Mitä sulla löytyy

uteliasRva

jääkaapista tai pakastimesta.

Mulla pakkasessa on vain saunavastoja, leivänjuuri, omenasosetta ja puolukoita.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakastinta ei ole.
      Tai on, vaan ei ole se koskaan ollut päällä.
      Vaan yhdistelmä-kaappini ala-osassa.
      Sinne en ole sähköä ohjannut.
      Minä en syö vanhaa lihaa.
      Kuvia jää-kaappini sisällöstä voit katsella.
      Kunhan yllä-pitäjät saavat tieto-järjestelmiinsä ammattilaisen.
      Nyt heillä on vaan joku herttainen Sini.

      H.

      • vaihda.uusi

        Profiilikuvan voi nyt vaihtaa ellet ole huomannut.


      • UteliasRva

        Sinun kaappisi sisällöt eivät kovastikaan kiinnosta, koska siellä on Rainbow herne-maissi-porkkana. :)


    • e.lä.mä

      Tuli vastaus ei keskusteluja? Onko 24 rasistinen?

      • UteliasRva

        Elämä on.


    • ei.muuta

      Mun pakastinosiossa on mehujääpuikkoja, suppilovahveroita, banaaneja, linssipataa, jääpaloja.

      • UteliasRva

        Kari Aihinenkin kumartaisi papastimesi sisällölle.


    • Normaalipainoinen

      Mustikoita, punaherukoita, puolukoita, itse poimittuja. Ostan maustamatonta lihaa (ulkofile, kassler, naudanpaisti tarjouksesta) ison palan, paistan uunissa ja leikkaan annospaloiksi ja pakastan minigrip-pusseissa. Vaikka milloin tulen kotiin, saan täysipanoisen aterian. Ostan kokonaisen lohen, osan graavaan ja osan paistan pannussa. Taas annospusseihin. Papuja ostan pussin ja herneitä on omasta maasta, niitä otan vähän kerralla jääkaappiin sulamaan salaattiin. Pullia tai jotain piirakkaa leivon silloin tällöin, harvoin sitten otan kahvin kanssa jos siltä tuntuu. Ostettuja reissumiesleipiä varalla. Katkarapupussi. maissia, josta otan vähän kerralla sulamaan raasteeseen.
      Jääkaapissa on perusaineina rasvatonta maitoa piimää, munia. jugurttia, paljon juureksia raastetta varten, sähkövatkaimella itsetehtyä kylmäpuristettua öljy/voi seosta leivän päälle, raejuustoa raasteisiin, sinappia/ketsuppia - menevät vanhaksi ja joudun heittää pois, itsetehtyä omenahilloa paljon. Olutta kun otan, ei, jos en.
      Tilapäisesti mämmiä, leipäjuustoa, originelli gabanossi-kolme pakasteeseen, homejuustoa, kylmäsavustettua lohta, punaista maitoa mannapuuroa, mämmiä, ohrauunipuuroa ja sipulimaitoa varten, kinuskivanukasta, viiliä, pashaa ja heräteostoksia, kuten erilaisia tuotteita, joita konsultti esittelee kaupassa, pitäähän heidänkin palkkansa saada, yleensä jää yhteen kertaan.

      • UteliasRva

        Varmaankin normaalipainoinen, kun kaikki syömättä pakkasessa....... Minä olen paksu.


      • Kuka-on-isukki
        UteliasRva kirjoitti:

        Varmaankin normaalipainoinen, kun kaikki syömättä pakkasessa....... Minä olen paksu.

        Oletko paksuna?
        Monesko vauva? Älä laita sitä pakkaseen.
        Onko isukku vatserin sininen vai muu suklaa?


    • näilläpärjää

      Jääkaapissa on rasvatonta piimää, viiliä, maustamatonta ab-jogurttia, 5% polarjuustoa, eilistä broileriruokaa, raejuustoa ja jäävuorisalaattikerä.

      Pakastimesta löytyy lohifileepala, pari pkt. broilerijaugelihaa, puolukoita, mansikoita, raparperia, mustikoita ja herukoita.
      Muutama pullapussi ja vihannespussi.

    • ö-Öö

      Biojätettä.

      Pakastimessa kai aikaa paljon vuosikertakamaa. Pitemmän aikaa suunnitellut kaappipakastimen hävittämistä. Odottelen jääkaapin kuolemaa ja sitten tilalle jenkkikaappi. Kyllä pikkupakastimelle jotain käyttöä on, mutta turha hamstrata nykyaikana mitään, kaupat lähellä ja aina auki.

      Idea siis, jäätelöpaketti, kalapuikkoja, pari pakastepitsaa, pussi puolukoita, jotain tollasta.

      Jääkaappi aika hyvällä mallilla, ei siellä paljoa jätettä ole, ehkä jotain jämäruokaa, joka vielä käyttökelpoista. En käy kuitenkaan usein kaupoissa, tsekkailen päiväykset ja välttelen liian suuria pakkauskokoja.

      Pöndellä ei ole pakastinta, se keljuttaa, just jäätelön takia. Ja aina ois hyvä olla makkaraa jemiksessä. Aikanaan oli stanan suuri arkku, sain vaihdettua sen pois. Tosi typerää pitää suurta arkkua, missä muutama paketti jotain.

      Nojoo, mä keskittynyt enenpi vältteleen biojätettä ja hamstraamista, kuin valmistautumaan ydinsodan jälkeiseen aikaan. Varmuusvarastoja toki tölkkeinä ja kuivamuonana, net säilyy vuosia. Vältteleminen näkyy muuten suoraan ruokalaskussa ja jätemäärässä, tietenkin.

      =DW=

      • Minä tilasin juuri Festivo-jääkaappipakstinyhdistelmän. Edellen arkkupakastin 16v autotallin varastossa alkaa vetää viimeisiään.


      • ö-Öö
        siilivain kirjoitti:

        Minä tilasin juuri Festivo-jääkaappipakstinyhdistelmän. Edellen arkkupakastin 16v autotallin varastossa alkaa vetää viimeisiään.

        Joop

        Aikoinaan tuli asunnon mukana vanha kaappipakastin. Keittiremontissa heitin sen mäkeen ja ostin pienemmän tilalle. Se muuten näkyi välittömästi sähkölaskussa.

        Ajatellut laittaa pakastimen tilalle jätteenlajittelukeskuksen, Nykysysteemi on kehno, alunperin suunniteltu vaan sekajätettä varten ja nyt tarvii vaikka kuinka monta sankoa. Aikanaan ei oikein ajatellut jätteen määrää sitä vaan kiikutti pois. Jätemäärä mun mielestä vähentynyt, enenpi ongelmana toi lajittelu.

        Olen muuten mieltä, ei ole järkeä, kuus miljoonaan ihmistä lajittelee jätteitään ilmaiseksi, jotta jätefirma saa myytäväkseen laadukkaita materiaaleja. Ja ihmiset vielä maksaa siitä, että joku käy hakeen net. Hö, ostakoot jätteensä ihmisiltä ja hoitakoot ite lajittelunsa.

        =DW=


    • Jääkaapissa pinaattia ja avokadoja, puolikas kurkku,
      punajuuria, selleriä ja kaalinpää pitäisi tehdä kaalikeittoa,
      on siellä ikivanhoja säilykkeitä, itetehtyjä ginisilakoita,
      kananmunia ja oikea voipaketti.
      entisten aikojen muistona kaksi jääkaappia, toisessa vain saunalonkeroa ja suolakurkkua.

      Olen hamstraaja ja pakastimessa on vaikka mitä, halvalla ostettua kaikenvaraa,
      erilaista lihaa ja kanaa , hirven lihaa, siellä on aina leipää ja jäätelöä,
      entisten aikojen tapaan liikaa ja liian iso pakastinkin.
      Elämäntapojaan on niin vaikeaa muuttaa...

      • No, mutta maisii

        Miksi sinulla on avokadot jääkaapissa? Onneksi et kirjoittanut, että tomatitkin.

        Aloituksen aikoihin olisi jääkaappini sisältö ollut hyvinkin lueteltavissa, koska siellä ei ollut oikein mitään, mutta kävin kaupassa ja nyt siellä on vaikka mitä.

        Pakastinta minulla ei ole, paitsi tuo pikkuinen lokero jääkaapin yläosastolla, joka huurtuu tosi nopeasti ja sinne ei paljon mahdu.

        Usein olen miettinyt pakastimen hankintaa, mutta minulla on kauppa 5 min päässä ja yksi ihminen ei tarvitse hamstrailla mitään liikoja.


    • Vastat-koivuissa-vielä

      Keskiarvolla parin viikon tarvikkeet, mitä syön ja juon, kahvikermoineen.
      Rasittavaa olisi ravata kaupoissa alvariinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe