Kurdit pahoinpitelivät kuvaajia.

Narinkkatorilla

39

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsäpolulla
      • Valheenlevitystä

        Piffiläisten kuvaamaa kauan sitten.


      • turvallisuusvaje

      • SKE

        Missä oli "puolueeton" valtamedia?


      • Ei sitä kiinnosta yhden anargistin turpaansaanti


    • Hienoatoimintaa

      Sitä saa mitä tilaa, sitäs Panu ja pallokala hännystelijöineen kerjäävät verta nenästään.

      • turvallisuusvaje

        Ja poliisi istuu panssarimersussa turvassa seuraten katseella kurdien hyökkäilyä. Vai eivätkö muka tienneet koko hyökkäilystä?


      • 3-33-33

        "kerjäävät verta nenästään." xD heh
        kuka järjen jättiläinen tämänki kirjoitti.


    • Alavuz

      Kurdi teki sen mitä tuon kellarirunkun faijan olis pitänyt tehdä jo ajat sitten.

      • toinenpiffi

        Oletteko veljeksiä?


    • OntuvaHollantilainen

      Pano meni kännissä vittuileen. Olis kävelly ohi, tai jääny kännään.
      Videolla näkyy (joka toimitettu poliisille) kuinak Panu ärsyttää ja huutelee kurdeille. Taas kerran.
      Poliiseilla on myös video, missä Panu kertoo, että Kurdeille pitää vittuilla ja huutaa aina ko niitä näkee.
      Kurdeilla oli rauhallinen mielenosoitus ennenkuin tämä Reformin anargisti kellarissa asuva työtön ryntäsi paikalle.
      Sitä saa mitä tilaa

      • 3-33-33

        heh
        mieti noita kirjoituksia sitten ku oot keskitysleirillä.


    • Ei tuolla käyty kuvaajan päälle. Käytiin Reformin anargistin päälle joka kännissä ryntäsi paikalle hutamaan ja herjaamaan rauhallisia mielenosoittajia.

      • KurditUlosSuomesta

        Olipa rauhallista jengiä?


      • Oli, Kunnes Panu Anargistinä tuli paikalle. Ei ollut kellään ulkopuolisella ennen sitä eikä sen jälkeen mitään huolta turvallisuudesta.


    • 3-33-33

      Minkähän hepulin kurdit saa jos tietäis että valtio vakoilee joka kulmassa turva kameroillansa heitä.

    • suometars

      kohta alkaa mopopojat rullata niin on poliisilla tekemistä. pitääkö kohta liittyä SVL

      • uhanalainenkansa

        Onneksi on vaalit tulossa.


    • Tyrmistynyt

      Katsoin tuon videon. Narikkatorilla oli porukkaa omassa jengissä. Ei häirinneet ketään. eivät olleet kulkureiteillä. Sitten tuli humalainen joukko, jonka oli pakko mennä kyselemään ja kuvaamaan ihan naama etäisyydellä. Silloin alkoi rähinä. Jos ja kun polisi näkee videon, toteavat kylmänrauhallisesti, että Panu jengeineen aloitti häiriköinnin. Kysyvät Kurdeilta onko vaatimuksia ja räppäävät Panun jengille ehdollista vankeutta min 3 vuotta. Sakkojahan nuo työtömät sossun elätit eivät maksa.

      • pöyristyttävää

        Kirjoittaa piffin uutistoimisto. Sillähän ei ole mitään merkitystä että lippukepeillä sohittiin katsojia päin kasvoja ja lyötiin käden luut murskaksi kepillä tai hyppypotkulla.


      • Mietippä miksi sohittiin? Meni ihan siihen nokan eteen huutamaan.
        Jos olisivat katselleet kauempaa, kuten sivistyneet ihmiset tekee niin ei olis anargistillä käsi kipeä.
        Itse menivät provosimaan rauhallista mielenosoitusta.
        Katsoppa tuo video, kuka tuli kenenki luo? Panu ryhmineen meni häiriköimään ja provosoimaan.
        JA käsi meni murskaksi kun Panu kaatui omiin jalkoihinsa seottuaan.


      • Hfdd
        kimmon10 kirjoitti:

        Mietippä miksi sohittiin? Meni ihan siihen nokan eteen huutamaan.
        Jos olisivat katselleet kauempaa, kuten sivistyneet ihmiset tekee niin ei olis anargistillä käsi kipeä.
        Itse menivät provosimaan rauhallista mielenosoitusta.
        Katsoppa tuo video, kuka tuli kenenki luo? Panu ryhmineen meni häiriköimään ja provosoimaan.
        JA käsi meni murskaksi kun Panu kaatui omiin jalkoihinsa seottuaan.

        anargistillä Mietippä vielä tuota sanaa tuliko oikein kirjoitettua???


    • Irakiin

      Miksi Supo ei karkota kurdeja, Suomesta ei ne kuulu tänne?

      • Kuuluuko Marokkolainen Lokka tai Hollantilainen De Witt?


      • striimeistänähnyt

        Kurdit ovat poliisin erityisessä suosiossa kun poliisi pelkää niitä ja on samalla opettaneet niille miten väkivaltaisesti Suomessa voi käyttäytyä kun seuraavat vaan katseella vierestä Kurdien tekemiä pahoinpitelyjä.Ja korkeintaan vievät uhrin putkaan.Tämä poliisifarssi on toistunut monta kertaa viime aikoina.


    • niinväsynyt

      Eikö nuo kurdit olleet ns, juhlimassa Isiksen tappiota. Peshmerga joukothan ilmoittivat Isiksen kaatuneen. Olisivat kysyneet ensin.
      PS olen itse vahvasti haittamaahanmuuttoa vastaan.

      • Juurkin näin. Panu anargistijengeineen meni sinne. Mene sie sinen lähemmäs, mie en uskalla.
        Olisivat vaan katelleet kauempaa niin ei olis Panu kaatunut niin pahasti, että käsi meni.


      • takaisinarolle

        Ei kai kenelläkään ole oikeutta ruveta sohimaan ja huitomaan kepillä jos toinen kansalainen menee lähelle.Se keppi olisi voinut sohiessa vaikka puhkaista katsojan silmän.Kyllä se Panun käsi murtui siinä ilmapotkussa tai kepin lyönnissä. Aron ihmeidenkin on opittava siihen että kaupungissa kulkee ihmisiä läheltäkin.Kukaan ei voi määrätä että toisten ihmisten on pysyttävä 50 metrin säteellä minusta, aron ihmeestä.


      • Jgffd
        kimmon10 kirjoitti:

        Juurkin näin. Panu anargistijengeineen meni sinne. Mene sie sinen lähemmäs, mie en uskalla.
        Olisivat vaan katelleet kauempaa niin ei olis Panu kaatunut niin pahasti, että käsi meni.

        anargistijengeineen...väärin meni taas


      • Mikäs muu Panun jengi on kuin anarkisti


    • Natsi pellet SKEidalla. Heh.

    • Jfff
    • maahanmuuttohallitusnyt
      • Keskusta ja kokoomus ei ole syylisiä Panun provosointeihin


    • OntuvaHollantilainen

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      767
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe