Kertokaapa viisaammat tähän vastaus:
Minulla on uusi voimassaoleva sähkösopimus firman A kanssa. Vanhalle toimittajalle B minulta jäi laskuja maksamatta talven aikana. Verkkoyhtiölle C on laskut suht hyvin hoidossa. Nyt perintätoimisto antoi katkaisu-ukaasin sähköstä firman B toimeksiannosta. Soitin perintäfirmaan ja kyselin voinko hoitaa laskun useassa erässä. Tämä ei onnistu, kun perintä on jo katkaisu vaiheessa. Kysyin, että miten voidaan katkaista, kun ei ole enää sopimustakaan heidän kanssaan... Asiakaspalvelija vain ilmoitti, että lasku on silti katkaisu kelpoinen ja pitää maksaa kerralla. Mites tää homma niinku oikeesti menee?
Sähkön katkaisu
8
128
Vastaukset
- Maksa-pois
Ainahan on maksettava eikös juu..
- Retkue
Retkivälineistöön voi luottaa. Lämpimämpää mieltä vaan alankävijöille.
- jesperihesperi
Sähköyhtiö voi ilmoittaa katkaisusta jakeluverkolle, jolloin ei ole merkitystä jos joku muu toimittaa. Tieto tavoittaa kyllä heidät myös jakeluverkon kautta. Sähköt on maksettava.
- palstan_aktivointi
Mikähän oli aloituksen pointti tällä kertaa ?
- sossunelätin_oivallus
Laskuja ei ikinä tarvitse maksaa, kun vaihtaa yhtiötä pari kertaa vuodessa
- MaksaLaskusi
Kyllä se näin on että verkkoyhtiön on velvollinen katkaisemaan sähkön toimituksen, jos asiakkaalla on maksuja pystyssä energiayhtiölle.
- kovalaki
Niin että jos on ruokalasku maksamatta S-marketissa, ei ole oikeutta mennä K-kaupankaan ovesta sisään?
- se_on_voi_voi
Rupeaa elämän realiteetit avautumaan sossunelätin uran valinneelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756