Koiran kakat

Kakka_sakko

Miks koiran omistajat ei kerää perheenjäseniensä ulosteita pois ? Miksi aina vetoatte siihen että muutkin roskaa ?

Minä ainakin kierrätän, ja laitan roskat roskiin, miksei koiran omistajat voi pitää huolto ympäristöstä, vaan annatte ulosteiden pilata hengitys ilmaa, vesistöjä, puistoja.

Jos koiran ottaa, niin luulisi omistajien huolehtivan myös ne jätöksetkin pois kaduilta.

Taitaa suurin ilmaston lämpenimistä aiheuttava asia olla koirien ulosteet, jota jätätte taajamiin tuhansia kiloja vuorokaudessa.

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarja-

      Minun perheenjäseneni saavat ulostaa mihin haluavat! Ja koirien piereskelemä metaani kyllä aiheuttaa ilmaston lämpenemistä, mutta kyllähän muutkin piereskelevät ja likaavat ympäristöä.

      • Anonyymi

        Koirat ei piere niin isosti kun dinosaurukset.Nehän muutti paukuillaan aikoinaan ilmastoa, ja eivät tajunneet lopettaa,joten huonosti niille kävi .Niistä jäi vain linnut,ja lepakot jäljelle.
        Vois miettiä,et kumpi paukuttaa enempi,cihu vai 150 kg ylipainonen tyyppi? Hiilitapletit pakkokäyttöön paukuttelijoille.


    • Erkkeri

      Ei ei ystävä hyvä. Koirat eivät todellakaan saastuta ilmaa eikä vesistöjä. Syyllistä kannattaa etsiä mieluummin näistä tehtaan- ja koko euroopanomistajista. Sieltä joukosta löydät todelliset syylliset miksi ilma ja vesi ovat pilalla. Jos ovat, sillä sanovathan kiinalaisturistit että suomessa on kaikki niin siistiä ja puhdasta, erityisesti ilma ja vesi.

    • Luontosiistinä

      Pidä luonto siistinä heitä lasit ja roskat luontoon.

    • Anonyymi

      Ei vaan viitsi. Ihmettelen miten koiranomistajat ovat välinpitämättömiä tuon paskan korjaamisen suhteen. Jos sanot asiasta saat haistattelut ja huutoa koiranvihaajaksi. Mielellään vielä puistoihin juukin sinne missä vanhemmat lapsinnen kulkee, sinne on se löysä läjä annettava koiran päästää.
      Suurin osa ihmisistä ei osaa pitää koiraa, toiset vielä inhimillistävät ne ja puhuvat niille.

      • Anonyymi

        "Mielellään vielä puistoihin ... ... on se löysä läjä annettava koiran päästää."

        - No eikös se ole mieluummin sinne puistoon kuin sinun nurmikollesi tai postilaatikkosi eteen? Te koirattomat ette vaan ole koskaan mihinkään tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mielellään vielä puistoihin ... ... on se löysä läjä annettava koiran päästää."

        - No eikös se ole mieluummin sinne puistoon kuin sinun nurmikollesi tai postilaatikkosi eteen? Te koirattomat ette vaan ole koskaan mihinkään tyytyväisiä.

        Olen tyytyväinen kun koiria ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tyytyväinen kun koiria ei ole.

        Eli olet tyytymätön aina.Surullista,et ihmisellä ei ole sisältöä elämässään.


      • Anonyymi

        "Suurin osa ihmisistä ei osaa pitää koiraa, toiset vielä inhimillistävät ne ja puhuvat niille."

        Voi ihme tätä maailmaa.... Voiko ihmisyys todella ylpistää ja tyhmistää noin paljon?


