Tyhjä fiilis.. tosi tyhjä fiilis..

eiookivaa

Miks mulle tapahtuu tätä :(

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etteiolistyhjää

      Mikä siihen fiiliksen muutokseen auttaisi.

      • eiookivaa

        Seura! Mikä muukaan? Tosin ei tätä tyhjää oloa olisi jos ei ensiksi nostettaisi odotuksia ja sitten pyyhkäistäisi mattoa alta... jälleen kerran näin on käynyt tai siltä ainakin tuntuu.


      • Utelias_

        Kuka sinulle näin teki? Jos saan udella.. rakkaus vai ystävä?


      • eiookivaa
        Utelias_ kirjoitti:

        Kuka sinulle näin teki? Jos saan udella.. rakkaus vai ystävä?

        Eikait vielä tässä vaiheessa voi sanoa kummaksikaan. Tuli vain yksi harvinaislaatuinen ihminen vastaan johon tykästyin aika pahasti.


      • Utelias_

        Etkö sitten saanut vastakaikua tunteellesi? Jospa hän tarvitsee aikaa pohtia kokemusta ja tunteita...


      • eiookivaa
        Utelias_ kirjoitti:

        Etkö sitten saanut vastakaikua tunteellesi? Jospa hän tarvitsee aikaa pohtia kokemusta ja tunteita...

        Hmm... ehkä hän tarvitsee... tai sitten minun on parempi vain luovuttaa. Hän taitaa olla hieman arka ihminen.


      • isiiiii

        .Kyyneliin se jokatapauksessa päättyy, niin se vain menee. Iloitse siis hetkestä ennen kyyneliä.


      • eiookivaa kirjoitti:

        Seura! Mikä muukaan? Tosin ei tätä tyhjää oloa olisi jos ei ensiksi nostettaisi odotuksia ja sitten pyyhkäistäisi mattoa alta... jälleen kerran näin on käynyt tai siltä ainakin tuntuu.

        Ja Apu.


    • SeTarvitseeHoitoa

      Tyhjä olo? Ole yhteydessä lääkäriin. Voit olla masentunut, yksinäinen, tai jotain vastaavaa.

    • Täydennystävaan

      Hyvä, koska kun on tyhjää tilaa niin voi syntyä sinne jotain uutta:)

      • eiookivaa

        ehhehhehh... ei jaksaisi enää tämmöistä.


      • Pantaisiin

        No mimmöistä sitten?


      • eiookivaa
        Pantaisiin kirjoitti:

        No mimmöistä sitten?

        Jättäkää kaikki pantaisiin kommentit sanomatta jos ette oikeasti pysty toteuttamaan sitä.


      • Sanahirviö

        Anteeksi.
        No mimmöistä sisältöä laitettaisiin sinne emptyyn oloon?


      • Tuntemattomankanssa
        eiookivaa kirjoitti:

        Jättäkää kaikki pantaisiin kommentit sanomatta jos ette oikeasti pysty toteuttamaan sitä.

        Eikai kukaan tuntemattoman kanssa toteuta mitään, joten on aika sama mitä täällä sanoo.


    • eiookivaa

      Miten joillain voi olla tällainen vaikutus... vaikka juttelisin jollekin muulle niin ei se ole sama asia.

      • Elapsonen

        Oliko hänellä kristalliset silmät





















        Óliko hänellä kristalliset silmät?
        Googlaa "Mikä on luxonia"


      • Utelias_

        Entäpä jos ihastuit johonkin hänen kantamaan piirteeseen, etkä itse ihmiseen? Onko hän mies vai nainen?


      • eiookivaa
        Utelias_ kirjoitti:

        Entäpä jos ihastuit johonkin hänen kantamaan piirteeseen, etkä itse ihmiseen? Onko hän mies vai nainen?

        Kyllä itse ihmiseen sekä hänen luonteenpiirteisiin. Harvinainen ihminen kyseessä.


      • Jaoloinen

        Joo, saman näköinen kuin hänen eno:)


      • Utelias_

        Hienoa, olet löytänyt upean ihmisen joka on koskettanut sinua kokonaisvaltaisesti. Älä luovuta vain sen tähden, että hän on arka. Anna aikaa hänelle. Älä päästä mahdollisuutta lipumaan, voit kokea jotain kaunista ja pysyvää. Monesti ihminen tulkitsee toisen tunteita väärin. Aloita pienistä asioista, lämmin hymy, ystävällinen sana, luotettava ja turvallinen olemus, saa hänet nauramaan...
        Ennen kaikkea, muista kunnioittaa hänen rajojaan. Sitoudu päämäärään, äläkä anna periksi vaikka välillä tulisi hiljaisuus vastaan. Edelleen kysyn, onko hän mies vai nainen?


      • eiookivaa
        Elapsonen kirjoitti:

        Oliko hänellä kristalliset silmät





















        Óliko hänellä kristalliset silmät?
        Googlaa "Mikä on luxonia"

        Kyllä hänellä on kristalliset silmät. Sellaiset silmät joihin voisi upota... sanoinkin hänelle siitä.


      • Muutaosaasanoa
        Utelias_ kirjoitti:

        Hienoa, olet löytänyt upean ihmisen joka on koskettanut sinua kokonaisvaltaisesti. Älä luovuta vain sen tähden, että hän on arka. Anna aikaa hänelle. Älä päästä mahdollisuutta lipumaan, voit kokea jotain kaunista ja pysyvää. Monesti ihminen tulkitsee toisen tunteita väärin. Aloita pienistä asioista, lämmin hymy, ystävällinen sana, luotettava ja turvallinen olemus, saa hänet nauramaan...
        Ennen kaikkea, muista kunnioittaa hänen rajojaan. Sitoudu päämäärään, äläkä anna periksi vaikka välillä tulisi hiljaisuus vastaan. Edelleen kysyn, onko hän mies vai nainen?

        Ihana vastaus


    • näinpänäin111

      Et oo tainnut vähään aikaan löytää ketään egosi boostaajaa jota pyörittää. Siitä usein johtuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe