ei ymmärrä ??????????????

semmonentapaus

Katsastin autoni ja kaikki oli OK paitsi annettiin korjauskehoitus eli oikeanpuoleisen ajovalon korkeussäädin ei toimi. Menin käyttämääni korjaamoon ja siellä kerrottiin että koko valoumpio pitää vaihtaa koska ns. säätömoottori on sisäänrakennettu versio- OK.
Umpion hinnaksi sanottiin 350 euroa. Soitin muutamaan merkkihuoltoon ja kerroin tilanteen ja kysyin mitä uusiminen maksaa. 4 muuta huoltokorjaamoa kertoivat että umpion hinta on 550 euroa. Sitten katsoin netistä eri varaosaliikkeistä umpion hintaa auton rekisterinumeron kanssa ja umpioiden hinta oli n. 170 euroa.
Eli kysymys kuuluu : vetävätkö merkkikorjaamot ns. välistä vai mistä noin iso hintaero johtuu ??????

3

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinhän_ne_tekevät

Asiakkaan lompakostahan ne rahat otetaan, millä lasipalatsit ylläpidetään.

• Anonyymi

Totta todella vetävät välistä sehän on ihan selvää kova voitto pitää saada esim jos osa m aksaa noin 100e siitä pitää saada 400e voitto<<< Kaikki merkki liikkeet kusettaa hinnossa raskaasti näin se vaan ON<<<<<<<

• Anonyymi

Kannattaa varmistua, että osa on vastaava eikä lähes sama. Muutaman vuosi sitten vaihdoin itse umpion samasta syystä. Oli lähes sama, ja kiinnitys olikin hieman eri kohdassa - ei muuta kuin vaihtamaan. Ongelma oli se, että malli oli vaihtunut kesken sarjan, vuosimalli oli sama. Vanha irti ja kauppaan, silloin yleensä saa vastaavan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe