Nainen pidit mua löysässä

Näinsräevaanon

hirressä. Halusit vain huomiota. Lopulta aloitit solvaamisen. Se loukkasi tunteitani ja siksi pysyn poissa, lopullisesti. Vie paljon energiaa se haaveilu vaikka aika ajoin se oli ihan kivaa. Ei vaan enää jaksa, katson jonkun toisen jonka pahan puhuminen on vähän viattomampaa kuin tuo sinun todella härskit sanat.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoksuhaudantiellä

Mies pidit itse minua..tuntuu että liikaa väärinkäsityksiä puolin ja toisin!

• Member

En ole koskaan haukkunut enkä puhunut hänestä pahaa.

• Kerromillaiset

Mitkä härskit sanat?

• Näinsräevaanon

Hän tietää että mulla on ollut mt asioita mutta hulluksi vihjailu kyllä satuttaa kun tietää ettei itsessään oikeasti ole mitään vikaa sillä saralla.

No annan hänen mennä, ehkä hän peilasi itseään minuun, mene ja tiedä...

• Member

En todellakaan pidä häntä hulluna minuahan täällä kokoajan haukutaan.

• Riittaaaaa

Markku on sitten taas niin ihana.

• asdasdasdasdsd

:DD

koita nyt valita akka kenet halua.t :D

• merkityksiä

Huora tai hullu, samapa asia tuo.... loukannee kuten loukkaa..

• asdfasdff

Millon jengi tajuaa että me ollaan kaikki loppujen lopuksi huomionkipeää ja hyväksikäyttävää paskaa joka jeesustelee, moralisoi mutta kusettaa penkittää ja hyväksikäyttää kaikkea mikä liikkuu. Huomio ja egon pönkitys kelpaa kaikille. Kaikki pettää ja kusettaa. Sitten valitetaan maailman pahuutta ja jos osuu omalle kohdalle niin koitetaan järkeillä ja ettiä tekosyitä mihin vierittää. Kellään ei tule mitään moraalisia kysymyksiä kun tän sisäistää. Voitaisiin yhtähyvin tehdä joku joukkosopimus että vedetään ittemme hirteen kaikki

• Akaksksks

Vitut petä ja kuset. Jo on narsistinen asenne. Haista vittu!!

• Juuhkoo

Tää taitaa olla vaan sun oma tekosyy käyttäytyä paskamaisesti. Hyvin sä vedät

• safsdsadfdfdsfddsfdsf

tarkoittaako syvä ihmisviha että on suoraan narsisti? Tossa sen näkee samantien, aletaan kiertämään ja vierittämään

• entiedämissäteoikeinelät

Ei me kaikki kyllä olla mitään huomionkipeitä ja valehtelevia ihmisiä. Tuntevia monet on ja kaikki ei valehtele niissäkään vaan on tunteilleen rehellisiä. Mutta aunahan rehellisyys ei oo hyvästä eikä kaikkien edun mukaista.

• sadfasdsdsfsdfsd

mulla on sanaton sopimus about kaikkien kanssaeläjien kanssa, ne ei puutu mun elämiseen eikä tuu mun henkilökohtaseen tilaan. Enkä mä niiden. joku varmaan tarttuu heti tohon about kaikkien, ja alkaa vääntämään siitä. eli ei, en käyttäydy paskamaisesti. mä vaan yksinkertasesti kammoan, vihaan ja halveksin kaikkea mikä liikkuu, niin paljon että kiehuu

• paljontuskaaollut

No, sä kerroit jo ihan tarpeeks itestäs ja ajattelutavastas, tärkeintä on että keräät tommosia ihmisiä ympärillesikin etkä ketään hyvään uskovia. Ite oon hyväntahtonen, mutta jos joku tekee pahoin ja väärin ja jos se on joku hyvinkin läheinen ja jos sillä on vielä normaali tunne-elämä niin en toivo enempää enkä vähempää kuin, että karma tekis sille samat. On selvä, että semmosen ihmisen täytyy olla tärkeä, muuten se ei satuta.

• Jossuhe

No sitä erästä Markkua täällä rakastetaan ihan täysillä yhä ja aina, on loukannut omissa letkautuksissa pahemmin.

• Pain_for_pain

Tee kuten mä, tollaisille ämmille sun pitää sanoa oikein suorat sanat niin että sattuu. Sitten välit kylmästi poikki koko loppuelämäksi.

• nyhveröltä

Hehheh.. sen kun näkis

• Djjd
        nyhveröltä kirjoitti:

Hehheh.. sen kun näkis

Mun mielestä vaan häipyminen on parempi ratkaisu. Saa jäädä omaan kurjuuteensa

• Johannahev

En kommentoi

• Jossuhevis

Sitä paitsi ei missään kurjuudessa mennä, pitää ottaa sitten muut ehdokkaat tosissaan tästedes.

• palstakuolee

En ole jaksanut enkä ehtinyt käydä yäällä yli kahteen viikkoon ja äsken selasin aloituksia. Yleensäkään en availe kuin mielestäni mielenkiintoiset aloitukset, joita on todella harvaan. Ilokseni huomasin, että aloituksia on viime päivinä tippunut tänne aika harvakseltaan, kun täällä ahkeroi enää vain 1 henkilö, joka kirjoittelee itsensä kanssa.
      Nyt taas kohta suljen koneen, enkä usko, että haluan enää tuhlata täällä aikaani, kun näiden viestien lukeminen on alkanut tuntumaan jotenkin hassulta ja omituiseltakin.

• kaikenmoisettallaajat

Ajatusten vaihtoon on kiva olla palstoja, jos ei tää niin joku toinen. En vaan ymmärrä täällä toisten niskaan hyökkimistä. Mulla on nyt virta aika vähissä ylipäätään, mutta keskustelua hyvä olla.

• Johannahevis

Mä jatkan yksin, nii kun tähänkin asti.

• joskus elämässä sattuu ja tapahtuu =/

ja elämä tuo tullessaan ihmisiä,jotka loukkaavat ja vievät energia =( MUTTA se mikä ei tapa, pitäis vahvistaa.. josta voi olla montaa mieltä, kenellä vahvistaa, kenellä ei. mun mielestä riippuu ihmisestä, taustoista, luonteesta vastoinkäymisistä ja ennen kaikkea niiden käsittelemisestä ja kyvystä. Jossa itsellä kasvun varaa ja opettelemisen aihetta ja vaihetta ollut aina ja tulee olemaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65