Olen keski-ikäinen nainen. Ja minua oksettaa ne eräät keski-ikäiset naiset, jotka riekkuvat ravintoloissa humalapäissään miehiä pyydystämässä kaiken arvokkuutensa menettäneinä.
Miksi pilaatte meidän kaikkien keski-ikäisten naisten maineen. Saan kuulla miesten naureskellen kertovan tarinaa helpoista nakeista. Eräskin nuori mies kertoi puistatellen ja inhon ilme kasvoillaan, miten kaverin äiti yritti iskeä häntä. Nuoret naisetkin kauhistelevat tuota hirveätä menoa. Toivovat, etteivät itse tulisi samanlaisiksi.
En yritä kieltää teiltä enkä itseltäni viimeinkin hyvältä tuntuvaa seksiä. Monellakaan ei varmaan ole kyse varsinaisesta uskottomuudesta. Erot takana tai avioliitto jo pilalla. Haluan vain esittää pyynnön, että hoitaisitte asian sivistyneemmin ja järki kädessä. Löytyy niitä miehiä selvinpäinkin.
Minua oksettaa
18
1548
Vastaukset
- bmw34
Ei kai kukaan muu voi käytöksellään pilata SINUN mainettasi,jokainen vastaa omista teoistaan!
Sä oikeastaan vastasit omaan ihmetykseesi,viina pudottaa estot veks,ja himot on pinnassa.Sitä me jätkät on vongattu nuoresta kollista asti,nyt vaan vanhasta muistista,ei se ihme jos naiset hakeutuu nuorempien jätkien kylkeen,on totta,että yleistyksissä mennään metsää pahemman kerran,onneksi me jokainen ollaan oma persoona.Nuoret naiset muuten nykyään vetää päät täyteen,ja kun ne ei vielä ole edes naisia vaan melkein nalle kainalossa ja kosu pullo toisessa
- keski-ikänen
holhoavat ihmiset,millä oikeudella he vahtii toisia.Kyllä jokainen vastaa itse omasta käytöksestään.Huonoa käytöstä on myös yleistää ja vahtia toisia.
- bmw34
Sekä livenä että netissä ;D
- MirvaH
jokainen vastaa itse teoistaan, mutta käytännössä meidän tekomme heijastuvat myös toisiin. esim omiin lapsiimme ja tässä tapauksessa koko keski-ikäisten naisten joukkoon.
- ihosillaan-ihanaa
kanssasiskojasi itseesi. Onhan meitä miehiäkin joka junaan ja osa meistä jää vielä asemallekkin.
Kyllä me huomataan kuka kukakin on ainakin kun ei ole humala sumentanut tajua ja aisteja. Hymyile vain ja hyrehi Sie itekses, se pitää mielen niin keviään! - bmw34
Ovatpas helposti johdateltavissa kun humalaisen naisen matkaan lähtevä?Oletko muuten varma ettei se ollut toisinpäin ja se kaveri yrittikin iskeä ystävänsä äitiä?
- MirvaH
Miesten ei tarvitse hävetä toisiaan eikä itseään koska heillä on yleinen hyväksyntä naisten metsästykseen. Ollut jo ikiajoista saakka.
- bmw34
MirvaH kirjoitti:
Miesten ei tarvitse hävetä toisiaan eikä itseään koska heillä on yleinen hyväksyntä naisten metsästykseen. Ollut jo ikiajoista saakka.
Naiset?
- sorry vaan
bmw34 kirjoitti:
Naiset?
Oleks nainen,kun noin yleistät,vai ootko saanut valtakijan.
Olet vielä sovinistikin,HÖH. - bmw34
sorry vaan kirjoitti:
Oleks nainen,kun noin yleistät,vai ootko saanut valtakijan.
Olet vielä sovinistikin,HÖH.Tosi sovinisti enkä sitä yritä salata! ;D
- juu
niin muaki ja meen heti okselle
- ei kuulu muille
oksettaa ihmiset jotka kyttää toisia!
- bmw34
ei kuulu muille kirjoitti:
oksettaa ihmiset jotka kyttää toisia!
Sekä IRL että netissä!
- siskokulta
ni mäne ihmees lääkärii. Sie olet varmaankii raskaan.
minun mainettani.
Tehkööt toiset naiset mitä tahansa, se ei vaikuta minun maineeseeni. Vain minä itse voisin sen pilata.
Miksi naiset ovat helppoja nakkeja?
Miksei miehet?
Miksi vanhemmalle naiselle närkästytään, miksei vanhemman miehen nuorten naisten vokottelulle?
"Eräänkin nuoren miehen" tarina saattaa olla ihan puppua tai hänen omaa toiveajatteluaan. (Nuortenkin miesten maailmassa elää unelma ihanasta 40-vuotiaasta naisesta.)
Miksi sinä kerrot tällaisia tarinoita, jotka auttavat pilaamaan keski-ikäisten naisten mainetta?
Humalainen ikääntynyt nainen ei todellakaan ole viehättävä näky, mutta onko kukaan humalaisena muutenkaan niin hauskaa seuraa? - Vaihda ravintolaa!- plunger
Hei, miksi käydä siellä missä inhottaa. Valitse kunnon paikka, on ravintolatarjonta kyllä hyvä. Siellä missä minä olen käynyt, ja silloin kun olen käynyt, ei ole humalapäissä riekkunut naisia kaiken arvokkuutensa menettäneinä, ei ole ollut nähtävästi miehiä pyydystämässä yhtäkään, edes selväpäistä naista.
Siinä olen yhtä mieltä (sovinistinen!) että ei naisen sovi olla julkisesti humalassa. Näyttää irvokkaalta, kauhealta, säälittävältä! Joskun näitä näkee eri tilaisuuksissa, olen sellaisia kotiin kuljettanut/taksin heille soittanut - no kerran mukaan ottanut, mutta se tapahtui yksityisessä tilaisuudessa tämä humaltuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023