Hei. Olen 26v mies 181cm 102kg. En juurikaan urheile tai harrasta liikuntaa. Enkä tupakoi enään vakituisesti. Mulla ob nyt pari vuotta päätä särkenyt lujaa vähän erilailla välillä ja olen saanut nyt kolmena kertana kun olen alkoholia ja tupakkia ottanut niin niinä öinä herään aina tunnin kaksi nukuttua helvetilliseen pääkipuun että sätkinvaan ja yleensä sitä edeltää jokin tapahtuma mitä itse en muista esim. Suihkussa olen ollut tai puhunut jotai sekavaa.. viimeksi en ostanut puhua vaikka kuinka yritin.. näitä tulee siis aina kun ottaa alkoa reippaammin. Ambulanssilla aina mennään.. mitään ei löydy.. kuvattu on jne ei kasvaimia jne laskimoanomalia tosin löytyi mutta kuulemma ei pitäisi olla vaikutusta. Onko kellään mitään vastaavaa ??
Oudot kohtaukset
4
107
Vastaukset
- Tarvitsenjotainapua
Lisätään se vielä että myös todella paha tinnitus korvissa kokoajan. Ja tosiaan alkoa ja tupakkaa on nyt vikat kaksi vuotta mennyt tosi harvoin.
- tsemmppii
Onko verenpaineet mitattu sulta ja muut labraverinäytteet otettu?. Jotenkin ajattelin mahdollisesti ehkäpä epilepsian oireeksi mutta enpä tiedä tuota tinnutusta sitten. Jos verinäytteessä jotain syöpään viittaavaa niin eikös pitäisi ottaa jotakin vörjäys MRI tä päästä?(ehkä?). Sitten voisi ottaa esim PET kuva pään metaboliosta että mitä siellä tapahtuu meneekö virtaus esim hyvin siis. Pitää olla tietty neurologi kiinnostunut esim tuosta epilepsia mahdollisuudesta tai muuten pään aineenvaihdunnasta jos PET tehdään?. Jos sun suvussa on jotain MS tautia tai muuta neurologista sairautta niin kannattaa ne tautimahdollisuudet neurologille mainita. Voihan olla että sun kannattaisi vaan jättää alkoholi jos se kuitenkin jotenkin laukaisee nuo sun oireet?. Voihan päässä olla jotakin geneettistä tai rakenteellista heikkoutta niinkuin sulla sanottiin tuo laskimoanimolia jo niin eikös se voi nuo sun oireet ihan selittää pelkästään. Yritä jutella lääkärin kanssa kun hän tod näk on just neurologi ollutkin joka on tuon laskimoanimolian maininnut/diagnosoinut sinulle. niin voihan nuo oireet se asia selittääkin?. Jos ei ole pahempaa tullut niin jätä vähäinenkin ja harva alkoholi esim. Sitten jos jotakin hyötyliikuntaa esim kävelyö edes ja pyöräilyä ja sitten vaikka uintia yms edes yksi kerta viikossa ja kaks kertaa viikossa niin olisi vielä parempi. Ehkä tinnutuskin häviäisi liikunnalla? voithan hankkia vaikka kuntopyörän kotiin ja sitä polkea. Eipä sitä aina niin tiedä mikä johtuu mistäkin?
- niinjoosiis
Siis ajattelin vaan että voisiko tinnutus johtua esim verenpainetaudista?(voihan se nyt johtua vaikka mistä muustakin taudista, sairaudesta mutta tuli vaan mieleen tuokin.). Tinnutus voi johtua vaikka siitä että olet kuunnellut musiikkia aivan liian kovalla enkä tiedä voiko sellaista melun jälkeistä kohinaa enää korjata millään keinoin. Mutta en tiedä oletko töissä, koulussa vai työttömänä mutta verenpainetta voisi seurata esim työ terveyden antamalla vihkosella ja omalla apteekista esim ostetulla verenpainemittarilla, tai sitten YTHS:n tai terveyskeskuksen antamalla pikkulistasella ja terveydenhoitajan antamalla ohjeella mikä raja on terveellinen verenpaine ja milloin siitä kannattaisi tilata yleislääkäri tai työterveysl aika yms.
- Tarvitsenjotainapua
On otettu laajoja verikokeita ja kuvattu tosiaan varjoaineella mri ja sitten vielä tt varjolla ja ilman eikä mitään ole näkynyt muuta kun tuo laskinomoanomalia vasemmalla valkeassa puinen haaroittuma.. verikokeissa kaikki suht ok munuais arvot 117...se vähä koholla siis.. geenimutaatio löytynyt joka nostaa vaaraa verisuonitukokislle.. ja tietty jätän alkon kokonaan pois..verenpaineet on aina ollut hyvät..kotiin ostin crosstrainerin yhdessä kohtaa mutta ei se auttanut.. niskat olleet jumissa olen käynyt hierojalla ja kalevalaisella jäsenkorjaajalla ,fysiolla ja uintia kokeillut välillä.. silmätarkastuksessa kävin ja sain myös lasit korjaamaan hajataittoa jota en ollut edes huomannut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569