Otsikossa kipale Lahtelaiselta rytmiorkesterilta
Sleepy Sleepers - Liuskis läyskis lepakko
74
539
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei mulle kukaan vastaa?
Eikö kiinnosta?
Oonko yksin?
Missä muut?
Ihme juttu.- Anonyymi
Ei aukene mulle!
Mikä ihmeen lepakko?
- Anonyymi
Siankuonolepakko eli kimalaislepakko (Craseonycteris thonglongyai) on pienlepakoiden alalahkoon kuuluva lepakkolaji. Se on yksi maailman pienimmistä nisäkkäistä ja painaa vain noin kaksi grammaa. Se kilpailee etruskipäästäisen kanssa maailman pienimmän nisäkkään tittelistä: etruskipäästäinen painaa vähemmän, mutta siankuonolepakolla on pienempi kallo. Siankuonolepakon kyynärvarsi on 2,2-2,6 cm.
Siankuonolepakko on heimonsa Craseonycteridae ainoa tunnettu laji ja elää pienellä alueella Länsi-Thaimaassa. Se on yksi maailman uhanalaisimmista nisäkkäistä.
Laji elää 10-15 lepakon ryhmissä luolissa. Ne saalistavat iltahämärässä puiden latvojen yläpuolella. - Anonyymi
Vanhana lahtelaisena sliipparit on hyvinkin tuttu bändi ja tunnen henkilökohtaisesti Saken ja Madon. Velipoika on heidän ikätoverinsa ja tuntee heidät paremmin.
Lapsuudenkaveri oli rumpalina heillä joskus ja pari kaveria roudareina. Toinen kavereista sai kenkää kun rysäytti kortitta kännissä sliippareiden vanin linja-auton kylkeen.
Pari varhaista keikkaansa muistan nähneeni 80 luvun alussa. Olikohan MP-näyttelyssä toinen keikka. Siellä esiteltiin silloin ensimmäisiä Suomeen tuotavia mönkijöitä, joissa oli niin muhkeat renkaat että väitettiin niillä pystyvän ajamaan vedessä. En usko että kuitenkaan pystyi.
Bändi oli niin cool ja siitä oltiin ylpeitä. Se oli lahtelaisen retku- ja juomakulttuurin ruumiillistuma. Saken bisnekset on menneet vähän niin ja näin mutta hyvää on meininki aina ollut. Madolle kävi paremmin kun kerkesi myymään Jippiin osakkeet ennen romahdusta.
Muistan sinulle äiti- levyn kaikki biisit ulkoa edelleen ja born in the savo levyn. Matti ja Teppo- levy oli myöskin klassikko. Juhannuksina soitettiin jenkkirasseista akut tyhjiksi sliippareitten tahdissa.
T 2010- Anonyymi
Katsos pojua, no erittäin arvostamani Sakkehan on sitten meidän yhteinen tuttumme.
Hertsikassa lopetti mutta kaverinsa jatkoi alakerrassa huoltopuolta, oli muuten kasi.
Sakkelta tuli monta laatupyörää hankittua, koska kilpailevan pikkumies oli itseään niin täynnä kuin sinäkin, että nou.
Tiedän mitä nykyään puuhaa, vaan ei kuulu informoitaviin tällä palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos pojua, no erittäin arvostamani Sakkehan on sitten meidän yhteinen tuttumme.
Hertsikassa lopetti mutta kaverinsa jatkoi alakerrassa huoltopuolta, oli muuten kasi.
Sakkelta tuli monta laatupyörää hankittua, koska kilpailevan pikkumies oli itseään niin täynnä kuin sinäkin, että nou.
Tiedän mitä nykyään puuhaa, vaan ei kuulu informoitaviin tällä palstalla.Minulle taas tuo sleepparit edusti totaalipaskaa, mutta kuten kaikilla on jokin hyvä biisi myös sliipareilla, enemmän pidän elokuvista ja suosikki näyttelijä oli Matti Pellonpää, samoin Sakari Kuosmanen ja edesmennyt Harri Marstio.
Matti oli kutenkin numero 1. ainakin Matilla ja Sakarilla oli myös osansa sliipareista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle taas tuo sleepparit edusti totaalipaskaa, mutta kuten kaikilla on jokin hyvä biisi myös sliipareilla, enemmän pidän elokuvista ja suosikki näyttelijä oli Matti Pellonpää, samoin Sakari Kuosmanen ja edesmennyt Harri Marstio.
Matti oli kutenkin numero 1. ainakin Matilla ja Sakarilla oli myös osansa sliipareista.Bändin idea oli anarkistinen ajankohtainen huumori ja itseironia. Hauskanpito ennenkaikkea. Sen tarkoitus ei ollutkaan miellyttää ketään herranpelkoista vähä-älyistä tiukkapipoa. Se oli lahtelaisten pottuilua muulle Suomelle, vähän samassa hengessä kuin Pulttibois pisti halvalla monia.
Pellonpään osuus oli hengailla mukana silloin tällöin, koska oli hauska viinamäen mies ja kaikkien kaveri. Hän hengaili myös muiden bändien mukana, kuten esim Juicen. Kuosmanen oli vieraileva tähti ja myöskin hangaround.
Sakke ei ikinä hengailisi lerpan kanssa, joten unohda nyt nuo höpinät ja "laatupyörät". Olet menneen talven mopomies.
Lerpsei, minulla oli 33 vuotta sitten yhden vuoden ajan halpa jenkkiromu, kuten parilla kaverillakin. Se ei tee jenkkiautoharrastajaa kuitenkaan. Lahdessa oli siihen aikaan pieni buumi ja silloin sai torillekin vielä iltaisin parkkeerata.
Olihan ne halvatkin jenkkiromut tyttömagneetteja. Auton avulla ensimmäisen vaimonikin bongasin ja ihan keskellä päivää Hämeenkadulla.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bändin idea oli anarkistinen ajankohtainen huumori ja itseironia. Hauskanpito ennenkaikkea. Sen tarkoitus ei ollutkaan miellyttää ketään herranpelkoista vähä-älyistä tiukkapipoa. Se oli lahtelaisten pottuilua muulle Suomelle, vähän samassa hengessä kuin Pulttibois pisti halvalla monia.
Pellonpään osuus oli hengailla mukana silloin tällöin, koska oli hauska viinamäen mies ja kaikkien kaveri. Hän hengaili myös muiden bändien mukana, kuten esim Juicen. Kuosmanen oli vieraileva tähti ja myöskin hangaround.
Sakke ei ikinä hengailisi lerpan kanssa, joten unohda nyt nuo höpinät ja "laatupyörät". Olet menneen talven mopomies.
Lerpsei, minulla oli 33 vuotta sitten yhden vuoden ajan halpa jenkkiromu, kuten parilla kaverillakin. Se ei tee jenkkiautoharrastajaa kuitenkaan. Lahdessa oli siihen aikaan pieni buumi ja silloin sai torillekin vielä iltaisin parkkeerata.
Olihan ne halvatkin jenkkiromut tyttömagneetteja. Auton avulla ensimmäisen vaimonikin bongasin ja ihan keskellä päivää Hämeenkadulla.
T 2010niinkö on ollut mulla oli kolmisen vuotta chevy van starcraft rekisterinumero oli nuc-75 diesel 6.2 litrainen ns. big block ostin sen metroautosta itselleni vuonna 1988 -1990 välisenä aikana, paku kaksi kipparin penkkiä kolme lautapenkkiä takana. Sininen.
Isolla broidilla oli joskus dodge royal monaco 70 -80 luvun vaiheilla, ei ollut juurikaan varaa sillä ajaa.. neliovinen maili...
mutta ei sama malli kuin blues brothersissa.
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bändin idea oli anarkistinen ajankohtainen huumori ja itseironia. Hauskanpito ennenkaikkea. Sen tarkoitus ei ollutkaan miellyttää ketään herranpelkoista vähä-älyistä tiukkapipoa. Se oli lahtelaisten pottuilua muulle Suomelle, vähän samassa hengessä kuin Pulttibois pisti halvalla monia.
T 2010Neiti 2010 hyvä.
Olet oikeassa musiikillisuuden suhteen ja muu taasen tuota tuubaa.
Joo pitää paikkansa, en ole ollut "hengailukaveri", mutta mutta, Sakkella oli aina Hertsikassa kaffipannu kuumana ja tapana oli höpötellä niitä näitä, hänen "hengailleen" duunissaan.
Timppa hoiti omatoimisesti tarvikepuolen ja tyttö muun sälän yläkerrassa, jossa toimisto myös ns. ravintolapuolen päämajana.
Ravintolapäälliköllänsä oli makee armeijan maastoväreihin rakennettu 6 pyttyinen laatupyörä.
Ollaan yhdessä letkassa ajeltu monet kerrat ja yleensä hän oli järjestäjä, joka nyt ei ole mikään ihmeellinen asia järjestää asiakkailleen ja ystävilleen esim. hauskan viikonlopun jossain.
Junttilan rajojenkin ulkopuolella tuli käytyä, mutta sinä olet väärä henkilö minulta vastaanottamaan tuota infoa.
Mitä tulee alituiseen naisbablaasi, niin kyllä uskon, että olet tarvinnut jopa auton avuksesi bongatessa naisia jo alta kakskymppisenä ja sulla on tuossakin asiassa jäänyt levy päälle.
Tuossa eilen varmistui lukuisamman kerran, että olet pelkkä palstan sanataiteilija asiamiehesi 44:n kanssa, kykynä ainoastaan pa-vedonlyönnit idioottisyytöksin, mutta vahva on pelkotila pysyä sanojensa takana ja tavata.
Olet pelkkä nolla peppustesi kanssa, ei muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiti 2010 hyvä.
Joo pitää paikkansa, en ole ollut "hengailukaveri", mutta mutta, Sakkella oli aina Hertsikassa kaffipannu kuumana ja tapana oli höpötellä niitä näitä, hänen "hengailleen" duunissaan.
Timppa hoiti omatoimisesti tarvikepuolen ja tyttö muun sälän yläkerrassa, jossa toimisto myös ns. ravintolapuolen päämajana.
Ravintolapäälliköllänsä oli makee armeijan maastoväreihin rakennettu 6 pyttyinen laatupyörä.
Ollaan yhdessä letkassa ajeltu monet kerrat ja yleensä hän oli järjestäjä, joka nyt ei ole mikään ihmeellinen asia järjestää asiakkailleen ja ystävilleen esim. hauskan viikonlopun jossain.
Junttilan rajojenkin ulkopuolella tuli käytyä, mutta sinä olet väärä henkilö minulta vastaanottamaan tuota infoa.
Mitä tulee alituiseen naisbablaasi, niin kyllä uskon, että olet tarvinnut jopa auton avuksesi bongatessa naisia jo alta kakskymppisenä ja sulla on tuossakin asiassa jäänyt levy päälle.
Tuossa eilen varmistui lukuisamman kerran, että olet pelkkä palstan sanataiteilija asiamiehesi 44:n kanssa, kykynä ainoastaan pa-vedonlyönnit idioottisyytöksin, mutta vahva on pelkotila pysyä sanojensa takana ja tavata.
Olet pelkkä nolla peppustesi kanssa, ei muuta.Mikähän tässä sliipari jutussa ei oikein täsmää kaverini ammiksesta just 16-17 vuotiaina kehuivat sliipareita, siis vuonna 1976 -77, 2010 on kertonut olevansa suurikin sliippari fani ja ajelleensa tuon ikäisenä ostamallaan jenkkiautolla lahden torilla, outoa vaan se että poju on kertonut olevansa 50 vuotias, eli hän on ollut vuonna 80 kymmen vuotias kun minä olin 20 vuotias... jokin ei taas täsmää, no eipä ole ekakerta, taitaa tämäkin olla haaveunia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän tässä sliipari jutussa ei oikein täsmää kaverini ammiksesta just 16-17 vuotiaina kehuivat sliipareita, siis vuonna 1976 -77, 2010 on kertonut olevansa suurikin sliippari fani ja ajelleensa tuon ikäisenä ostamallaan jenkkiautolla lahden torilla, outoa vaan se että poju on kertonut olevansa 50 vuotias, eli hän on ollut vuonna 80 kymmen vuotias kun minä olin 20 vuotias... jokin ei taas täsmää, no eipä ole ekakerta, taitaa tämäkin olla haaveunia.
Eihän tuo hyypiö oo muuta kuin neitimäinen 2010/44 pa-tapaamispelokas internetkovis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo hyypiö oo muuta kuin neitimäinen 2010/44 pa-tapaamispelokas internetkovis.
Sliipparien levy sinulle äiti julkaistiin vuonna 1975 poju on silloin ollut viisi vuotias ja katsellut pikkukakkosta, kurat vaipoissa...
- Anonyymi
älä selitä... kerrotaanko sinusta sliipparien väinö nimisestä biisistä... sopii vaan sinuun hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä selitä... kerrotaanko sinusta sliipparien väinö nimisestä biisistä... sopii vaan sinuun hyvin.
seitsemän vuotias ja kurat vielä vaipoissa alan ymmrtää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerrotaanko pihipoika nimisessä kipaleessa senssukasta vai numballista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerrotaanko pihipoika nimisessä kipaleessa senssukasta vai numballista?
Todennäköisesti ei, mutta sinusta kertoo Vainion kappale turakainen thaimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti ei, mutta sinusta kertoo Vainion kappale turakainen thaimaassa.
Mies kun tulee tiettyyn ikään
niin ei sillä pelaa mikään
Sen näkee peilistä, on kaikki eilistä....
Tuumailevivat kimpassa Senssu & NumBalli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kun tulee tiettyyn ikään
niin ei sillä pelaa mikään
Sen näkee peilistä, on kaikki eilistä....
Tuumailevivat kimpassa Senssu & NumBalliNoin se juuri menee, myös sinulla... kun tulet siihen ikään, jos yleensä edes olet elossa, mielenterveysongelmat joita ratkot ryyppäämällä vievät nopeasti hautaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se juuri menee, myös sinulla... kun tulet siihen ikään, jos yleensä edes olet elossa, mielenterveysongelmat joita ratkot ryyppäämällä vievät nopeasti hautaan.
Onko korkea ikä ja monet sairaudet mielestäsi kehuskelunaihe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko korkea ikä ja monet sairaudet mielestäsi kehuskelunaihe?
Korkea ikä on kehuskelun aihe, sairaudet on vain iänmukana tuoma välttämättömyys, yleensä korkea ikä tuo mukanaan viisautta, jota saa vain elämällä ja asioita kokemalla, siksi Pattayan reppanat pelkää vanhoja naisia, me iäkkäämmät pärjäämme hyvin vanhojen ja nuorien akkojan kanssa, Pattayan pojun ainoa suhde on maksettu sellainen, onko se ylpeyden aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkea ikä on kehuskelun aihe, sairaudet on vain iänmukana tuoma välttämättömyys, yleensä korkea ikä tuo mukanaan viisautta, jota saa vain elämällä ja asioita kokemalla, siksi Pattayan reppanat pelkää vanhoja naisia, me iäkkäämmät pärjäämme hyvin vanhojen ja nuorien akkojan kanssa, Pattayan pojun ainoa suhde on maksettu sellainen, onko se ylpeyden aihe.
Terveistä vanhuksista tulee yleensä vanhoja, rauhallisia ja viisaita. Sinusta tuli katkera ja sairas dementikko, joka on karkoittanut kaikki ympäriltään narsistisella ja pihillä luonteellaan. Elämänilo on sinusta poissa. Poissa on myös järki, käytöstavat, muisti ja viisaus. Oppimattomuus näkyy myös sinussa ja se on seurausta siitä että olet ylimielinen ja kuvittelet tietäväsi asiat oppimatta niitä ensin, etkä suostu oppimaan enää yhtään mitään.
90% sairauksista on seurausta huonoista elämäntavoista. Jos olisit uskonut aikoinaan lääkäreitä että pitää liikkua ja syödä terveellisesti niin et olisi tuossa jamassa. Et sitten uskonut heitäkään vaan arvelit että makkarapötköllä elät satavuotiaaksi istumalla sisätiloissa talkkipurkin kanssa netin ääressä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveistä vanhuksista tulee yleensä vanhoja, rauhallisia ja viisaita. Sinusta tuli katkera ja sairas dementikko, joka on karkoittanut kaikki ympäriltään narsistisella ja pihillä luonteellaan. Elämänilo on sinusta poissa. Poissa on myös järki, käytöstavat, muisti ja viisaus. Oppimattomuus näkyy myös sinussa ja se on seurausta siitä että olet ylimielinen ja kuvittelet tietäväsi asiat oppimatta niitä ensin, etkä suostu oppimaan enää yhtään mitään.
90% sairauksista on seurausta huonoista elämäntavoista. Jos olisit uskonut aikoinaan lääkäreitä että pitää liikkua ja syödä terveellisesti niin et olisi tuossa jamassa. Et sitten uskonut heitäkään vaan arvelit että makkarapötköllä elät satavuotiaaksi istumalla sisätiloissa talkkipurkin kanssa netin ääressä.Jos olen mielestäsi tuossa kunnossa, kannattaa varmaan huolehtia itsestäsi paremmin kun minä olen mielestäsi itsestäni huolehtinut, etkä reppana vastannut kysymykseeni,
Pattayan pojun ainoa suhde on maksettu sellainen, onko se ylpeyden aihe.
Muuten dementia on pääosin periytyvä sairaus, eikä suvussani ole sitä koskaan esiintynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen mielestäsi tuossa kunnossa, kannattaa varmaan huolehtia itsestäsi paremmin kun minä olen mielestäsi itsestäni huolehtinut, etkä reppana vastannut kysymykseeni,
Pattayan pojun ainoa suhde on maksettu sellainen, onko se ylpeyden aihe.
Muuten dementia on pääosin periytyvä sairaus, eikä suvussani ole sitä koskaan esiintynyt.Eikä minun tarvitse olla hyvä käytöksinen sinua kohtaan olen sinua selvästi vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä minun tarvitse olla hyvä käytöksinen sinua kohtaan olen sinua selvästi vanhempi.
Tämä Pattayan matkailupalsta on hyväkäytöksisien ja hyvästi käyttäytyvien opinahjo heille jotka bisnestä tekevät Pattayan baarityttöjen kanssa, jotka baaritytöt etupäässä on bisnesnaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Pattayan matkailupalsta on hyväkäytöksisien ja hyvästi käyttäytyvien opinahjo heille jotka bisnestä tekevät Pattayan baarityttöjen kanssa, jotka baaritytöt etupäässä on bisnesnaisia.
Jep pattayarakkauden yksi ilmenemismuoto on se että ei erota mikä on hyväksikäyttöä, mikä hyvää käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep pattayarakkauden yksi ilmenemismuoto on se että ei erota mikä on hyväksikäyttöä, mikä hyvää käytöstä.
Niin.....olen tässä odotellut koska alkaa jauhamaan, että silmälaseja käyttävät on myös päävikaisia, mutta ei ole vielä koska itsellään okuläärit kuin pullon pohjat ja kulmakarvat kuin mupetilla.
Pattayan baaritytöt nyt bisnesnaisia, kun pyllistää muutamasta kympistä 2 viikon omanapanarssulle, joka kertoo tarinaa olevansa suomen valtakunnallisen rakennusliikkeen kakksomies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Pattayan matkailupalta on ollut hyvä palsta tarkkailla erään mieleltään häiriintyneen idiootin oireilua.
Mitähän ihmettä on tapahtunut tavalliselle ihmiselle, mikä saa ihmisen toimimaan, kuten sinä senssu toimit?
Pattaya on mielestäsi maailman paskin paikka, mutta silti olet viettänyt jo vuosia elämästäsi täällä Pattayan matkailupalstalla. Näin siitä huolimatta, että kertomasi mukaan, kävit Pattayalla ensimmäisen kerran vasta tänä vuonna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neiti 2010 hyvä.
Olet pelkkä nolla peppustesi kanssa, ei muuta.Laatupyörä Harley Davidson 6 pyttyisellä moottorilla!
Onko tällaisia rakennettu muillekin kuin Chiang Main miljönääri Senseille?
Tietääkö kukaan Honda Kurko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiii ooo todellista!
Näihin Senssu-Amalian aivopieruihin ja pilin venyttelyin ei tavallinen mies pysty?
Heh heh heh...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se juuri menee, myös sinulla... kun tulet siihen ikään, jos yleensä edes olet elossa, mielenterveysongelmat joita ratkot ryyppäämällä vievät nopeasti hautaan.
Heippa pohjoisen mies!
Jäin miettimään mitä tarjosit eilen illalla ruuaksi vaimosi uima-allas seurueelle ja jatkuiko bileet pitkään?
Me täällä Hua Hinissä kävimme ulkona syömässä.
Vaimoni söi intialaista massaman curria ja minä söin siskonmakkarasoppaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle taas tuo sleepparit edusti totaalipaskaa, mutta kuten kaikilla on jokin hyvä biisi myös sliipareilla, enemmän pidän elokuvista ja suosikki näyttelijä oli Matti Pellonpää, samoin Sakari Kuosmanen ja edesmennyt Harri Marstio.
Matti oli kutenkin numero 1. ainakin Matilla ja Sakarilla oli myös osansa sliipareista.Harri Marstio - nättelijä?!?
Meinasin jo kiekaista KHIAIN, mutta oikeassa olit jälleen kerran. Marstio on näytellyt elokuvassa "Rikos ja rangaistus".
Epäselväksi minulle jäi mikä oli roolinsa elokuvassa "Toivon tuolla puolen". Tiedätkö sinä tämän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harri Marstio - nättelijä?!?
Meinasin jo kiekaista KHIAIN, mutta oikeassa olit jälleen kerran. Marstio on näytellyt elokuvassa "Rikos ja rangaistus".
Epäselväksi minulle jäi mikä oli roolinsa elokuvassa "Toivon tuolla puolen". Tiedätkö sinä tämän?Toivon tuolla puolen löytyy areenasta jos ei näy siellä kaytä vaikka privatvpn palvelua, olen katsonut leffan ihan hyvä. Joskin Kaurismäen leffat on huikan omalaatuisia, Tuomari Nurmio laulaa myös muutaman biisin, joka on yksi suosikki muusikoistani, jopa hänen julkaisua kohdusta hautaan pidetään parhaana suomessa koskaan julkaistuna lp levynä.
by Numball - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon tuolla puolen löytyy areenasta jos ei näy siellä kaytä vaikka privatvpn palvelua, olen katsonut leffan ihan hyvä. Joskin Kaurismäen leffat on huikan omalaatuisia, Tuomari Nurmio laulaa myös muutaman biisin, joka on yksi suosikki muusikoistani, jopa hänen julkaisua kohdusta hautaan pidetään parhaana suomessa koskaan julkaistuna lp levynä.
by Numball"pidetään parhaana suomessa koskaan julkaistuna lp levynä"
Älä puhu itsestäsi monikossa. Nurmio ei pääse edes 50 sakkiin suosiossa. Suosio mitataan levymyyntinä eikä sinun mielipiteellä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_myydyimmistä_artisteista_Suomessa
Matkakohteen suosio mitataan turistimäärillä. Pattaya on ykkönen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pidetään parhaana suomessa koskaan julkaistuna lp levynä"
Älä puhu itsestäsi monikossa. Nurmio ei pääse edes 50 sakkiin suosiossa. Suosio mitataan levymyyntinä eikä sinun mielipiteellä.
Matkakohteen suosio mitataan turistimäärillä. Pattaya on ykkönen.Miksi sitten mainostat Filippiinien rantoja muutama minuutti aiemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkakohteen suosio mitataan turistimäärillä. Pattaya on ykkönen.siis miten se taas menikää, wikipediasta.... osaatko reppana lukea ollenkaan, ja tuo levy on erinominen, koristaa myös alkuperäisenä levykokoelmaa,,,
"Kohdusta hautaan (JHN 2001) on Tuomari Nurmion sekä Köyhien ystävien albumi vuodelta 1979. Musiikkilehti Soundin (numero 3/2005) kriitikkoäänestyksessä Kaikkien aikojen 50 parasta suomalaista albumia Kohdusta hautaan valittiin kaikkien aikojen parhaaksi suomalaiseksi rockalbumiksi. Levy oli Johanna-levymerkin ensimmäinen albumijulkaisu. Albumin tunnetuimmat kappaleet ovat "Valo yössä twist", "Kurjuuden kuningas" ja "Oi mutsi mutsi", joita pidetään nykyisin suomirockin klassikoina." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkakohteen suosio mitataan turistimäärillä. Pattaya on ykkönen.Jos matkakohteen suosiota mitataan kävijämäärän mukaan, Thaimaa on pieni tekijä, saatikka pattaya... Maailmassa on kymmeniä kohteita joka pesee pattayan ja thaimaan mennentullen, aloitetaan vaikka pariisi ja ranska... Espanja.. Kreikka... jopa britit on suurempi turistikohde kuin thaimaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos matkakohteen suosiota mitataan kävijämäärän mukaan, Thaimaa on pieni tekijä, saatikka pattaya... Maailmassa on kymmeniä kohteita joka pesee pattayan ja thaimaan mennentullen, aloitetaan vaikka pariisi ja ranska... Espanja.. Kreikka... jopa britit on suurempi turistikohde kuin thaimaa...
Bangkok on maailman suosituin matkailukaupunki. Sijaitsee Thaimaassa. Suositumpi kuin Pariisi, Lontoo tai mikä tahansa. Tuomari Nurmion musiikki on aivan kamalaa hevonsontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bangkok on maailman suosituin matkailukaupunki. Sijaitsee Thaimaassa. Suositumpi kuin Pariisi, Lontoo tai mikä tahansa. Tuomari Nurmion musiikki on aivan kamalaa hevonsontaa.
Joopa joo, varmaan on.. sinun mielestä... Sinulla on paljon mielipiteitä toisista... Kaikki hieman omalaatuisia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo, varmaan on.. sinun mielestä... Sinulla on paljon mielipiteitä toisista... Kaikki hieman omalaatuisia...
Maailman suosituin kohde
https://www.is.fi/matkat/art-2000005866032.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Lontoo
2. Istanbul
3. Marokko
4. Pariisi
5. Siem Reap, Kambodza
6. Praha
7. Rooma
8. Hanoi, Vietnam
9. New York
10. Ubud, Indonesia
Vuodelta 2018 missä Bangkok. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Lontoo
2. Istanbul
3. Marokko
4. Pariisi
5. Siem Reap, Kambodza
6. Praha
7. Rooma
8. Hanoi, Vietnam
9. New York
10. Ubud, Indonesia
Vuodelta 2018 missä Bangkok.Neljä vuotta peräkkäin ykkönen
https://www.sttinfo.fi/tiedote/bangkok-matkailijoiden-suosituin-kaupunkikohde-neljatta-vuotta-perakkain?publisherId=40855102&releaseId=69864552 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä vuotta peräkkäin ykkönen
https://www.sttinfo.fi/tiedote/bangkok-matkailijoiden-suosituin-kaupunkikohde-neljatta-vuotta-perakkain?publisherId=40855102&releaseId=69864552oletko ihan oikeasti noin tyhmä, opettele medialukutaitoa, tuo on mastercard korttiyhtiön näkemysasiasta, käy vaikka katsomassa jonkun matkailuviranomisen todellisia matkustaja määriä vaikka TAT thaimaassa, ja ranskan tai brittien vastaavaa viranomainen, itse en viitsi... etsiä... typerää hommaa... kun on selvä asiat että pelkästään pariisissa on enemmän turisteja vuodessa kuin koko thaimaassa. pariisissa käy 45 miljoonaa turistia vuodessa, Thaimaassa käy noin 35 miljoonaa turistia vuodessa, kun muutaman miinuutin googlasin, ns. virallisilta sivuilta, siis pelkästään pariisi on 20% suurempi kuin koko thaimaan turismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko ihan oikeasti noin tyhmä, opettele medialukutaitoa, tuo on mastercard korttiyhtiön näkemysasiasta, käy vaikka katsomassa jonkun matkailuviranomisen todellisia matkustaja määriä vaikka TAT thaimaassa, ja ranskan tai brittien vastaavaa viranomainen, itse en viitsi... etsiä... typerää hommaa... kun on selvä asiat että pelkästään pariisissa on enemmän turisteja vuodessa kuin koko thaimaassa. pariisissa käy 45 miljoonaa turistia vuodessa, Thaimaassa käy noin 35 miljoonaa turistia vuodessa, kun muutaman miinuutin googlasin, ns. virallisilta sivuilta, siis pelkästään pariisi on 20% suurempi kuin koko thaimaan turismi.
Lerppa ja lerpan medialukutaito.
Ei se ole mikään näkemys vaan turistimäärän perusteella tehty tutkimus.
Bangkok meni Pariisin ja Lontoon ohitse myös monissa muissa tutkimuksissa.
Tripadvisorit on kaupallisia ja niiden tutkimukset on mielipiteitä.
Raha ei valehtele. Bangkok on ykkönen. Pariisi jäi hopealle jo 2016.
https://www.ksml.fi/ulkomaat/Mikä-kaupunki-oli-maailman-suosituin-turistikohde-Vastaus-saattaa-yllättää/907970 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko ihan oikeasti noin tyhmä, opettele medialukutaitoa, tuo on mastercard korttiyhtiön näkemysasiasta, käy vaikka katsomassa jonkun matkailuviranomisen todellisia matkustaja määriä vaikka TAT thaimaassa, ja ranskan tai brittien vastaavaa viranomainen, itse en viitsi... etsiä... typerää hommaa... kun on selvä asiat että pelkästään pariisissa on enemmän turisteja vuodessa kuin koko thaimaassa. pariisissa käy 45 miljoonaa turistia vuodessa, Thaimaassa käy noin 35 miljoonaa turistia vuodessa, kun muutaman miinuutin googlasin, ns. virallisilta sivuilta, siis pelkästään pariisi on 20% suurempi kuin koko thaimaan turismi.
Bangkok 22,78 miljoonaa
Pariisi 19,10 miljoonaa
Lontoo 19,09 miljoonaa
Siinä ne on kolmen kärki. Vetelet hatusta noita omia lukujasi. Sanot myös että Thaimaahan tullaan sen halpuuden vuoksi, Bangkokin turistit käyttivät viime vuonna kuitenkin 6 miljardia euroa enemmän rahaa kuin Pariisin turistit. Pariisi on siis resupeppujen kaupunki. Sinulla on kummallinen tarve aina mollata Thaimaata ja kertoa kuinka huono, paha ja epäsuosittu se on. Varsin kummallinen on tuo tapasi kun ottaa huomioon että kehuskelet samaan aikaan siellä asumisella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bangkok 22,78 miljoonaa
Pariisi 19,10 miljoonaa
Lontoo 19,09 miljoonaa
Siinä ne on kolmen kärki. Vetelet hatusta noita omia lukujasi. Sanot myös että Thaimaahan tullaan sen halpuuden vuoksi, Bangkokin turistit käyttivät viime vuonna kuitenkin 6 miljardia euroa enemmän rahaa kuin Pariisin turistit. Pariisi on siis resupeppujen kaupunki. Sinulla on kummallinen tarve aina mollata Thaimaata ja kertoa kuinka huono, paha ja epäsuosittu se on. Varsin kummallinen on tuo tapasi kun ottaa huomioon että kehuskelet samaan aikaan siellä asumisella.Se johtuu siitä että lerpsei joutui palaamaan maitojunalla Suomeen kun meni rahat, terveys ja vaimo. Kela hoitaa hänen matkansa nykyään ja ne matkat suuntautuu Helsinkiin Jorvin sairaalaan. Lerpseillä on syvä rakkaussuhde kansaneläkelaitokseen. Suvaitsevaisuudellaan hän tekee kuitenkin lovea omiin kelatuloihinsa koska kelarahasta iso osa menee nykyään uussuomalaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bangkok 22,78 miljoonaa
Pariisi 19,10 miljoonaa
Lontoo 19,09 miljoonaa
Siinä ne on kolmen kärki. Vetelet hatusta noita omia lukujasi. Sanot myös että Thaimaahan tullaan sen halpuuden vuoksi, Bangkokin turistit käyttivät viime vuonna kuitenkin 6 miljardia euroa enemmän rahaa kuin Pariisin turistit. Pariisi on siis resupeppujen kaupunki. Sinulla on kummallinen tarve aina mollata Thaimaata ja kertoa kuinka huono, paha ja epäsuosittu se on. Varsin kummallinen on tuo tapasi kun ottaa huomioon että kehuskelet samaan aikaan siellä asumisella.Virallisten turismi tilastojen mukaan pariisissa kävi vuonna 2018 45 miljonaa turistia joka tekee siitä maailman suurimman kaupunkituristikohteen, Thaimassa saamaan aikaan noin 20% vähemmin, asiasta löytyy useita eri viitteitä mm. https://wikitravel.org/fi/Pariisi lisäksi tuo bangkokin matkaaja määrä on pahasti alakanttiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virallisten turismi tilastojen mukaan pariisissa kävi vuonna 2018 45 miljonaa turistia joka tekee siitä maailman suurimman kaupunkituristikohteen, Thaimassa saamaan aikaan noin 20% vähemmin, asiasta löytyy useita eri viitteitä mm. https://wikitravel.org/fi/Pariisi lisäksi tuo bangkokin matkaaja määrä on pahasti alakanttiin...
Ja resuperse mitä mollaamista factoissa on, ei se siitä valehtelemalla muuksi muutu, netissä on paljon paskatietoa mikä pitää osata suodattaa veks. sitä kutsutaan medialukutaidoksi, joka kaltaisillasi on ihan perseestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja resuperse mitä mollaamista factoissa on, ei se siitä valehtelemalla muuksi muutu, netissä on paljon paskatietoa mikä pitää osata suodattaa veks. sitä kutsutaan medialukutaidoksi, joka kaltaisillasi on ihan perseestä.
Tuolla vielä lisää factaa, huomaa että medialukutaitosi on hieman hukassa, tilastot jota esität on useita vuosia vanhoja... https://press.parisinfo.com/news/press-releases/Paris-record-tourist-numbers-in-2017
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virallisten turismi tilastojen mukaan pariisissa kävi vuonna 2018 45 miljonaa turistia joka tekee siitä maailman suurimman kaupunkituristikohteen, Thaimassa saamaan aikaan noin 20% vähemmin, asiasta löytyy useita eri viitteitä mm. https://wikitravel.org/fi/Pariisi lisäksi tuo bangkokin matkaaja määrä on pahasti alakanttiin...
Höpönlöpöä. Wikitravel on kaupallista hömppää, pelkkä mainossivusto ja nuo luvut eivät perustu mihinkään viralliseen tutkimukseen. Samaa hömppää kuin kertovat että Suomi on maailman kolmanneksi suosituin lomakohde ja että suomalaiset on maailman onnellisin kansa. Opettele lukemaan virallisia tilastoja, eikä mainospuheita, jos haluat tietää mikä on totuus.
Markkinatutkimusyhtiö Euromonitor Internationalin tekemän tutkimuksen mukaan Pariisi oli vasta sijalla 7 vuonna 2016. Thaimaan turismi on kasvanut muutamassa vuodessa yli 30% joka on huikea kasvu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpönlöpöä. Wikitravel on kaupallista hömppää, pelkkä mainossivusto ja nuo luvut eivät perustu mihinkään viralliseen tutkimukseen. Samaa hömppää kuin kertovat että Suomi on maailman kolmanneksi suosituin lomakohde ja että suomalaiset on maailman onnellisin kansa. Opettele lukemaan virallisia tilastoja, eikä mainospuheita, jos haluat tietää mikä on totuus.
Markkinatutkimusyhtiö Euromonitor Internationalin tekemän tutkimuksen mukaan Pariisi oli vasta sijalla 7 vuonna 2016. Thaimaan turismi on kasvanut muutamassa vuodessa yli 30% joka on huikea kasvu.Markkinatutkimusyhtiö Euromonitor Internationalin tekemän tutkimus vuodelta 2016.
https://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/578033-tassa-ovat-maailman-suosituimmat-kaupungit-taalla-eniten-turistivierailuja-top-10 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markkinatutkimusyhtiö Euromonitor Internationalin tekemän tutkimus vuodelta 2016.
https://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/578033-tassa-ovat-maailman-suosituimmat-kaupungit-taalla-eniten-turistivierailuja-top-10Siis tuo on julkaistu, pariisin matkailuviranomaisten toimesta, ja siellä todetaan että pariisissa käy vuosittain yli 40 miljoonaa turistia, asiassa on vielä toinenkin näkökulma, paahan jäävä rahat et ole koskaa käynyt pariisissa se on aivan helvetin kallis kupunki, sieltä on turha etsia 20 euroa maksavaa kohtuu hintaista majapaikkaa, bangkokista saat kolmentähden hotellihuoneen 25 eurolla, pattayalta vielä halvemmalla, lisäksi ruoka on ranskassa varsin kallista, itse ranskassa käy 75 miljoonaa turistia joten thaimaa on pieni matkakohde pattayasta puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tuo on julkaistu, pariisin matkailuviranomaisten toimesta, ja siellä todetaan että pariisissa käy vuosittain yli 40 miljoonaa turistia, asiassa on vielä toinenkin näkökulma, paahan jäävä rahat et ole koskaa käynyt pariisissa se on aivan helvetin kallis kupunki, sieltä on turha etsia 20 euroa maksavaa kohtuu hintaista majapaikkaa, bangkokista saat kolmentähden hotellihuoneen 25 eurolla, pattayalta vielä halvemmalla, lisäksi ruoka on ranskassa varsin kallista, itse ranskassa käy 75 miljoonaa turistia joten thaimaa on pieni matkakohde pattayasta puhumattakaan.
Joopa joo ja porilaisen nakkikioskiyrittäjä jaskan mukaan porissa käy 90 miljoonaa turistia ja ne kaikki ostaa lihiksen nakilla neljästi päivässä.
Älä nyt puhu ihan soopaa. Bangkok on kaikilla mittareilla Pariisia edellä. Myös rahankäytössä.
Pariisin keskusta on kallis tilavuokrien vuoksi mutta niin on myös Bangkok. Pariisin laitamilla on halpaa syöminen kuten myös Bangkokin laitamilla.
Tuossa tutkimuksessa lukee täysin selvästi että Bangkokin turistit käyttää vuositasolla 6 miljardia euroa enemmän rahaa kuin Pariisin turistit.
Minkään maan matkailu ei ole kasvanut niin vauhdilla kuin Thaimaan.
Bangkokin jälkeen kakkossijalla olevan Pariisin matkailumäärät selittyvät sillä että lähistöllä asuu puoli miljardia varakasta eurooppalaista ja Jenkeistäkin on puolet lyhyempi matka Pariisiin kuin Thaimaahan. Esimerkiksi Nykistä Bangkokiin lennot kestää 20 tuntia ja Losista 25 tuntia. Nykistä Pariisiin vain 7 tuntia ja risat. Pariisi on ihan yliarvostettu matkakohde. Vaarallinen ja tylsä. Huijareita täynnä, mafiaa ja ihmiskaupan uhreja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo ja porilaisen nakkikioskiyrittäjä jaskan mukaan porissa käy 90 miljoonaa turistia ja ne kaikki ostaa lihiksen nakilla neljästi päivässä.
Älä nyt puhu ihan soopaa. Bangkok on kaikilla mittareilla Pariisia edellä. Myös rahankäytössä.
Pariisin keskusta on kallis tilavuokrien vuoksi mutta niin on myös Bangkok. Pariisin laitamilla on halpaa syöminen kuten myös Bangkokin laitamilla.
Tuossa tutkimuksessa lukee täysin selvästi että Bangkokin turistit käyttää vuositasolla 6 miljardia euroa enemmän rahaa kuin Pariisin turistit.
Minkään maan matkailu ei ole kasvanut niin vauhdilla kuin Thaimaan.
Bangkokin jälkeen kakkossijalla olevan Pariisin matkailumäärät selittyvät sillä että lähistöllä asuu puoli miljardia varakasta eurooppalaista ja Jenkeistäkin on puolet lyhyempi matka Pariisiin kuin Thaimaahan. Esimerkiksi Nykistä Bangkokiin lennot kestää 20 tuntia ja Losista 25 tuntia. Nykistä Pariisiin vain 7 tuntia ja risat. Pariisi on ihan yliarvostettu matkakohde. Vaarallinen ja tylsä. Huijareita täynnä, mafiaa ja ihmiskaupan uhreja.Minä en ymmärrä miksi täällä pitää vääristellä tosiasioita, 100% varmaa factaa on se että pariisissa käy 20-25% enemmän turisteja kuin koko thaimaassa, asiasta lyötyy tatin suvulta kuten myös ranskanmatkailuviranomaisten, samoin pariisin kuin bangkokin, ei se totuus siitä mihinkään muutu, kaikki tilastot on nähtävillä netissä... muutenkin uskomaton asenne sen minä arvostele tai halvenna Thaimaata, vaan korjaan väärää tietoä, tosiaasiassa täällä harvalla on kokemusta muusta kuin pattayasta, ja mahdollisti huorien kotikaupungeistä, minne vievät helposti polkaystävänään...
Sittenkun alkaa naaman pauke, mitä vitun väliä onko pariisissa puolimiljaria varakasta eurooppalaista, he eivät ole turistija, luulempa että pelkästään pariisin disneyland ei ole paljon pattayaa pienempi, muistaakseni jotain 14,5 miljoonaa kävijää vuodessa, ja se on vain yksi huvipuisto, lisäksi vielä louvre, notre dame, ja eifel... meneee komiasti yli pattayan kävijä määristä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi täällä pitää vääristellä tosiasioita, 100% varmaa factaa on se että pariisissa käy 20-25% enemmän turisteja kuin koko thaimaassa, asiasta lyötyy tatin suvulta kuten myös ranskanmatkailuviranomaisten, samoin pariisin kuin bangkokin, ei se totuus siitä mihinkään muutu, kaikki tilastot on nähtävillä netissä... muutenkin uskomaton asenne sen minä arvostele tai halvenna Thaimaata, vaan korjaan väärää tietoä, tosiaasiassa täällä harvalla on kokemusta muusta kuin pattayasta, ja mahdollisti huorien kotikaupungeistä, minne vievät helposti polkaystävänään...
Sittenkun alkaa naaman pauke, mitä vitun väliä onko pariisissa puolimiljaria varakasta eurooppalaista, he eivät ole turistija, luulempa että pelkästään pariisin disneyland ei ole paljon pattayaa pienempi, muistaakseni jotain 14,5 miljoonaa kävijää vuodessa, ja se on vain yksi huvipuisto, lisäksi vielä louvre, notre dame, ja eifel... meneee komiasti yli pattayan kävijä määristä.Tietosi ovat edelleen matkailumainoksista ja lobbareilta. Lue maailman arvostetuimmasta talouslehdestä Forbesista miten asiat on puolueettomasti mitattuna ja lopeta satuilu.
https://www.forbes.com/sites/alexandratalty/2018/09/25/bangkok-is-named-most-visited-city-in-the-world-again/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietosi ovat edelleen matkailumainoksista ja lobbareilta. Lue maailman arvostetuimmasta talouslehdestä Forbesista miten asiat on puolueettomasti mitattuna ja lopeta satuilu.
https://www.forbes.com/sites/alexandratalty/2018/09/25/bangkok-is-named-most-visited-city-in-the-world-again/Ei ole merkitystä, olen lukenut tatin ja ranskan viralliset matkailusivustot, thaimaa bangkok, matkailija määrä on huomattavasti suurempi noin 25 miljoonaa mutta pariisin ja ranskan matkauluviranomaisten viralliset sivustot kertovat että pariisin matkalija luvut ovat noin 40-45 miljonaa vuonna 2018 sekä ranskan noin 75 miljonaa, joten thaimaa, bangkok, pattaya jää noin 20 % pienemmäksi, lisäksi väliin tunkee vielä britit ja lontoo.
- Anonyymi
tuossa thaimaan virallinen tilasto, mutta korkea kurssi on alkanut vaikuttaa matkailuun.
2018 38,277,300 Increase 7.54%
2017 35,381,210 Increase 8.57%
2016 32,588,303 Increase 8.91%[46]
2015 29,881,091 Increase 20.44%
2014 24,809,683 Decrease 6.54%
2013 26,546,725 Increase 18.77%
2012 22,353,903 Increase 15.98%
2011 19,230,470 Increase 20.67%
2010 15,936,400 Increase 12.63%
2009 14,149,841 Decrease 2.98%
2008 14,584,220 Increase 0.83%
2007 14,464,228 Increase 4.65%
2006 13,821,802 Increase 20.01%
2005 11,516,936 Steady n/a - Anonyymi
tuossa thaimaan virallinen tilasto, mutta korkea kurssi on alkanut vaikuttaa matkailuun.
Ranskan matkailija määrät tuolta, https://en.wikipedia.org/wiki/Tourism_in_France
Thaimaan https://en.wikipedia.org/wiki/Tourism_in_Thailand - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole merkitystä, olen lukenut tatin ja ranskan viralliset matkailusivustot, thaimaa bangkok, matkailija määrä on huomattavasti suurempi noin 25 miljoonaa mutta pariisin ja ranskan matkauluviranomaisten viralliset sivustot kertovat että pariisin matkalija luvut ovat noin 40-45 miljonaa vuonna 2018 sekä ranskan noin 75 miljonaa, joten thaimaa, bangkok, pattaya jää noin 20 % pienemmäksi, lisäksi väliin tunkee vielä britit ja lontoo.
Koeta rakas lapsi ymmärtää että ne sinun viralliset matkailusivustot on mainossivustoja joissa mainostetaan omia kohteita, kuten Pariisia liioittelemalla turismin määriä ja laskemalla siihen mukaan kotimaan ja kaupungin sisäinen matkailu. Kaupungin sisäinen matkailu ei ole turismia.
Pattayankin "viralliset sivut" kertovat yli 14 miljoonasta turistista. Tämähän ei ole totuus vaan 9 miljoonaa on hyvin lähellä totuutta.
Puolueettomat lähteet tekevät ne oikeat tutkimukset ja matkailusivustot ja kaupunkien sivustot tekevät ne valheelliset tutkimukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koeta rakas lapsi ymmärtää että ne sinun viralliset matkailusivustot on mainossivustoja joissa mainostetaan omia kohteita, kuten Pariisia liioittelemalla turismin määriä ja laskemalla siihen mukaan kotimaan ja kaupungin sisäinen matkailu. Kaupungin sisäinen matkailu ei ole turismia.
Pattayankin "viralliset sivut" kertovat yli 14 miljoonasta turistista. Tämähän ei ole totuus vaan 9 miljoonaa on hyvin lähellä totuutta.
Puolueettomat lähteet tekevät ne oikeat tutkimukset ja matkailusivustot ja kaupunkien sivustot tekevät ne valheelliset tutkimukset.Jaa jaa yritä nyt lapsirukka uskoa että thaimaa on huomattavasti pienempi matkailukohde kuin ranska ja britit, ei se siitä vääntämällä mihinkään muutu...
Yleensä wikipediaankin voi luottaa, se on erinomainen tietolähde, samoin encyclopedia britannica joissa kummallakin on samansuutaiset tiedot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa jaa yritä nyt lapsirukka uskoa että thaimaa on huomattavasti pienempi matkailukohde kuin ranska ja britit, ei se siitä vääntämällä mihinkään muutu...