    • Anonyymi

      No minäpä kerään hoidetuilta alueilta kuten kuuluu, ja monet muutkin.Mut,ei tarvii alueella olla ku muutama keräilemätön,niin ne näkyy.Näkyy myös tumppeja,ja muuta jätettä jonka vois kuskata kotiinsa, jos on kerran ostanutkin niitä.Miksi jätätte ne keräämättä,tumppien muovi ei maadu?
      Ilmastonlämpeneminen....sori,mut sua on vedätetty jos uskot kakan maassa vaikuttavan jotain.Vaikka koko suomi,lopettais kaiken toiminnan,se ei valitettavasti vaikuta mihinkään.Maapallo ei ole kone, joka toimii odotusten ja ennusteiden mukaan On ollut jääkausiakin, dinotko sen saivat ainaan ulosteillaan???
      Kannattas tutkia lämpötiloja 40-70 luvuilta.Talvet on taas ollu kunnon talvia, ja viimekesäkin oli entisaikojen kesä.Samanlaisia lisää kiitos.Hysteerikot panikoikoon, he saa apua lääkäreiltä.

    • Anonyymi

      Koiraihmisenä kommentoin. Mikä sinä ap olet moralisoimaan. Minun perheenjäseneni saavat kakkia mihin haluavat! Samoin minä! Mikä pikku kakassa on muka niin pahaa? Järki haloo!

    • Anonyymi

      Ongelma ei ole kakulit, ei niitä edes huomaa jos ei oikein tarkoituksella etsi. En ole koskaan kuullut, että ketään haittaisi koirankakka.

      • Anonyymi

        No tuoreen paskan kyllä haistaa, jos ei muuten huomaa. :D
        Kannattaa mennä myös korvalääkäriin.


    • Anonyymi

      Jos haluaa oikeasti pelastaa mailmaa, lähtee ulkomaille siivoamaan rantoja muovijätevuorista.

    • Anonyymi

      nO MINÄ EN KYLLÄ ILMASTONLÄMPIÄMISESTÄ SYYTTÄISI KOIRIA, Mtta aika ikävää, jos koiranoistajat eivät siivoa koiriensa jätoksiä, jota tääll päin yksi ainoa koiranomistaja ei piittaa ison koiransa jätöksistä, vaikka se tekee tarpeensa päivittäin asfaltulle jalkakäytävälle.
      Jos jää kiinni, niin sakot seuraa.

    • Anonyymi

      kyllä koiranjätökset haittaavat vesistöä, luontoa ja ovat pikkulapsen kengistä vaikeasti puhdistettavia. S YY EI OLE KOIRAN, VAAN itsekkäiden ihmisten, jotka ei ajattele asioita.
      Emmehän me ihmisetkään tee tarpeitamme mihin vaan, ellei ole suorastaan pakko, sairaus ym.
      Monet ihmiset valittavat rahanpuutetta, mutta lemmikkieläimiin on varaa. Opaskoirat on tietenkin eri asia.

    • Anonyymi

      Joillakin koiranomistajilla on aina selkä kipeänä tai sitten heillä on ulosteeseen fetissi.

      He haluavat nähdä koiranpaskaa ympäristössään, jalkakäytävillä, nurmialueilla, postilaatikon vieressä, pihaportilla (toki ei mielellään omansa- jostain kumman syystä).

      Se paska vaan on heistä niin ihanan tuoksuista ja mukavan näköistä ja siksi meidän muiden koirattomien ja niiden, jotka korjaavat paskat pois, on vain pakko kestää.

      • Anonyymi

        Ei oo sullakaa kaikki ok, jos järjenjuoksu tuota tasoa.


      • Anonyymi

        Mun järjenjuoksussa ei ole vikaa. Ei ole mitään muuta loogista selitystä kuin se, että paskankylväjät rakastaa paskaa. :D
        Siksi olen kuullut, että joillekin paskankylväjille sitä jopa lahjoitetaan postiluukusta tai postilaatikkoon.


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta. Paskankylväjät ovat todella tuon oudon halunsa vallassa. Useat heistä jopa aivan löysää lusikalla voivat nauttia, se on outoa jos mikä.


      • Anonyymi

        Koirapuiston ohi kävellessäni olen katsellut tuota meininkiä ja nythän epäilykseni osoittautui oikeaksi. Ruskea vana joka koirankusettajien suusta valuu onkin koiran omaa tuotosta. Ilmankos siellä omistaja konttaavat voidakseen nuolla koiran takapuolta. Kummaa menoa.


    • Anonyymi

      Kävin lenkillä ja kyllä oli paljon tupakantumppeja,muovia ja kaikenlaista mikä ei maadu.Yhtään koiranpaskaa en nähnyt.

      • Anonyymi

        Yleensä sen koiranpaskakasan vieressä on myös tupakantumppi ja tyhjä tupakka-aski.


      • Anonyymi

        Tss tämä koiranomistajien vakioperustelu roskaamiseen: muutkin roskaavat... keksikää jotain uutta pliis. Toi on aika huono


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tss tämä koiranomistajien vakioperustelu roskaamiseen: muutkin roskaavat... keksikää jotain uutta pliis. Toi on aika huono

        Eihän koiranpaska ole roska,vaan maatuva hyvä lannoite.Minäkin kävin puskantakana sontimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä sen koiranpaskakasan vieressä on myös tupakantumppi ja tyhjä tupakka-aski.

        Tupakoijan temppuja,luulee et nekin menee koiran piikkiin,ja näköjään menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tss tämä koiranomistajien vakioperustelu roskaamiseen: muutkin roskaavat... keksikää jotain uutta pliis. Toi on aika huono

        Kakka ei oo roska .Kakka maatuu,roska pitää kerätä jonkun toimesta.
        Kakkia ei tarvii kerätä,jos se on hoitamattomalla alueella. Minä kerään,jos ei oo mahista kepillä tiputtaa ojaan tai siirtää pois hoidetulta alueelta.Kerään siis vain ne,jotka on hoidetuilla alueilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakka ei oo roska .Kakka maatuu,roska pitää kerätä jonkun toimesta.
        Kakkia ei tarvii kerätä,jos se on hoitamattomalla alueella. Minä kerään,jos ei oo mahista kepillä tiputtaa ojaan tai siirtää pois hoidetulta alueelta.Kerään siis vain ne,jotka on hoidetuilla alueilla.

        "Kakka ei oo roska .Kakka maatuu,roska pitää kerätä jonkun toimesta."

        Itse asiassa myös esim paperi maatuu. Metalli puolestaan ruostuu ajan myötä. Ei niitä tarvitse kerätä, heittelen kaikki roskat kadulle, ne ovat vain lannoitetta luonnolle. Samasta syystä myös ulostan kadulle.

        Mökkitieni poikki kaatui mänty vuonna 1981 enkä ole sen jälkeen päässyt sinne, odotan että se maatuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kakka ei oo roska .Kakka maatuu,roska pitää kerätä jonkun toimesta."

        Itse asiassa myös esim paperi maatuu. Metalli puolestaan ruostuu ajan myötä. Ei niitä tarvitse kerätä, heittelen kaikki roskat kadulle, ne ovat vain lannoitetta luonnolle. Samasta syystä myös ulostan kadulle.

        Mökkitieni poikki kaatui mänty vuonna 1981 enkä ole sen jälkeen päässyt sinne, odotan että se maatuu.

        Tiesitkö,kaduilta ja teiden varsilta kerätään paperit joka vuosi,eivät siis maadu.Wc paperi ehkä sateessa maatuisikin,jos olisi niin kauan keräämättä.
        Sinulla on tapasi,omia valintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö,kaduilta ja teiden varsilta kerätään paperit joka vuosi,eivät siis maadu.Wc paperi ehkä sateessa maatuisikin,jos olisi niin kauan keräämättä.
        Sinulla on tapasi,omia valintoja.

        Ai paperi ei maadu? Kävitkö peruskoulun? Paperi on herranjeesus puukuitua, selluloosasta tehty. Eikö elämäm-koulussa opetettu tätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai paperi ei maadu? Kävitkö peruskoulun? Paperi on herranjeesus puukuitua, selluloosasta tehty. Eikö elämäm-koulussa opetettu tätä?

        Ja haravoidaanhan lehdetkin maasta. Mielestäsi ne siis haravoidaan, koska ne eivät maadu? Tämä on logiikkasi, haluat ehkä muuttaa väitettäsi? Ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän koiranpaska ole roska,vaan maatuva hyvä lannoite.Minäkin kävin puskantakana sontimassa.

        "Eihän koiranpaska ole roska,vaan maatuva hyvä lannoite.Minäkin kävin puskantakana sontimassa."

