nyt sitä ois kaupan!!
jokainen puutteessa oleva saa painaa reikään mällit tälle tätille. Ei ole naama eikä ikärajojakaan varmaankaan- EiJeeeeesuuus
Sumpitpihisee kirjoitti:
Mainostatko tässä itseäsi? 😂
Minä en ole niin epätoivoinen että jakaisin tussua ja hinkkaisin pillua jokaiseen huohottaen "mieeeeeesss mällit reikäännnnn"
Nauran kyllä epätoivolles. Mahdat olla aika ruma ukkeli kun et saa munaa mistää.
Pekkakin on varmaan hetero! EiJeeeeesuuus kirjoitti:
Minä en ole niin epätoivoinen että jakaisin tussua ja hinkkaisin pillua jokaiseen huohottaen "mieeeeeesss mällit reikäännnnn"
Nauran kyllä epätoivolles. Mahdat olla aika ruma ukkeli kun et saa munaa mistää.
Pekkakin on varmaan hetero!Sulla on aika hurjat fantasiat 😂
- Fucksentään
Silloin on veisattava kun virsi kirjan sivut on auki :D :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316