Puolisoni sai massiivisen aivoverenvuodon tammikuun lopulla. Hänet leikattiin Oulussa(OYS) ja nyt hän on vaativan kuntoutuksen osastolla kotipaikkakunnalla. 40% hänen vasemmasta aivolohkosta tuhoutui. Hän menetti oikeanpuolen liikunta-sekä puhekyvyn. Kuntoutuksen myötä tilanteeseen on tullut hieman edistystä. Hänellä todettiin aivovaltimopullistuma lokakuussa 2018. Leikkaus oli tarkoitus suorittaa Turussa seuraavana päivänä, mutta tuo pullistuma päätti revetä 24h ennen toimenpidettä aiheuttaen massiivisen aivoverenvuodon. Nyt meillä on pitkä ja kivinen taival edessä. Vain yksi asia on varma; en hylkää puolisoani vaikka kuinka vaikeaa tulisi. Minä rakastan häntä koko sydämestäni ja seison hänen rinnallaan. Kokemuksia toipumisista otan vastaan, jokseenkin olen lähinnä kiinnostunut vain näin massiivisista aivoverenvuodoista toipumisesta.
AVH-potilaan puoliso
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745