Yleensä wikipediaankin voi luottaa, se on erinomainen tietolähde, samoin encyclopedia britannica joissa kummallakin on samansuutaiset tiedot.Puhuttiin Bangkokista ja siitä että se on maailman suosituin matkailukohde. Ei puhuttu koko maan matkailuista. Tiedätkö miksi Euroopassa mainostetaan ja markkinoidaan etupäässä Euroopan kohteita? Siksi että rahat jäisivät Eurooppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttiin Bangkokista ja siitä että se on maailman suosituin matkailukohde. Ei puhuttu koko maan matkailuista. Tiedätkö miksi Euroopassa mainostetaan ja markkinoidaan etupäässä Euroopan kohteita? Siksi että rahat jäisivät Eurooppaan.
Jep näin on mutta ei muuta sitä tosiasiaa että pariisi ja lontoo on suurempia matkailukohdeita kuin bangkok, teidätkö että aasiassa mainostetaan pääosin aasialaisia kohteita mm. kiinassa josta pääosin thaimaan kasvu on tullut...
Siksi että rahat jäisi aasiaan, aasi...
Heti kun huomaat hävinneesi tämänkin skapan, vaihda pokerin paskahousuun niin niinkuin lennosta.
'
Siis Bangkok ei ole maailman suurin matkailukohde vaan se on pariisi, lisäksi bangkokilla on vielä yksi iso asia puolellaan pääosa international lennoista menee, suvarnabhumi kentälle, joten siinä näkyy helposti koko maan liikenne.
ja se yllätti minut että turistimäärissä phuket on mennyt pattaya ohi, eli bangkok, phuket, chiang mai, pattaya kauanko menee että hua hin painaa ohi, luotijunaa rakennetaan rajusti... puolessatoissa tunnissa bangkokiin, ja kolmessa tunnissa tuohon thaimaan matkailuhelmeen ei pattayalle vaan phukettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep näin on mutta ei muuta sitä tosiasiaa että pariisi ja lontoo on suurempia matkailukohdeita kuin bangkok, teidätkö että aasiassa mainostetaan pääosin aasialaisia kohteita mm. kiinassa josta pääosin thaimaan kasvu on tullut...
Siksi että rahat jäisi aasiaan, aasi...
Heti kun huomaat hävinneesi tämänkin skapan, vaihda pokerin paskahousuun niin niinkuin lennosta.
'
Siis Bangkok ei ole maailman suurin matkailukohde vaan se on pariisi, lisäksi bangkokilla on vielä yksi iso asia puolellaan pääosa international lennoista menee, suvarnabhumi kentälle, joten siinä näkyy helposti koko maan liikenne.
ja se yllätti minut että turistimäärissä phuket on mennyt pattaya ohi, eli bangkok, phuket, chiang mai, pattaya kauanko menee että hua hin painaa ohi, luotijunaa rakennetaan rajusti... puolessatoissa tunnissa bangkokiin, ja kolmessa tunnissa tuohon thaimaan matkailuhelmeen ei pattayalle vaan phukettiin.Uskomaton jäärä olet kun et usko maailman suurimmissa lehdissä julkaistuja tutkimuksia. Mistä sinä sen Chiang Main revit tähän? Sehän ei ole edes 200 joukossa kuten ei ole Hua Hinikään. Pattayan turismi on kasvanut tasaisesti vuodesta 2014 taantuman jälkeen 5% vauhdilla. Hua Hin ei menisi tuhannessa vuodessakaan Pattayan ohi. Sinähä osallistut itsekin Pattayan turistilukujen kasvattamiseen 6 kertaa vuodessa vaimojesi ja lastesi kanssa.
Pattaya karkaa joka vuosi kauemmas Hua Hinista puolen miljoona turistin vuosittaisella kasvullaan. Hua Hin kasvaa korkeintaan kymmenillä tuhansilla vuositasolla. Pattaya on monipuolinen huvipuisto kaikenikäisille kun taas Hua Hin on veteraanitalo.
- Anonyymi
Saas nähä mitä Siankuonosenssu röhkii tähän?
- Anonyymi
Ai katsos en huomannut tätä oireilua kun vastasin Neidille tuossa ylempänä, mutta annetan palaute tilauksesta.
Ensinnäkin kiitos taas että ajattelet minua 24/7, se on kohtalosi.
On tullut myös Saken kanssa monet ajelut suoritettua, niin Suomessa kuin pidemmällekin ja usko poju, kaikki ryhmässä tiesi ilman Espanjassa hoksaamassa käyntiä, miten laatupyöriä ohjataan.
Myös lisäys tuohon Neidin juhannuksen viettoon, että me vietimme noina aikoina juhannukset veneillen, ei poppivehkeitä jenkkirasseissa huudattaen.
Nyt se on sitten meidän Neiti myös kaikesta kaikkitietävä jenkkiautoharrastajakin, hienoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai katsos en huomannut tätä oireilua kun vastasin Neidille tuossa ylempänä, mutta annetan palaute tilauksesta.
Ensinnäkin kiitos taas että ajattelet minua 24/7, se on kohtalosi.
On tullut myös Saken kanssa monet ajelut suoritettua, niin Suomessa kuin pidemmällekin ja usko poju, kaikki ryhmässä tiesi ilman Espanjassa hoksaamassa käyntiä, miten laatupyöriä ohjataan.
Myös lisäys tuohon Neidin juhannuksen viettoon, että me vietimme noina aikoina juhannukset veneillen, ei poppivehkeitä jenkkirasseissa huudattaen.
Nyt se on sitten meidän Neiti myös kaikesta kaikkitietävä jenkkiautoharrastajakin, hienoa.Oletko rakastunut tähän miehiseen miehen jota neidittelet?
Tämä selittäisi outoa käytöstäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko rakastunut tähän miehiseen miehen jota neidittelet?
Tämä selittäisi outoa käytöstäsi.Miehiset miehet ei tarvitse kaltaistasi peppukärpästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehiset miehet ei tarvitse kaltaistasi peppukärpästä.
Senssukan elämä on 24//7 suoli24:ssä.
Sensuballikka on Pattayan rakkaista rakkain
ja salarakkaansa on 2010.
- Anonyymi
Mikä ihmeen Sleepy Sleepers ???
- Anonyymi
Lerpan kellohameen alla on sleepy sleepers.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerpan kellohameen alla on sleepy sleepers.
Intiaaninimeltään Nukkuva Kyrvänpätkä.
- Anonyymi
Se oli aikaa kun Lahdella oli vielä Suomen Chicagon maine.
Lehden toimittaja meni Lahteen ja päätti selvittää pitääkö maine paikkaansa.
Pysäytti kadulla kulkevan nuorukaisen ja kysäisi tältä: "Anteeksi, onko teidän mielestänne Lahti Suomen Cicago?"
Nuorukainen vastasi empimättä: "Ai et usko vai? -No sitten tulee turpaan" - Anonyymi
Tuohan viittaa mielenvikaisuuteen.
Sinne vaan Niuvanniemeen Lerpan jatkoksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757