        Muistapa että lannoitekäytössä paska pitää muokata maan sisään vuorokauden kuluessa. Ja pohjavesialueelle ei paskaa saa lannoiteeksikaan viedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän koiranpaska ole roska,vaan maatuva hyvä lannoite.Minäkin kävin puskantakana sontimassa."

        Muistapa että lannoitekäytössä paska pitää muokata maan sisään vuorokauden kuluessa. Ja pohjavesialueelle ei paskaa saa lannoiteeksikaan viedä.

        Kerroppa tuo hirville,ketuille,linnuille jne.

        Keksit ihan itse sääntöjä,joita ei ole kuin päässäsi.Ei fiksua,eihän?


    • Anonyymi

      Valitettavasti monet maamme kaupunkiemme kadut ovat koiranulostetaalla sivellyt. Se voi aiheúttaa riskin pienille lapsille jotka syövät sitä, vanhuksille jotka murtavat lonkkansa liukastuessaan läjään. Tuosta koituu uskomaton summa terveydenhuollon kustannuksia ja kaikki pelkän piittaamattomuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Minun koirani on tärkeämpi kuin jonkun ryppyisen mummon lonkka.


      • Anonyymi

        Uskotko itse harhoisisi?
        Se kertonee tilanteen vakavuudesta.


      • Anonyymi

        Kenen lapset syö tien penkoilta?
        Pitäs ilmoittaa sosiaalitoimeen tuollasesta.
        En oo kertaakaan lukenu ees lehestä,et joku olis liukastunu koiran pökäleeseen.Linkkaappa uutisjuttu tuosta,haiskahtaa pahasti valheelta.


      • Anonyymi

        Tuosta ulosteen haitallisesta vaikutuksesta lapsiin on ollut artikkeleita monessa lehdessä. Voihan olla että se on maksumuurin takana jolloin joutuu jopa maksamaan lehdestä. Toisissa paikoissa on jopa jalkakäytäviä, puistoja sekä kävelyteitä. Jos joudutaan vain pitkin tiepenkkoja kävelemään on aika ankeaa. Onhan tietysti paikkoja joissa ei ole kuin tienpenkkoja, mutta kävelytietkin lisääntyvät.
        Sosiaalitoimeen ilmoittaminen on minunkin mielestäni kannatettava ajatus, jos vielä siihen saisi kytkettyä kaikki lapsiperheet joilla koira. Ei kaikkia liukastumisia lehteen kirjoiteta etenkään isommilla paikkakunnilla. Voi olla että 0-kylän (asukkaita 12) lehdessä moinen noteerattaisiin. Kyllä kaikki data varmasti on terveydenhuollon arkistoissa tms. Sieltä varmasti löytyy lonkkamurtumia ja jopa melkein hengenmenon vaatineita onnettomuuksia johtuen tuost koiran ulosteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta ulosteen haitallisesta vaikutuksesta lapsiin on ollut artikkeleita monessa lehdessä. Voihan olla että se on maksumuurin takana jolloin joutuu jopa maksamaan lehdestä. Toisissa paikoissa on jopa jalkakäytäviä, puistoja sekä kävelyteitä. Jos joudutaan vain pitkin tiepenkkoja kävelemään on aika ankeaa. Onhan tietysti paikkoja joissa ei ole kuin tienpenkkoja, mutta kävelytietkin lisääntyvät.
        Sosiaalitoimeen ilmoittaminen on minunkin mielestäni kannatettava ajatus, jos vielä siihen saisi kytkettyä kaikki lapsiperheet joilla koira. Ei kaikkia liukastumisia lehteen kirjoiteta etenkään isommilla paikkakunnilla. Voi olla että 0-kylän (asukkaita 12) lehdessä moinen noteerattaisiin. Kyllä kaikki data varmasti on terveydenhuollon arkistoissa tms. Sieltä varmasti löytyy lonkkamurtumia ja jopa melkein hengenmenon vaatineita onnettomuuksia johtuen tuost koiran ulosteesta.

        Kuvittelet kokojutun, mitä se kertoo sinusta?


