Missä vika kun kaikki muualle kelpaavat ja pätevät työntekijät lähtevät pois heti mahdollisuuden tullen? Taannoin Manninen, sitten Parkkinen ja nyt Mäkelä.
Vastaukset 6
Pitäisi kait kysyä näiltä henkilöiltä itseltään. Onko johto mätä vai vain huonoa tuuria tai esim parempaa palkkaa muualla.
En olisi tähän reagoinut muuten kuin siksi että olen itse kotoisin Kajaanista. Tosin lähdin sieltä 8 vanhana ja nyt on yli 60 pitkälti.- Seonkorkeimmankäres
Vapaa kasvatus antaa seurakunnalle reipasta palautetta. Jos niitä ei kestä, se on lähtö edessä.
Se on hyvä, että kirkon ovista käy veto, ilma tuppaa raikastuu sisällä. Näin- korkeinkäsi
Jos mätä on sisällä, ei ilma rakastu, vaikka ovi välillä kävisi. Huhujen mukaan tilanne on tämä.
- Epäuskovainen
Joo, alla hitaasti uppoava laiva, ei siinä hyviä fiiliksiä voi olla. Hengellinen työ kuivuu kasaan ja ovet käy.
- joulupuukko
Kaikki ei usko RISTIPÄÄ satuihin enää alkaa olla vanhoja tarinoita ei oo ollut iltasanomissa uusia PELEJÄ NE KIINNOSTAA ENENMMÄN KUIN JOKU HÖPÖ UKON TARINAT HAH HAA
Älkää ottako virsiä - Kirkollisvero
Hyvät lähtee pois ja paatuneet jää jäljelle, nauttikaamme tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571608Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45519
- 45498
- 44456