Mitä jos kaivattus osoittautuis ihan pelleks?

voisitkoalkaa

Sellaseks joka heittäis vitsiä joka paikassa eikä sitä vois ottaa yhtään vakavasti. Kehottaisitko lääkärin puheille, yrittäisitkö ite tehdä sille jotain vai hyväksyisit asian sellaisenaan?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virhe.Käsittelyssä

      Neuvoisin hankkimaan huumorinlahjan! 🙄

    • huijuitaas

      Taas asetellaan ihmiset mustavalkosesti. Mä en tykkää mustavalkosuudesta, sellasella ihmisellä on yleensä joku persoonallisuushäiriö. En tykkää tosikoista, sellasista paskan tärkeistä jäykkiksistä. En tykkää myöskään pelkistä huulen heittäjistä. Fiksu ihminen, joka osaa jutustella erilaisista asioista, mutta jolla on pilke silmäkulmassa ja joka osaa nauraa, myös itselleen. Siinä on kiva ihminen. I like it.

    • Mitäpahaaon

      Iloisessa vitsiniekassa, kyllä sellaisenkin voi vakavasti ottaa, mitä sellainen lääkärissä tekisi, hyvänen aika, paljon pahempia piirteitä riittää ihmisillä / miehillä pilvin pimein. Kyllä se vitsiniekkakin tietyissä asioissa voi olla vakava, turhaa parjausta sinulta.

    • Siinähäluette

      Kiva että joku oikeasti kuvittelee tuntevansa vieraan ihmisen palstan kautta ja yrittää pakonomaisesti, yhä uudestaan, keksiä jotain pahaa.
      Itselleen nauraminen on minusta myös hyvä ominaisuus, se ettei ota itseään liian vakavasti. Se ei silti tarkoita ettei ihminen suhtaudu oikeasti tärkeisiin asioihin tosissaan. Ihmisessä voi esiintyä erilaisia puolia erilaisissa tilanteissa :)

    • Myhveröinen

      Ei naiset usein oo semmosia. No en itse jaksa sellaista jatkuvaa kevytmielisyyttä. Tahdon puhua vakavasti vakavista asioista. Ei näin paljon pahaa sisältävässä maailmassa vaan voi olla koko ajan huumorituulella. Täytyy ihan vakavasti välittää. Joskus täytyy vaan itkeä ja halia ihan tosissaan.

    • sääätänä

      Täysin imbesilli keskustelu. Ei kukaan ole kokoajan iloinen ja huumorituulella. Ei edes se kaikista pahinkaan vitsiniekka. Jokaisen naama kalpenee tosipaikan tullessa.

      Ei siitä huumorintajuisuudesta ja leikkimielisyydestä kannata kuitenkaan mitään kirousta tehdä. Eiköhän tässä maailmassa sitä kurjuutta maksimoida muutenkin ihan tarpeeksi jatkuvalla syötöllä.
      En minä itse ainakaan jaksaisi kaiken päälle katsella jotain 24/7 melankolista kasaa. Jaksaa se kumppaninkin naama kiinnostaa kauemmin, kun on hauskaa yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe