Mikäs tää uusi kebab-paikka on miehiään?
Onko joku käynyt testaamassa??
Nettisivuja missään?
Uusi kebab-paikka liipparissa?
8
160
Vastaukset
- bummi
en tiiä kun en tue karvakäsien hommia rahoillani. älä sinäkään tue kansasi korvaamista.
- yökyökyööörrjööö
Munakarvat ja "talon majoneesi" samaan hintaan :) Karvakädellä leivottu.
- eitulemieleenenää
Vaan tulee sun taikinaas?
- Anonyymi
eitulemieleenenää kirjoitti:
Vaan tulee sun taikinaas?
Ei tule mun taikinaan koska juurikin vältän näitä paikkoja ja vien euroni suomalaisille pizzankääntäjille. Tiedän silloin saavani puhdasta syötävää ja valtio saa verorahansa.
- Isopeukku
Suosittelen lämpimästi. Hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu, toisin kuin esim. pizzamestareilla.
- Roskaruokafani
Kaksi kertaa olen käynyt pizzalla. Ihan hyvää on ollut.
- Anonyymi
Pettymys oli suuri kun mainoksen uhrina mentiin pihville . Hinnat ja lisätiedot näkyvillä mutta kassalla ilmoitettiin ettei täällä pihvejä myydä.
- Anonyymi
Hyvät isot annokset😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958778
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265028- 524512
- 734066
- 543439
- 513296
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262786Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422575- 432551