Voisin kirjoittaa tänne

MärklinRautatie

Voisin kirjoittaa tänne sydäntä särkevän kaipausviestin. Sillä olisi kuitenkin hyvin traagiset ja vakavat seuraukset sinussa, sillä haluaisit vastata minulle tähän " varmaan keinoon " ottamalla yhteyttä minuun, joka teko olisi vastoin lakia. En tietenkään halua aiheuttaa sinulle ristiriitaista tuskaa, koska sinun on noudatettava lakia ja joutuisit suureen vaaraan vain viestieni vuoksi. Mutta eräitä asioita voit tehdä, tiedät ne ja niin olet toiminutkin ja olen tätä nykyä melkein satavarma totuudesta toimintasi tuloksena, josta olenkin jo tällä palstalla puhunutkin. Lisäksi olet toiminut palstan ulkopuolella lain sallimissa puitteissa. Itse toimin niin, kuten olen tehnytkin, mutta yhden asian O on unohtanut: Se on Jumalan viha, joka sekin on rakkautta vain. Me voimme vain odottaa lain asettumista meille suosiolliseksi tilanteiden vyöryessä edistykseen ja päätökseen ja jo nyt valo loistaa. Sivullisille sanon, että on aivan turhaa yrittää ymmärtää näitä viestejäni ja hänen viestejään, ne pysyvät salassa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junajyskyttää

      Onks sullakin märklin.. mehän voitais panna kiskot yhteen.

    • SeIkäväOnTäälläkin

      Ehkä minulla on aivan liian vilkas mielikuvitus kun ymmärrän tekstisi, ja kun sekaville sanoille löytyy, ilmeinenkin, merkitys.

      En tiedä oletko hän, mutta aikanakin ollaan toiselle tuntemattomia, jotka painii sanojen asioiden kanssa. Ehkä tuosta johtuen en ymmärrä yhtä asiaa mikä/kuka on O. Eikä oma vaarani ole fyysistä. Eikä se vaara muutenkaan ole kuin omassa päässä. Tietyllä tavalla olen tuosta vaarasta päästänyt jo irti, mielestäni ihan perustellusti. Kun 10kk menee ilman pientäkään kosketusta ja ilman katsekontaktia, keskustelu ei onnistu vaikka miten yrittäisi, asiassa ei ole kuulemma mitään vikaa eikä muuttamisen tarvetta, ei asia ole enää ihan sama kuin mitä se laissa alunperin tarkoitetaan. Lakia en ole koskaan rikkonut muuten. Superkuulianen olen ollut aiemmin.

      Ei muuten löydy Merkliniä, mutta leikitääks joskus Briolla? Leikin muutin tänäänkin kaiken muun välissä.

    • JokuJumalastaseuraavako

      Mikäköhän säkin Luulet olevasi?

    • Muutavoisanoa

      Huh huh, näin se homma etenee. Oikea tietää.

    • Eteneekö
    • salamatkustaja

      Muistutan sinua, että minulla on kaikki hyvin täällä. Minusta pidetään kyllä huolta, eikä sinun tarvitse olla huolissasi. En asettaisi itseäni vaaraan, sillä lakia noudatan edelleen. Jos lupaan olla ottamatta yhteyttä sinuun ja tiedät kyllä että sanaani voit luottaa niin voisitko ilahduttaa harmaata päivääni ja kirjoittaa sen ”kaipausviestin”? Ne harvat kerrat, kun meille on suotu toimiva puheyhteys, sanasi ovat jääneet kaukaisuuteen, enkä ole kuullut niitä, O varmasti vaikuttanut sinuun tässä asiassa. Palstalla olen välillä sinun huomannut avautuvan. Luuletko, että laki muuttuisi meille joskus suosiolliseksi? Valon kirkkautta näen minäkin.

      • Katkeroitunut

        Sinun piti alkaa flirttailemaan kanssani. Sinun piti avautua minulle, Sinun piti poistaa luurangot kaapista minun kanssani. Meillä piti olla rakkaustarina, iäisyyden kestävä. Mutta sen sijaan otitko sinä jonkun typerän mustan raamatun ohjenuoraksesi, idiootti. Vaikka sinulla onkin arkkienkeleiden tatuointi niin he ovat silti vain taivaisssa meidän mukana, minä olen fyysisyydessä. Ja minä kärsin. Sieluni huutaa. Rakkaudesta oli kyse, siis oli. Nyt on vain joku matriisipeli. Kuka jää kiinni ja niin edelleen. Hyviä jatkoja sinne ruudun toiselle puolen.
        https://youtu.be/BGFN1CBJ4oo


      • MärklinRautatie

        Joo, kiitos. Asiat ovat jo melkein kokonaan muuttuneet suosiollisiksi meille, niin epäilen. Kun sanoin, ettet voi ottaa yhteyttä, niin se ei siis tarkoita mitään lopullista asiaa. Valo tarkoittaa sitä, että olemme filosofiassamme oikeassa ja myös, että lopullinen asia on tullut käsille. En nyt osaa kirjoittaa kaipausviestiä, mutta sen sanon, että Jumala liittää meidät yhteen ja se tapahtuu pian.


      • salamatkustaja

        Hyvä, että et tarkoittanut lopullista yhteydenottokieltoa. Ei haittaa vaikka et nyt sitä kaipausviestiä kirjoittanutkaan, tämä kirjoituksesi riittää oikein hyvin. Kaipausta ja rakkautta voin tästäkin rivien välistä lukea vaikka et sitä suoraa kirjoitakaan. Odottamaan jään tuota Jumalan meidän yhteen liittämistä. Mistähän tiedät, että se tapahtuu pian? Joka tapauksessa innokkaana odotan!!!
        Ja tuo musa oli todella osuva! Kiitos siitä!


      • MärklinRautatie
        salamatkustaja kirjoitti:

        Hyvä, että et tarkoittanut lopullista yhteydenottokieltoa. Ei haittaa vaikka et nyt sitä kaipausviestiä kirjoittanutkaan, tämä kirjoituksesi riittää oikein hyvin. Kaipausta ja rakkautta voin tästäkin rivien välistä lukea vaikka et sitä suoraa kirjoitakaan. Odottamaan jään tuota Jumalan meidän yhteen liittämistä. Mistähän tiedät, että se tapahtuu pian? Joka tapauksessa innokkaana odotan!!!
        Ja tuo musa oli todella osuva! Kiitos siitä!

        Jumala ilmoitti, että loppu erossa ololle tulee pian ja se johtuu minun kohdallani siitä, että päätettyäni lapsuudessa kääntää toisenkin posken, kumoan päätökseni pian ja pyydän Jumalaa ja karman lakia toimimaan, toki Jumala on järjestellyt asioita jo pitkän aikaa. Ehkä tiedätkin mikä merkitys Märklin pienoisrautatiellä on ?


      • Revontuliaon

        Olen nähnyt unta siitä kuinka me veturinkuljettajina vedämme junallisen porukkaa mukanamme.


      • salamatkustaja
        MärklinRautatie kirjoitti:

        Jumala ilmoitti, että loppu erossa ololle tulee pian ja se johtuu minun kohdallani siitä, että päätettyäni lapsuudessa kääntää toisenkin posken, kumoan päätökseni pian ja pyydän Jumalaa ja karman lakia toimimaan, toki Jumala on järjestellyt asioita jo pitkän aikaa. Ehkä tiedätkin mikä merkitys Märklin pienoisrautatiellä on ?

        Jotain tulee kyllä Märklin pienoisrautatiestä mieleen, mutta en ala arvailemaan, joten kerro sinä mikä merkitys sillä on.
        Tähän asti minä olen ollut pääsääntöisesti suunnannäyttäjä ja ohjaksissa, mutta nyt hyppään ilolla ”pelkääjän paikalle” ja jään odottamaan tulevaa. Luotan sinuun.


      • MärklinRautatie
        salamatkustaja kirjoitti:

        Jotain tulee kyllä Märklin pienoisrautatiestä mieleen, mutta en ala arvailemaan, joten kerro sinä mikä merkitys sillä on.
        Tähän asti minä olen ollut pääsääntöisesti suunnannäyttäjä ja ohjaksissa, mutta nyt hyppään ilolla ”pelkääjän paikalle” ja jään odottamaan tulevaa. Luotan sinuun.

        Märklinillä on jokin sellainen merkitys, että joskus lapsena tein väärän valinnan elämääni liittyen lapsen leikeissä ja johdatan nyt itseäni tekemään uuden valinnan. Ei asia kai enää ole tärkeä.


      • salamatkustaja
        MärklinRautatie kirjoitti:

        Märklinillä on jokin sellainen merkitys, että joskus lapsena tein väärän valinnan elämääni liittyen lapsen leikeissä ja johdatan nyt itseäni tekemään uuden valinnan. Ei asia kai enää ole tärkeä.

        Enpä olisi tuota voinut arvata, mutta hienoa, että kerroit siitä ja luulen, että sillä en edelleen sinulle jonkinlainen merkitys, koska se mieleesi tuli. Minäkään en ala kaipausviestiä sinulle kirjoittamaan, mutta koska kaipaus on koko ajan läsnä niin toimitan viestini tämän laulun myötä. https://youtu.be/DkZrMLa2j08
        En kylläkään voi enkä halua sinua unohtaa, koskaan!


    • MärklinRautatie

      Kiitos linkistä, hyvä biisi. En kirjoita enempää tähän ketjuun. Odotan tapahtumia. Rakkaudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe