Mitä mieltä olette sen ajan ilmanvaihtojärjestemien suunnittelija insinööreistä? Tuntuu siltä että ei mitään järkeä.
Omakotitalo 1995
7
76
Vastaukset
- erkkil
ei
- siiserkki
eikujoo
- hölöhölö
Hölöhölö
- hölöhölö
Onko tässäkään aloituksessa muuta järkeä kuin palstan aktivointi?
- raksaaja-sh
Suunnittelija teki ensimmäisen luonnoksen mutta suunnittelin itse siitä eteenpäin.
Meille hän ainakin koneen valitsi sopevan, vaatimnusten määräinen IV toteutuu 50% teholla yms.
Omilla laskelmilla päädyin samaan koneeseen.
Se oli jännä että kun kanavat on 200mm putkea, sellaista ei vuonna 2004 ollut pohjoissuomen rautakaupoissa vielä saatavana. Kaipa tapa oli siis alimitoittaa IV.- onnellinenSipokki
Itsellä on kyllä 250mm kanavat lähellä konetta ja raitisilmatulo 300mm. Kanavalähdöt koneessa ovat 200mm. Sinänsä kanavalähdöt koneessa voisivat olla isommatkin. Aika hassua tuota ilmaa on kuristaa. Puhaltimien päässä se ei ole ongelma jahka puhallimet puhkuvat muutenkin huomattavasti pienemmästä aukosta, mutta toisella puolella voisi kuvitella olevan isommat yhteet.
Näin 2005, vai oliko 2006. Ei muista enää. Tosin kannoin tavarat tukusta pihalle, enkä rautakaupasta.
- Senkintollo
Olisko tuohon aikaan lvi-insinööri haaskannut aikaansa pikkumökkeihin, kyllä se on urakoitsijan tekele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla402877- 382507
- 961811
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881383Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511330Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51245Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2911181- 561068
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta10910- 34823