Mitä mieltä olette sen ajan ilmanvaihtojärjestemien suunnittelija insinööreistä? Tuntuu siltä että ei mitään järkeä.
Omakotitalo 1995
7
96
Vastaukset
- erkkil
ei
- siiserkki
eikujoo
- hölöhölö
Hölöhölö
- hölöhölö
Onko tässäkään aloituksessa muuta järkeä kuin palstan aktivointi?
- raksaaja-sh
Suunnittelija teki ensimmäisen luonnoksen mutta suunnittelin itse siitä eteenpäin.
Meille hän ainakin koneen valitsi sopevan, vaatimnusten määräinen IV toteutuu 50% teholla yms.
Omilla laskelmilla päädyin samaan koneeseen.
Se oli jännä että kun kanavat on 200mm putkea, sellaista ei vuonna 2004 ollut pohjoissuomen rautakaupoissa vielä saatavana. Kaipa tapa oli siis alimitoittaa IV.- onnellinenSipokki
Itsellä on kyllä 250mm kanavat lähellä konetta ja raitisilmatulo 300mm. Kanavalähdöt koneessa ovat 200mm. Sinänsä kanavalähdöt koneessa voisivat olla isommatkin. Aika hassua tuota ilmaa on kuristaa. Puhaltimien päässä se ei ole ongelma jahka puhallimet puhkuvat muutenkin huomattavasti pienemmästä aukosta, mutta toisella puolella voisi kuvitella olevan isommat yhteet.
Näin 2005, vai oliko 2006. Ei muista enää. Tosin kannoin tavarat tukusta pihalle, enkä rautakaupasta.
- Senkintollo
Olisko tuohon aikaan lvi-insinööri haaskannut aikaansa pikkumökkeihin, kyllä se on urakoitsijan tekele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4741685Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3711464Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641318Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151279- 100875
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19836Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65716Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15681- 38656