    • Anonyymi

      Mun porttarista oli mennyt koira, joka oli kussut koko matkan (n. 20 metriä) Sitä kusta oli kiva väistellä. Kuka vittu on niin välinpitämätön että pakkoraahaa koiraa eteenpäin, vaikka se kusee? Ei oo varmaan koirallekaan kivaa tommonen.

      Oikeesti osa ihmisistä on kaistapäitä. Osalla ihmisistä on koira. Joten osa koiranomistajista on kaistapäitä. Ei tällaiseten dillejen puuhaa ole mitään järkeä puolustella, oli sitten koiranomistaja tai ei. En ymmärrä, miksi tämäkin palsta on täynnä sikailun puolustelijoita. Mikä teitä vaivaa.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Omistajat ovat välinpitämättömiä ja heidän koiransa täysin kouluttamattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Omistajat ovat välinpitämättömiä ja heidän koiransa täysin kouluttamattomia.

        Osa on, ei onneksi kaikki, mutta se osa aiheuttaa älyttömästi häiriötä ja leimaa kaikki. Tällä palstalla on muutamia tällaisia ihme inttäjiä ja ihan selvästi vähän yksinkertaisia minäminä-ihmisiä joilla ei pitäisi saada olla koiraa ollenkaan.


      • Anonyymi

        Alkoholisoitunut ihminen ollut,niillä riittää virtsaa vaikka korttelin verran.Ja jos ehtyy,niin tannkaavat lisää ölppöstä,ja lirutus jatkukoon.


      • Anonyymi

        "Mun porttarista oli mennyt koira, joka oli kussut koko matkan (n. 20 metriä) Sitä kusta oli kiva väistellä. "

        Se oli siten havaintoesimerkki tapauksesta "juosten kustu".

        Kaikkea ne koiraihmiset keksii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mun porttarista oli mennyt koira, joka oli kussut koko matkan (n. 20 metriä) Sitä kusta oli kiva väistellä. "

        Se oli siten havaintoesimerkki tapauksesta "juosten kustu".

        Kaikkea ne koiraihmiset keksii!

        Keppana korin jälkeen monet pystyy pidempäänkin pissaan,ei se liity koiriin mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mun porttarista oli mennyt koira, joka oli kussut koko matkan (n. 20 metriä) Sitä kusta oli kiva väistellä. "

        Se oli siten havaintoesimerkki tapauksesta "juosten kustu".

        Kaikkea ne koiraihmiset keksii!

        Juosten kustu todellakin!


    • Kyllä koiran kakka maatuu mutta itse pienen koiran omistajana en haluaisi nähdä yhtäkään jos eivät ole selkeästi metsässä.
      Oli sitten iso tai pieni läjä niin kummastelen että omistaja ei korjaa. Paras tapaus oli risteys kävelytien ja polun kulmassa jossa oli iso läjä sontaa. Iso koira tekee sellaisia, omat sakemannitkaan eivät tuohon määrään pystyneet. Huippu oli se että roskis joita tosin on liian vähän, oli vajaan metrin päässä ko. kävelytien ja polun risteyksestä. Eikä sittenkään onnistunut kakan korjaus.

      Siitä voi ja vaan ainoastaan päätellä että omistajalla on asennevamma. En muuta keksi. Itselläni on aina pari pussia mukana koska koiramme joskus työntää tavaransa kahdessa erässä. Korjasin sen ison paskan pois ja panin siihen lähellä olevaan roskikseen.
      Mutta jos tuo sama läjä olisi ollut ties miten kaukana roskiksesta, olisin sen jättänyt siihen. En ole kuitenkaan valmis kuljettelemaan toisten koirien paskoja kovin pitkälle. Kyllä ottaa päähän noi tyypit, kun kerran sais ns, rysänpäältä kiinni, niin saisi sanottua mitä mieltä asiasta olen.

      • Anonyymi

        "Kyllä koiran kakka maatuu"

        Kyllä ihmisenkin kakka maatuu. Tulenko paskantamaan kynnyksellesi? Voin lähettää postissakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä koiran kakka maatuu"

        Kyllä ihmisenkin kakka maatuu. Tulenko paskantamaan kynnyksellesi? Voin lähettää postissakin.

        Voit mennä paskalle tonne lenkkipolun varteen, maatuuhan se.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe