Kaksi kerroksinen, ylhäällä normikokoinen jääkaappi ja alhaalla normikokoinen pakastin, alkoikin sitten itse sulattamaan itseään, vaikkei tuon pitäisi olla, mikään kovin uusi, eikä automaattinen.
Ylhäällä näkyy, vain kaksi pari merkintää, joissa toisessa on, on-merkki, eli pystyviiva ja siinä palaa valo, eli tarkoittaisi varmaankin sitä, että laite on päällä, sitten S-merkki, jonka alla nappula, joka voi olla enemmän, tai vähemmän pohjassa, mutta sitä, mitä se tarkoittaa, ei kerrota. Kirjain S - siis sen nappulan yläpuolella.
Tietääkö kukaan mitä on tehtävissä ja mistä johtuu ?
Pakasteet, marjat ja sienet sulaneet, ym ruoat, mitä oli pakastimessa, täytyy heittää menemään, sillä jääkaappi-pakastimen veden lorinaa muistuttava ääntely, alkoi jo eilen, mutta on voinut tietenkin alkaa jo aiemmin, en vain ole huomannut.
Onko jääkaappi rikki, vai mistä on kyse ?
Rosenlew jääkaappi-pakastin sulatti pakasteet, miksi ?
4
6713
Vastaukset
- Normiton
"normikokoinen jääkaappi"
Mitä normia tarkoitat? - Anonyymi
Saitko selvyyden mitä se s tarkoittaa?? + mietin sitä itse juuri varmaan vastaavassa jääkaappi pakastin yhdistelmässä
- Anonyymi
Aika perusjuttu pakastimissa. Aina löytyy super/pikapakastus -nappi ja sille myös merkkivalo.
Käytännössä se S-nappi pakottaa kompressorin käymään koko tauotta, jolloin pakastin jäähtyy normaalia kylmemmäksi. Tämä pitäisi laittaa päälle jokunen tunti ennen kuin pakastimeen laitetaan pakastettavia tuotteita. Pois päältä viimeistään vuorokautta myöhemmin.
Kurlutukset ja lorinat sinällään normaalia ääntelyä kompressorin käydessä, mutta kone käy ja pakasteet sulaa silti = ei hyvä. Jotain on pahemman kerran vialla, mutta halvemman pään laitteita ei nykyään kannata korjata -> uutta tilalle.
- Anonyymi
Ja mihin ne vedet meni jotka sulanneista jäistä tuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723